Schwinn...??
Kösz, inkább nem. : ;D Ezek a ronda elõítéletek... ;D
Én is alkatrészekbõl építést értek vázépítés alatt, csak keverem a fogalmakat. De eredmény szempontjából mindegy, mert az se nagyon menne 100-ból, vagy gondolod, hogy igen?
Úgy tudom, gyári bicón mindent anyagáron kapsz meg, míg ha külön-külön veszel dolgokat, evidens, hogy kicsit drágábbak a cuccok, nem, b ?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
MTB 70e körül
Indította
lazfer
, 2002. január 26. 23:03
#121
Írta 2002. február 14. - 17:03
#122
Írta 2002. február 14. - 16:44
nem vázépítés, csak alkatrészekbõl építés ? ezt is elveted ?
schwinn még csinál cromot de sokan leszólják, pedig...ha eltöröd kapsz zsír új alu vázat ;D
schwinn még csinál cromot de sokan leszólják, pedig...ha eltöröd kapsz zsír új alu vázat ;D
#123
Írta 2002. február 14. - 16:38
Hali srácok!
Köszi az segítséget!
Hát vázat építeni nem állok neki, sejtem, hogy annak sosem lenne vége. Majd egyszer. Na meg az anyagiak...
Szóval egy olyan gépet kéne találnom, amin gyárilag is lehetõleg mindenbõl ugyanazt a minõséget találom és hát semmiképp ne legyen drágább 100E-nél, már ez is olyan, hogy szívom a fogam, de rá kell áldozni. Egy két apróságot gondolom ki lehet cseréltetni egy gyári bringán is, ha még vásárláskor kérem.
Gabo: a garanciáról én is egy az egyben ezt gondolom, nem arról van szó, hogy félek, a Meridám eltörne az elsõ szülinapján, hanem az önmagában bizalomgerjesztõ, ha egy cég azt mondja, van miért örök garanciát adnia.
Na ezért szimpi a Giant. ;D
És akkor helyben is vagyunk: KI MIT GONDOL A GIANTRÕL? Elfogult vélemények is érdekelnek, elvégre nincs két egyforma ember, vagy vélemény!!
Telókérdés: összteló meg sem fordult a fejemben. Most azon filózom, hogy telóst vgy merevvillást keressek. Hajlok a merevvillára, mert tudom, hogy gyárilg úgyse kapok egy csúcsminõséget 100 rugóból. Meg egy páran már kibírták a maratonokat teló nélkül.
Az egyetlen, ami miatt nem vetettem még el teljesen, az a hülye sznobizmus, hogy mennyivel királyabbul néz ki egy telós bringa. ;D ;D Ezt mjd kinövöm.
Hamarosan boltnézõ körútra indulok, addig minden hozzászólás érdekel, ne fogjátok vissza magatokat!
Ja és a váz; alu vagy cromo, és akkor megint a Giantnél kötök ki. ;D Nem tudom, miért. Csak én ismerek kevés cégtõl cromo vázat, vagy túl sokat hallgatom az öcsém dicshimnuszait a Gint cromoról?
Vége a szómenésnek, üdv, puszi,
Karen
Ja, LAZFER!
Megvan már a bringád?!
Köszi az segítséget!
Hát vázat építeni nem állok neki, sejtem, hogy annak sosem lenne vége. Majd egyszer. Na meg az anyagiak...
Szóval egy olyan gépet kéne találnom, amin gyárilag is lehetõleg mindenbõl ugyanazt a minõséget találom és hát semmiképp ne legyen drágább 100E-nél, már ez is olyan, hogy szívom a fogam, de rá kell áldozni. Egy két apróságot gondolom ki lehet cseréltetni egy gyári bringán is, ha még vásárláskor kérem.
Gabo: a garanciáról én is egy az egyben ezt gondolom, nem arról van szó, hogy félek, a Meridám eltörne az elsõ szülinapján, hanem az önmagában bizalomgerjesztõ, ha egy cég azt mondja, van miért örök garanciát adnia.
