Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Marzocchi

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3027 replies to this topic

#641
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
vagy vegyél be kavintont. tanum is van rá, majd beidézem :P

#642
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
hümm. hát én arra nem emléxem ugyhogy biztos hazudsz. :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#643
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
tényleg, de milyen furcsa hogy amíg nem csináltam sajátot, addig mindenhova azt linkeltem be :aniolek_n

#644
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
te lopós teeeeee :D


jól lebuktattalak

:horse:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#645
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
csak a tisztánlátás végett, amit tamaska belinkelt, az volt elõbb és én is onnan szedtem a tudnivalók nagy részét. csak kicsit több (és szarabb) képpel csináltam hasonlót

#646
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
Endroo-style Marzocchi 2004 Z1/Z150 service manual
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#647
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
jaja ssv vagy mijaszösz
ha gyorsabban csukódik ösze a villa,akkor ez a cumó belökõdik a helyére,és máris kisebb lyukon át áramlik az olaj,azaz erõteljesebb lesz a csillapítás

#648
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
szerintem az a sebességérzékeny szelep lényege.
nem kellene addig b*szogatni, amig nem tudod, mi az. (csak mondom szólok)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#649
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 posts
Egyik nap szétszedtem a 04-es Dj 2-es villámat és a bal oldalon a rugó és a nyomórúd feje között találtam egy kis mûanyagot, aminek a közepén szûkebb lyuk van mint a nyomórúd fején lévõ lyuknál és ez a kis mûanyag pont belepasszol a nyomórúd fejébe.
Mi lehet ez a mûanyag, milyen szerepe lehet??? Aki szedett szét ilyen villát gondolom tudja h mire gondolok!

#650
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
a butábbik 888-ban (rt) ssv van (vagy ssvf) és ha szerencséd van, belül egy hármas vagy négyes imbusszal lehet állítani, azt hiszem minden ssvf vagy ssv csillapítású marzót lehet, de nézd meg a honlapon, hogy az van-e odairva, hogy "internal rebound adjustment" mert akkor lehet.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#651
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
Az olcsóbbik 888-on nem lehet állítani, ha a felsõ tekerõk nem állítják akkor tartok tõle máshogy sem fogod tudni.

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#652
stinky2003

stinky2003

    vendég

  • fórumtag
  • 32 posts
hellosztok nem tudja valaki hogy a 888 marzon hol kell a csilapitást álitani???mert a rugó feszeséget azt a tetején kell álitani....

#653
Coldrock--->NRS

Coldrock--->NRS

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,291 posts
ja, kössz. Tudtam, hogy cc, csak azt nem, hogy milyen a minõsége, megbízhatóságA...stb.
Meg igazából nem találtam sokat róla a keresõben, (angol & magyar) ezért inkább a véleményetekre lennék kíváncsi, ha van ! :air:
Ahhoz kell ilyen..öö..pumpa, nem !?
(elég láma vagyok a telókhoz, most egy 8éves rst-m van :) olyan, mintha a lockout be lenne ragadva benne.) :clap:

#654
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a rugóút, a súly, és az, hogy levegõs szerintem egyértelmüen behatárolja a felhasználási területet. crosscountry.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#655
Coldrock--->NRS

Coldrock--->NRS

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,291 posts
Az MXR air-t, milyen terepre és stílushoz ajánlanátok ?
Nem tudom melyik évjárat, szürke és kék a matricája, 80-100 mm belsõleg.
Ha valakinek van véleménye, az feltétlenül írja le :)

#656
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
ÜSSED!;)
de komolyan, nagyon szorul benne, ezért bele kell ütni csõvel meg kalapáccsal
csak vigyázz, nehogy ferdére sikerüljön!
szal óvatosan és ésszel.

saját tapasztalat és tipp:
dobd be a szimmeringet a fagyasztóba egy órára
utána jóval könnyebben be tudod majd ütni a helyére;)
Autist Team:)



#657
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 posts
És amikor beleillesztetted a helyére, neked Teljesen belepasszolt?
Mert nálam olyan, mintha nem lenne teljesen kimarva a szimmering fészek belsõ oldala a külsõ szárnál(az M hídnál), és amikor ráillesztem vízszintesen a szimmeringet a helyére, akkor nem passzol bele a helyére. Ha meg beleteszem az elülsõ részét a helyére, akkor meg a hídnál lévõ rész nem megy bele, ferdén áll. Neked volt ilyen problémád?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#658
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
nagyon. de ha van egy megfelelõ átmérõjû pvc csöved akkor könyebb

#659
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 posts
Valaki cserélt már szimmeringet 2002-es Bomberen?
Mennyire erõsen kell nyomni a porlehúzó szimmeringet, hogy a helyére menjen?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#660
dukesbanana

dukesbanana

    vendég

  • fórumtag
  • 52 posts
Teljesen mindegy nem nagyon érezni különbséget a két véállás közt.