Jó irányba tekered?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#661
vendég_Charon_*
Posted 2005. April 28. - 12:51
#662
Posted 2005. April 28. - 12:29
#663
vendég_Charon_*
Posted 2005. April 28. - 12:24
Próba cseresznye!
Fújod, nyomkodod, nézed.
A sag max 20% legyen, de ha tényleg csak ugrálsz vele, akkor nem számít, ha nincs, hisz arra van kitalálva.
30-40 psi kb. De csak a proban van ráfújási lehetõség a jobb szárban.
http://www.marzocchi...5-taiwan-en.pdf
Fújod, nyomkodod, nézed.
A sag max 20% legyen, de ha tényleg csak ugrálsz vele, akkor nem számít, ha nincs, hisz arra van kitalálva.
30-40 psi kb. De csak a proban van ráfújási lehetõség a jobb szárban.
http://www.marzocchi...5-taiwan-en.pdf
#664
Posted 2005. April 28. - 12:13
hi ! Tudna segíteni valaki, hogy Dirt Jam Pro-ba kb 70 kilóm alá mennyi levegõt
érdemes fújni ???
érdemes fújni ???
#665
Posted 2005. April 27. - 22:59
srácok, nincs vkinek egy robbantott rajza a 2002-es mxc-rõl? fontos lenne.
"The faster you are, the slower your life goes by" - Lucas Brunel
#666
Posted 2005. April 27. - 16:33
#667
Posted 2005. April 26. - 21:51
az ecc5 az 5 fokozatban állítható kompresszió csillapítás, amibõl az ötödik lockout.
stinkypapa: LOL, komolyan mondom apám, remélem nem mész át év végén nyelvtanból.
stinkypapa: LOL, komolyan mondom apám, remélem nem mész át év végén nyelvtanból.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#668
Posted 2005. April 26. - 20:55
#669
Posted 2005. April 26. - 20:33
Az ECC ugyanaz mint az ECC5, csak az 5-ös néha lemarad. Az 5-ös a végén csak azt jelenti, hogy 5 fokozatban állítható.
#670
Posted 2005. April 26. - 19:43
tényleg az ECC tudja az összenyomódást csak nem mozog lezárva. az ECC5 amire én gondoltam, vagy az is csökkenti a rugóutat?
#671
Posted 2005. April 26. - 19:30
Új bringám lesz, és ingázok a drop off triple és a boxxer ride között. De sztem a marzo lesz!
végülis csak 6 hibát sikerült csinálnod egy ekkora mondatban, semmi baj. TANULJ MÁR MEG ÍRNI KÖNYÖRGÖM!
endroo: az ECC az olyan, hogy lenyomod, és ott marad. szóval az rugóút csökkentés. 130-ról 0-ra. nem?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#672
Posted 2005. April 26. - 18:24
#673
Posted 2005. April 26. - 18:17
Hi!
valaki leírná nekem hogy a dj3 2004-es telómban hogy kell kicserélni az olajat? milyen lépésekben kell csinálni? most SAE 7,5 olaj van benne. én ezt szeretném lecserélni most egy év után ha lehet ritkább olajra. ez is SAE legyen de mondjuk 5 vagy 2,5?
lécci írjatok!
köszi
Szálka
valaki leírná nekem hogy a dj3 2004-es telómban hogy kell kicserélni az olajat? milyen lépésekben kell csinálni? most SAE 7,5 olaj van benne. én ezt szeretném lecserélni most egy év után ha lehet ritkább olajra. ez is SAE legyen de mondjuk 5 vagy 2,5?
lécci írjatok!
köszi
Szálka
#674
Posted 2005. April 26. - 18:12
az ecc szerintem nem tudja a rugóút csökkentést. az sima kompresszióállítás és lockout a végén, nem ?
#675
Posted 2005. April 26. - 18:06
Uj bingám lessz, és ingózok a drop off trilpe és a boxxer ride között. De sztem a marzo lessz!
Amíg a föld kerek, mindíg lesznek riderek!
#676
Posted 2005. April 26. - 16:29
pedig az is ECC-s volt. egy-két év használat után hidd el bekrepált volna abban is. Nem mintha számítana, de azért az ember elvárhatná, hogy ha egy v.lag pénzért megvesz egy villát, annak minden funkciója müködjön huzamosabb idei is akár. Elvileg ezért tesztelik piacra bocsájtás elõtt, nem?
/me a kis naív
Stinky: rugó például. meg csillapítószelep. meg perselyek, zégergyürük, és egyéb megnevezhetetlen pici mütyürök. Miért?
/me a kis naív
Stinky: rugó például. meg csillapítószelep. meg perselyek, zégergyürük, és egyéb megnevezhetetlen pici mütyürök. Miért?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#677
Posted 2005. April 26. - 16:27
Csáó!
Nézegettem ezt a 05-ös drop off triple villát, ebbe mi van a levegön és az olajon kivül?????
Nézegettem ezt a 05-ös drop off triple villát, ebbe mi van a levegön és az olajon kivül?????
Amíg a föld kerek, mindíg lesznek riderek!
#678
Posted 2005. April 25. - 21:55
nekem a kisshiver ugymaradt reggelre is ha összenyomva aludt el.
isteni szerencsém volt talán.
isteni szerencsém volt talán.
Sirkövemre:
Nem baj, ugysem volt olyan fontos ember!
Nem baj, ugysem volt olyan fontos ember!
#679
Posted 2005. April 25. - 15:37
Azzal nincs gond, össze van szerelve Majd a héten bevetem élesben is, nem csak melóbajárás közben.
#680
Posted 2005. April 25. - 13:49
Inkább szereld össze a bringád és használd.
Lehet,hogy egy pár napos normális használattól is meggyógyul.
Nem tudom ez mennyire igaz de a szervizes azt magyarázta nekem anno, hogy levegõ kerülhet a szelep alá a szállítástól és a fejre állítástól de ha használod a levegõ feljön ahogy az olaj ki-be mozog a szelepnél.
Lehet,hogy egy pár napos normális használattól is meggyógyul.
Nem tudom ez mennyire igaz de a szervizes azt magyarázta nekem anno, hogy levegõ kerülhet a szelep alá a szállítástól és a fejre állítástól de ha használod a levegõ feljön ahogy az olaj ki-be mozog a szelepnél.