Na ezért szimpi a Giant. ;D
És akkor helyben is vagyunk: KI MIT GONDOL A GIANTRÕL? Elfogult vélemények is érdekelnek, elvégre nincs két egyforma ember, vagy vélemény!!
Telókérdés: összteló meg sem fordult a fejemben. Most azon filózom, hogy telóst vgy merevvillást keressek. Hajlok a merevvillára, mert tudom, hogy gyárilg úgyse kapok egy csúcsminõséget 100 rugóból. Meg egy páran már kibírták a maratonokat teló nélkül.
Az egyetlen, ami miatt nem vetettem még el teljesen, az a hülye sznobizmus, hogy mennyivel királyabbul néz ki egy telós bringa. ;D ;D Ezt mjd kinövöm.
Hamarosan boltnézõ körútra indulok, addig minden hozzászólás érdekel, ne fogjátok vissza magatokat!
Ja és a váz; alu vagy cromo, és akkor megint a Giantnél kötök ki. ;D Nem tudom, miért. Csak én ismerek kevés cégtõl cromo vázat, vagy túl sokat hallgatom az öcsém dicshimnuszait a Gint cromoról?
Vége a szómenésnek, üdv, puszi,
Karen
Ja, LAZFER!
Megvan már a bringád?!
#124
Írta 2002. február 14. - 14:11
mi is kerestünk haverral egy gyereknek 70körül és tényleg csak a crater maradt fenn a rostán.
konrkétan az acélvázas, merevvillás fõleg acerával és bike+ val szerelt kék csodára gondolok. sztem kezdésnek megteszi, és egy késõbbi telóval sokáig jó lesz. nomeg 8as rendszer ;D
konrkétan az acélvázas, merevvillás fõleg acerával és bike+ val szerelt kék csodára gondolok. sztem kezdésnek megteszi, és egy késõbbi telóval sokáig jó lesz. nomeg 8as rendszer ;D
#125
Írta 2002. február 14. - 12:09
Köszi
Fõleg túrára kellene de szerettem a keskeny döcögös erdei ösvényeket is. Eddig egy 11 éves Woodlands-et gyürtem de fater szemet vettet rá.
bye MA
Fõleg túrára kellene de szerettem a keskeny döcögös erdei ösvényeket is. Eddig egy 11 éves Woodlands-et gyürtem de fater szemet vettet rá.
bye MA
#126
Írta 2002. február 14. - 12:04
#127
Írta 2002. február 14. - 12:03
Szasz MA!
A Meridát részemrõl mellõzném, személyes nem-tetszés-miatt...
Viszont ha visszaolvasol pár hasznos tanácsot kaphatsz...
részemrõl ennyiért most egy Magellan Cratert vételeznék... bár ehhez a leendõ veel végzendõeket is tudni kellene...
ha túrázásra használnád, vagy egy-egy alkalommal jóóól megdolgoztatnád terepen, még mindig a Craternél maradnék...
Ha kicsit erõteljesebben sportosabbra fognád leendõ lovad, már bajosabb lenne ennyiért választani...
No... ajánlom, olvass vissza... Sok jó tanács hever a sorokban...
Paraferee votlam
A Meridát részemrõl mellõzném, személyes nem-tetszés-miatt...
Viszont ha visszaolvasol pár hasznos tanácsot kaphatsz...
részemrõl ennyiért most egy Magellan Cratert vételeznék... bár ehhez a leendõ veel végzendõeket is tudni kellene...
ha túrázásra használnád, vagy egy-egy alkalommal jóóól megdolgoztatnád terepen, még mindig a Craternél maradnék...
Ha kicsit erõteljesebben sportosabbra fognád leendõ lovad, már bajosabb lenne ennyiért választani...
No... ajánlom, olvass vissza... Sok jó tanács hever a sorokban...
