Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Indította
zOrg
, 2002. július 02. 06:48
#681
Írta 2005. április 25. - 13:28
Szóval érdemese újonnan szétszedni és újból összerakni, ellenõrizni al olajszintet meg hasonlók ? Mert akkor megcsinálom. Gondolom nem nagy ördöngösség.
#682
Írta 2005. április 25. - 13:18
Nekem is ilyen volt újonnan. Sokáig azt hittem sz@r. Most, hogy az éves TMK-ja megvolt úgy münködik mint ahogyan újonnan kellett volna.
#683
Írta 2005. április 25. - 13:12
van egy szelep benne, ami gátolja az olajfolyást, és mivel az nyomás alatt van, hát enged egy kicsit. öcsém z1 freeride-ja is engedett visszafelé.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#684
Írta 2005. április 25. - 12:56
Köszi a választ srácok ! Sztem pucolás nem segit, mert új a villa. Terepen sajna még nem volt alkalmam kipróbálni, péntek délután szereltem be a villát. Amúgy kb. 1mm/másodperc sebességgel jön vissza. Lehet , hogy inkább visszaviszem, hogy nézzék meg a dolgot.
#685
Írta 2005. április 25. - 12:51
egy pucsolás esetleg segít.
Nekem régen kb fél perc alatt kezdett visszaengedni.
elvittem szervízbe ott kipucolták,stb mostmár korrekt.
Nekem régen kb fél perc alatt kezdett visszaengedni.
elvittem szervízbe ott kipucolták,stb mostmár korrekt.
#686
Írta 2005. április 25. - 12:45
az ok, hogy azért az ETA sem tökéletes nekem is visszajön ha éjszakára összenyomva hagyom. terepen viszont nem számít.
#687
Írta 2005. április 25. - 12:31
Hali!
Van egy ETA-s MX Comp villám, ami az ETA kar elforgatása után nem marad összenyomva, hanem nagyon lassan visszatér az eredeti állapotába. Mi lehet a gond ?
Van egy ETA-s MX Comp villám, ami az ETA kar elforgatása után nem marad összenyomva, hanem nagyon lassan visszatér az eredeti állapotába. Mi lehet a gond ?
#688
Írta 2005. április 24. - 11:51
#689
Írta 2005. április 24. - 11:33
E manuelll
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#690
Írta 2005. április 24. - 11:22
#691
Írta 2005. április 24. - 11:19
Én most vettem egy sl-t.
Szép darab;)
Endroo neked meg grat!
Szép darab;)
Endroo neked meg grat!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#692
Írta 2005. április 24. - 11:13
nagyon úgy hangzott mi?
de neem, aki ismer tudja, hogy nem merek rámenni a duplára, szóval nekem ilyenem sose lesz. eccerüen csak teccik. ha dörtölNÉK ilyet venNÉK. de nem. ugyhogy pike-om lesz
de neem, aki ismer tudja, hogy nem merek rámenni a duplára, szóval nekem ilyenem sose lesz. eccerüen csak teccik. ha dörtölNÉK ilyet venNÉK. de nem. ugyhogy pike-om lesz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#693
Írta 2005. április 24. - 11:11
mi van tam, kötsög szponzorált lettél vagy elmentél dolgozni a mali nagykerbe?
#694
Írta 2005. április 24. - 11:03
tegnap kiproszáltam egy '05-ös DJ2-t. hát azt kell mondjam hogy k.rvajó! van neki 10cm rugóútja, amibõl kb 8.5-et kimozog, de valami nagyon szépen. könnyen megindul, a visszaút nem túlcsillapított, és a végére olyan szépen felkeményedik, mint állat. dörtre tökély. a súlya persze odabasz, de az csak kézbe véve durva, mikor mész a géppel, akkor tulzottan nem veszed észre.
viszonyítási alapként ott volt a másik haver '04es DJ-je, amiben mintha kicsit túl sok és túl sürü olaj lenne, meg keményebb rugó, mert sokkal nehezebben indul meg, és a visszaút eszméletlen lassú. pici olajtuningal lehet hogy javítani lehetne rajta.
ja és az újnak a tengelyrögzítése is etalon kategória a tavalyihoz képest.
115ezer FT, ami nem kevés, de egy pár évig nem kell villában gondolkodni, az szinte tuti. Ja, nekem tetszik is :matrix:
'05 vs '04
viszonyítási alapként ott volt a másik haver '04es DJ-je, amiben mintha kicsit túl sok és túl sürü olaj lenne, meg keményebb rugó, mert sokkal nehezebben indul meg, és a visszaút eszméletlen lassú. pici olajtuningal lehet hogy javítani lehetne rajta.
ja és az újnak a tengelyrögzítése is etalon kategória a tavalyihoz képest.
115ezer FT, ami nem kevés, de egy pár évig nem kell villában gondolkodni, az szinte tuti. Ja, nekem tetszik is :matrix:
'05 vs '04
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#695
Írta 2005. április 12. - 17:19
megkell hagyni jómunkát végeztél..
(nekem tetszett a kutya is ahogy ott lustult) :cool2:
(nekem tetszett a kutya is ahogy ott lustult) :cool2:
Megújult >> Fotós weblapom < , Picasa webalbumom
#696
Írta 2005. április 12. - 14:11
#697
Írta 2005. április 12. - 13:05
nice work! :spoko:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#698
Írta 2005. április 12. - 11:15
#699
Írta 2005. április 12. - 10:43
jeah baby! :spoko:
köszönjük!
köszönjük!
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#700
Írta 2005. április 12. - 09:57
Király lett a manual!!
fõleg a "Az esetlegesen bekövetkezõ sérülésekért és/vagy halálért semmilyen felelõsséget nem vállalok."
csak kevésszer szerpel benne! Azt mindenután oda kell írni, hogy this can cause serious injury or even death.
fõleg a "Az esetlegesen bekövetkezõ sérülésekért és/vagy halálért semmilyen felelõsséget nem vállalok."
csak kevésszer szerpel benne! Azt mindenután oda kell írni, hogy this can cause serious injury or even death.
Aktuális civil