Paraferee votlam
#128
Írta 2002. február 14. - 12:02
Mást nem nagyon tudok ajánlani, mint ha van fölös 20-30 órád, akkor olvasd végig ezt a Topicot, és szvsz sok okosságot fogol lelni szavainkban. Az, hogy vidéki vagy az nem gáz, ha falu, akkor úgyis van egy nagyobb város a közelben, ahova egyébként is mindenért bejársz, ha város akkormeg adott, hogy bemész a boltba ost rendelsz. Elvileg lehoznak mindenhova mindent, csak legyen a nagykereknél cucc. Március-Április körül már kezdenek feltöltõdni ezek, tehát elvileg nem jön zavarba a helyi kisker, ha Te azt is megmondod, milyen színû gépet akarsz...
#129
Írta 2002. február 14. - 11:43
Sziasztok
Nekem is segítség kellene vásárláshoz. 70-80e között ajánlhatnátok konkrét bicajokat. Vidéki vagyok így nincs túlnagy választék az üzletekben. Merida Kalahari-t néztem mi róla a véleményetek?
Köszi
MA
Nekem is segítség kellene vásárláshoz. 70-80e között ajánlhatnátok konkrét bicajokat. Vidéki vagyok így nincs túlnagy választék az üzletekben. Merida Kalahari-t néztem mi róla a véleményetek?
Köszi
MA
#130
Írta 2002. február 14. - 11:21
Ras: Egy épített gép soha nem lesz "kész". Ha építed az azt jelenti, hogy nem egyszerre van sok pénzed, hanem ritkán kevés. Tehát cserélgeted a kopóalkatrészeket, aztán mire a végére érsz, addigra kellene egy új nyereg, stucni, van egy akciós teló a probájkban amit meg kéne venni, sötöbö. Szal a pénzes burnyákok megveszik a 9.9es OCLV TREKet full XTR-rel, és az kész van. Nekünk, kicsi proligyerekeknek, ez csak egy álom. De tudod mit? Engem nem érdekel. Így van meg a varázsa. Hogy minden cuccodnak saját története van, kötõdsz a géphez, és totál egyedi.
#131
Írta 2002. február 13. - 19:39
Garanciakérdés
Most sarkítok egy kicsit.
A BMW vagy a Mercedes egy év garanciát ad az Opel 3-mat!
"Bíró úr nincs több hozzáfûzni valóm!"
Most sarkítok egy kicsit.
A BMW vagy a Mercedes egy év garanciát ad az Opel 3-mat!
"Bíró úr nincs több hozzáfûzni valóm!"
#132
Írta 2002. február 13. - 18:55
speciel aki már odáig jut hogy építi a bringáját, az nem is akar kevesebbet rááldozni...
én 100e ért építettem a cuccot, teló nélkül, és még egy teló aztán kész leszek... persze az anyagi .lehetõségeimhez mérten, tuti tudnék még ezt azt lecserélni...
én 100e ért építettem a cuccot, teló nélkül, és még egy teló aztán kész leszek... persze az anyagi .lehetõségeimhez mérten, tuti tudnék még ezt azt lecserélni...
#133
Írta 2002. február 13. - 18:06
100 e HUF kezdõtõke alatt nem éri meg belekezdeni egy bicikli épitésébe! Én is azt hittem, és nem igy van. Az más, hogy az elsõ biciklimet 62500 forintért vettem (egy Jamis Durango AL-t, Alivioval, meg Dia Compe fékekkel), de nekem már semmi nincs meg belõle, és már a laza 200-at is túlszaladtam. Ha elkezdesz épitkezni, soha nem jutsz a végére!
#134
Írta 2002. február 13. - 18:04
Karen:
Ne tévesszen meg az, amit Én garanciális szempontból mondtam a vázakról, vagy a keleti gyártokról!
A keleti gyártók között is vannak színvonalas termékeket elõállító cégek (pl. Merida) és a nagyobb gyártók is gyárttatnak arrafelé vázakat. De véleményem szerint az olcsó kategóriába elõforduló vázak közé sokkal könnyebben csúszik be náluk gagyi gyártmány. A nagyobb cégek az alsó kategóriás keroik esetében is megkövetelik a megfelelõ minõséget a gyártás folyamán, ezt ellenõrzik is, és garanciális szempontból sem tesznek különbséget köztük és a drágább bringáik között. (Az olcsóbb gépeik legtöbbször csak régebbi konstrukciók, kifutó szériák.)
Számomra a TREK mellett az egyik legmeggyõzõbb érv a keroikra vállalt gari volt. Ha egy cég hosszú garit vállal a termékére és ezt korrekten tartja is, mindenképpen bizalom gerjesztõ hatású. Általában az a cég, amelyik vállalja ezt, olyan minõségi és gyártástechnológiai elõírásokat, eljárásokat használ, ami minimálisra csökkenti a gyártási hibákat. Ez pedig normál felhasználást feltételezve a garanciális problémákat is csökkenti.
Ez nem jelenti azt, hogy az 1 év garival rendelkezõ váz ne bírná addig vagy tovább mint a másik. Csak hát...
Ami a garanciák érvényesíthetõségét illeti. Olyan helyen vásárolj, ahol megbízol az eladókban. Ha közvetlenül a márkakereskedõknél vásárolsz, nála nagy eséllyel tudod a garanciális gondjaidat is érvényesíteni.
Egyébként akkor leszek elégedett, ha pl. a sisakok törés cseréjét is lehet majd nálunk mindenféle herce-hurca nélkül rendezni. Illetve eszembe jutott egy apróság az egyik külföldi fórumról. A srác Cannondale-jén a palacktartó mellett felhólyagzott és kicsit lepattogott a festék (szegényke ). A cég 4 (!!!) napon belül kicserélte a vázát! Szóval ha ez már nálunk is mûködni fog, akkor elégedett leszek. Addig csak bizakodom.
80e-tõl felfelé már nem Corabikekot fogsz kapni. Egy ilyen bringa a legtöbb esetben bírni fogja a nem túl extrém, normál igénybevételt minden probléma nélkül. Ha jobb vázat választottál akkor pedig gond nélkül tudsz rajta fejleszteni az igényeid változásával párhuzamosan. 100e-ért pedig már igen korrekt gépet lehet választani. (Én ezt az összeget tartom annak a minimumnak, amit még érdemes kiadni.)
Az általad megjelölt felhasználásra bármilyen meglepõ egy tök átlag monti a legalkalmasabb.
Hosszabb túrákhoz, maratonokhoz érdemes egy könnyebb bicot választani Alu vázzal vagy egy jobb CroMo-val. A könnyebb bico hegynek fel vagy hosszabb úton is kevesebb holt terhet jelent. Ha nagyobb részt aszfalton, kemény útfelszínen kerekezel és keveset mész rázós terepre, laza talajra, sárba, akkor az alapból fent lévõ kekerek a legtöbb esetben elégségesek, de esetleg a gumikat érdemes egy könnyebb, semi-slic típusra cserélni. Mivel alacsonyabb a mintázatuk, kemény talajon kisebb a gördülési ellenállásuk, így könnyebb tekerést tesznek lehetõvé. Viszont a slic (mintázat nélküli) gumikkal szemben egy kis terepezés esetén is lehet velük nyugodtan menni.
A telo nem létszükséglet, de nagyban megnöveli a bringa komfortját, rázós úton pedig biztonságosabb úttartást tesz lehetõvé. Az általad megjelölt területre egy merevvillás, telo nélküli bringa is elégséges. (Full telos pedig feleslegesen nehéz.) Legfeljebb idõvel ha a terepezés ízére ráérzel a merev villát egy jobb teloval felváltod. (A használható és kellõen megbízható kategória 40e-tõl indul.)
Ami nagyon fontos a bico felszereltsége. Itt szerintem Shimano Aceránál vagy Alivionál (a Sramról nincsenek tapasztalataim) lejjebb menni nem nagyon érdemes. A fékeknél érdemesebb a felsõbb kategóriából választani.
Mivel hölgy vagy, ezért mindenkép nõi nyerget kérjél még akkor is, ha esetleg nem nõi vázas bringát választasz is. A nyergekrõl a Bikmag oldalán találhatsz egy jó cikket, azon érdemes átrágnod magad. Apropó nõi váz. Nem biztos, hogy monti esetében érdemes ehhez ragaszkodni. A nõi váz kialakítás, véleményem szerint akkor érdekes, ha szoknyában akar valaki tekerni. Végülis izlés kérdése...
Konkrét bringa típus inkább nem írok, mert elfogult lennék.
A fentiek alapján már el lehet kezdeni a nézelõdést. Amit javasolni tudok, hogy minél több gyártó kínálatát nézd végig. (Mondjuk innen kiindulva: http://hegyikerekpar.lap.hu/ )
Formálgasd a véleményed, majd nézz utána, hogy itthon mi az ami elérhetõ. Járj körbe minél több bringás boltot mérd fel a kínálatot és az eladókat. Ha kezd alakulni az elképzelésed, esetleg van konkrét jelölt akkor tovább fogunk tudni lépni a véleményezés terén is. A nézelõdésre ha tudsz vigyél valakit magaddal aki járatos a kerozás rejtelmeiben.
Ha lehet ne a bringa színe legyen a legfõbb döntõ érv. (Bocs! Nem bírtam kihagyni! )
Persze azért nem utolsó szempont az, hogy tetszik-e a választottad. Akkor fogod vele igazán élvezni a tekergést, ha a saját ízlésedet és igényeidet tükrözi vissza a kerod.
Ne feledkezz meg a megfelelõ sisak és bringás szerko beszerzésérõl se! Egy jó bukó amellett, hogy remekül néz ki, az életedet is megmentheti. A megfelelõ ruházat a komfort érzeten tud sokat javítani. (A betétes nadrágnak köszönhetõen hosszabb úton sem töri fel a nyereg a kényesebb részeidet.) A kesztyû megvédi a tenyered eséskor és nem csúszik le benne a kezed a kormányról. A megfelelõ bringás szemcsi (akár egy egyszerû napszemüveg is elég) pedig véd a rovaroktól, széltõl, portól.
Na, befejeztem...
Ne tévesszen meg az, amit Én garanciális szempontból mondtam a vázakról, vagy a keleti gyártokról!
A keleti gyártók között is vannak színvonalas termékeket elõállító cégek (pl. Merida) és a nagyobb gyártók is gyárttatnak arrafelé vázakat. De véleményem szerint az olcsó kategóriába elõforduló vázak közé sokkal könnyebben csúszik be náluk gagyi gyártmány. A nagyobb cégek az alsó kategóriás keroik esetében is megkövetelik a megfelelõ minõséget a gyártás folyamán, ezt ellenõrzik is, és garanciális szempontból sem tesznek különbséget köztük és a drágább bringáik között. (Az olcsóbb gépeik legtöbbször csak régebbi konstrukciók, kifutó szériák.)
Számomra a TREK mellett az egyik legmeggyõzõbb érv a keroikra vállalt gari volt. Ha egy cég hosszú garit vállal a termékére és ezt korrekten tartja is, mindenképpen bizalom gerjesztõ hatású. Általában az a cég, amelyik vállalja ezt, olyan minõségi és gyártástechnológiai elõírásokat, eljárásokat használ, ami minimálisra csökkenti a gyártási hibákat. Ez pedig normál felhasználást feltételezve a garanciális problémákat is csökkenti.
Ez nem jelenti azt, hogy az 1 év garival rendelkezõ váz ne bírná addig vagy tovább mint a másik. Csak hát...
Ami a garanciák érvényesíthetõségét illeti. Olyan helyen vásárolj, ahol megbízol az eladókban. Ha közvetlenül a márkakereskedõknél vásárolsz, nála nagy eséllyel tudod a garanciális gondjaidat is érvényesíteni.
Egyébként akkor leszek elégedett, ha pl. a sisakok törés cseréjét is lehet majd nálunk mindenféle herce-hurca nélkül rendezni. Illetve eszembe jutott egy apróság az egyik külföldi fórumról. A srác Cannondale-jén a palacktartó mellett felhólyagzott és kicsit lepattogott a festék (szegényke ). A cég 4 (!!!) napon belül kicserélte a vázát! Szóval ha ez már nálunk is mûködni fog, akkor elégedett leszek. Addig csak bizakodom.
80e-tõl felfelé már nem Corabikekot fogsz kapni. Egy ilyen bringa a legtöbb esetben bírni fogja a nem túl extrém, normál igénybevételt minden probléma nélkül. Ha jobb vázat választottál akkor pedig gond nélkül tudsz rajta fejleszteni az igényeid változásával párhuzamosan. 100e-ért pedig már igen korrekt gépet lehet választani. (Én ezt az összeget tartom annak a minimumnak, amit még érdemes kiadni.)
Az általad megjelölt felhasználásra bármilyen meglepõ egy tök átlag monti a legalkalmasabb.
Hosszabb túrákhoz, maratonokhoz érdemes egy könnyebb bicot választani Alu vázzal vagy egy jobb CroMo-val. A könnyebb bico hegynek fel vagy hosszabb úton is kevesebb holt terhet jelent. Ha nagyobb részt aszfalton, kemény útfelszínen kerekezel és keveset mész rázós terepre, laza talajra, sárba, akkor az alapból fent lévõ kekerek a legtöbb esetben elégségesek, de esetleg a gumikat érdemes egy könnyebb, semi-slic típusra cserélni. Mivel alacsonyabb a mintázatuk, kemény talajon kisebb a gördülési ellenállásuk, így könnyebb tekerést tesznek lehetõvé. Viszont a slic (mintázat nélküli) gumikkal szemben egy kis terepezés esetén is lehet velük nyugodtan menni.
A telo nem létszükséglet, de nagyban megnöveli a bringa komfortját, rázós úton pedig biztonságosabb úttartást tesz lehetõvé. Az általad megjelölt területre egy merevvillás, telo nélküli bringa is elégséges. (Full telos pedig feleslegesen nehéz.) Legfeljebb idõvel ha a terepezés ízére ráérzel a merev villát egy jobb teloval felváltod. (A használható és kellõen megbízható kategória 40e-tõl indul.)
Ami nagyon fontos a bico felszereltsége. Itt szerintem Shimano Aceránál vagy Alivionál (a Sramról nincsenek tapasztalataim) lejjebb menni nem nagyon érdemes. A fékeknél érdemesebb a felsõbb kategóriából választani.
Mivel hölgy vagy, ezért mindenkép nõi nyerget kérjél még akkor is, ha esetleg nem nõi vázas bringát választasz is. A nyergekrõl a Bikmag oldalán találhatsz egy jó cikket, azon érdemes átrágnod magad. Apropó nõi váz. Nem biztos, hogy monti esetében érdemes ehhez ragaszkodni. A nõi váz kialakítás, véleményem szerint akkor érdekes, ha szoknyában akar valaki tekerni. Végülis izlés kérdése...
Konkrét bringa típus inkább nem írok, mert elfogult lennék.
A fentiek alapján már el lehet kezdeni a nézelõdést. Amit javasolni tudok, hogy minél több gyártó kínálatát nézd végig. (Mondjuk innen kiindulva: http://hegyikerekpar.lap.hu/ )
Formálgasd a véleményed, majd nézz utána, hogy itthon mi az ami elérhetõ. Járj körbe minél több bringás boltot mérd fel a kínálatot és az eladókat. Ha kezd alakulni az elképzelésed, esetleg van konkrét jelölt akkor tovább fogunk tudni lépni a véleményezés terén is. A nézelõdésre ha tudsz vigyél valakit magaddal aki járatos a kerozás rejtelmeiben.
Ha lehet ne a bringa színe legyen a legfõbb döntõ érv. (Bocs! Nem bírtam kihagyni! )
Persze azért nem utolsó szempont az, hogy tetszik-e a választottad. Akkor fogod vele igazán élvezni a tekergést, ha a saját ízlésedet és igényeidet tükrözi vissza a kerod.
Ne feledkezz meg a megfelelõ sisak és bringás szerko beszerzésérõl se! Egy jó bukó amellett, hogy remekül néz ki, az életedet is megmentheti. A megfelelõ ruházat a komfort érzeten tud sokat javítani. (A betétes nadrágnak köszönhetõen hosszabb úton sem töri fel a nyereg a kényesebb részeidet.) A kesztyû megvédi a tenyered eséskor és nem csúszik le benne a kezed a kormányról. A megfelelõ bringás szemcsi (akár egy egyszerû napszemüveg is elég) pedig véd a rovaroktól, széltõl, portól.
Na, befejeztem...
#135
Írta 2002. február 13. - 17:09
épp ezért ajánlottam a sramot, ami talán van annyival olcsóbb hogy megérje építeni
#136
vendég_Charon_*
Írta 2002. február 13. - 16:38
b:
Szerintem nem jön ki olcsóbban, sõt!
Karen:
Egyébként segítséget kapnál bõven...
Szerintem nem jön ki olcsóbban, sõt!
Karen:
Egyébként segítséget kapnál bõven...
#137
Írta 2002. február 13. - 16:33
A tajvani gt vázakat úgytudom a merida nyomja...
Karen, nem akarsz belevágni építésbe?
Karen, nem akarsz belevágni építésbe?
#138
vendég_Charon_*
Írta 2002. február 13. - 15:39
#139
Írta 2002. február 13. - 14:44
Most, hogy igy erveltek, kezdek en is arra az allaspontra jutni, hogy a garanciaval talan nem kell annyira foglalkozni, de a tobbi kerdes meg nyitva all! Bocs a pofatlansagert!
Zoldfulu: nem is tudtam, hogy a GT is Tajvanon gyartja a vazait! Ugy ranezesre, az Andrassyn elhalado peldanyok alapjan nagyon tetszik a GT is. De ok se adjak tul olcson mar az alsokategorias darabokat sem.
Szoval meg nem dontottem vazugyben - sem . A boseg zavararol beszelhetunk e helyzetben. Ha jobban ertenek a bringakhoz, nyilvan jobban tudnam szukiteni a kort az igenyeimnek megfeleloen.
Segitseg!
Zoldfulu: nem is tudtam, hogy a GT is Tajvanon gyartja a vazait! Ugy ranezesre, az Andrassyn elhalado peldanyok alapjan nagyon tetszik a GT is. De ok se adjak tul olcson mar az alsokategorias darabokat sem.
Szoval meg nem dontottem vazugyben - sem . A boseg zavararol beszelhetunk e helyzetben. Ha jobban ertenek a bringakhoz, nyilvan jobban tudnam szukiteni a kort az igenyeimnek megfeleloen.
Segitseg!
#140
vendég_Charon_*
Írta 2002. február 13. - 14:23
Karen:
Szerintem nem érdemes ennyit rágódni a vázgari kérdésén. Inkább az a lényeg, hogy megbízol a gyártóban, vagy sem. Ha összetörik alattad a váz normál használat esetén (amit kétlek ) akkor tök mindegy, hogy 1 vagy tíz év garid van rá. Ha törik, akkor eleve bibi volt vele. Rengetegen használunk csak egy év garis vázat - sokan több éve - és elenyészõ a vázamortizálás mértéke. Nem tudom, mostanában hogy áll a Magellán az áraival, de nekem a Cruxommal semmi gondom (ez még cromo). Merida, Trek, Giant, Gt, HT, Kastle, Illmatic, etc. Nem hiába van "nevük"...
Szerintem nem érdemes ennyit rágódni a vázgari kérdésén. Inkább az a lényeg, hogy megbízol a gyártóban, vagy sem. Ha összetörik alattad a váz normál használat esetén (amit kétlek ) akkor tök mindegy, hogy 1 vagy tíz év garid van rá. Ha törik, akkor eleve bibi volt vele. Rengetegen használunk csak egy év garis vázat - sokan több éve - és elenyészõ a vázamortizálás mértéke. Nem tudom, mostanában hogy áll a Magellán az áraival, de nekem a Cruxommal semmi gondom (ez még cromo). Merida, Trek, Giant, Gt, HT, Kastle, Illmatic, etc. Nem hiába van "nevük"...