Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#641
Posted 2005. May 02. - 21:00
#642
Posted 2005. May 02. - 20:52
hümm. hát én arra nem emléxem ugyhogy biztos hazudsz.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#643
Posted 2005. May 02. - 20:25
tényleg, de milyen furcsa hogy amíg nem csináltam sajátot, addig mindenhova azt linkeltem be :aniolek_n
#644
Posted 2005. May 02. - 17:14
te lopós teeeeee
jól lebuktattalak
:horse:
jól lebuktattalak
:horse:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#645
Posted 2005. May 02. - 14:10
csak a tisztánlátás végett, amit tamaska belinkelt, az volt elõbb és én is onnan szedtem a tudnivalók nagy részét. csak kicsit több (és szarabb) képpel csináltam hasonlót
#646
Posted 2005. May 02. - 14:00
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#647
Posted 2005. May 02. - 08:22
jaja ssv vagy mijaszösz
ha gyorsabban csukódik ösze a villa,akkor ez a cumó belökõdik a helyére,és máris kisebb lyukon át áramlik az olaj,azaz erõteljesebb lesz a csillapítás
ha gyorsabban csukódik ösze a villa,akkor ez a cumó belökõdik a helyére,és máris kisebb lyukon át áramlik az olaj,azaz erõteljesebb lesz a csillapítás
#648
Posted 2005. May 01. - 16:03
szerintem az a sebességérzékeny szelep lényege.
nem kellene addig b*szogatni, amig nem tudod, mi az. (csak mondom szólok)
nem kellene addig b*szogatni, amig nem tudod, mi az. (csak mondom szólok)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#649
Posted 2005. May 01. - 09:11
Egyik nap szétszedtem a 04-es Dj 2-es villámat és a bal oldalon a rugó és a nyomórúd feje között találtam egy kis mûanyagot, aminek a közepén szûkebb lyuk van mint a nyomórúd fején lévõ lyuknál és ez a kis mûanyag pont belepasszol a nyomórúd fejébe.
Mi lehet ez a mûanyag, milyen szerepe lehet??? Aki szedett szét ilyen villát gondolom tudja h mire gondolok!
Mi lehet ez a mûanyag, milyen szerepe lehet??? Aki szedett szét ilyen villát gondolom tudja h mire gondolok!
#650
Posted 2005. April 30. - 21:29
a butábbik 888-ban (rt) ssv van (vagy ssvf) és ha szerencséd van, belül egy hármas vagy négyes imbusszal lehet állítani, azt hiszem minden ssvf vagy ssv csillapítású marzót lehet, de nézd meg a honlapon, hogy az van-e odairva, hogy "internal rebound adjustment" mert akkor lehet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#651
Posted 2005. April 30. - 10:47
Az olcsóbbik 888-on nem lehet állítani, ha a felsõ tekerõk nem állítják akkor tartok tõle máshogy sem fogod tudni.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#652
Posted 2005. April 29. - 21:27
hellosztok nem tudja valaki hogy a 888 marzon hol kell a csilapitást álitani???mert a rugó feszeséget azt a tetején kell álitani....
#653
Posted 2005. April 29. - 20:25
ja, kössz. Tudtam, hogy cc, csak azt nem, hogy milyen a minõsége, megbízhatóságA...stb.
Meg igazából nem találtam sokat róla a keresõben, (angol & magyar) ezért inkább a véleményetekre lennék kíváncsi, ha van ! :air:
Ahhoz kell ilyen..öö..pumpa, nem !?
(elég láma vagyok a telókhoz, most egy 8éves rst-m van olyan, mintha a lockout be lenne ragadva benne.) :clap:
Meg igazából nem találtam sokat róla a keresõben, (angol & magyar) ezért inkább a véleményetekre lennék kíváncsi, ha van ! :air:
Ahhoz kell ilyen..öö..pumpa, nem !?
(elég láma vagyok a telókhoz, most egy 8éves rst-m van olyan, mintha a lockout be lenne ragadva benne.) :clap:
#654
Posted 2005. April 29. - 17:15
a rugóút, a súly, és az, hogy levegõs szerintem egyértelmüen behatárolja a felhasználási területet. crosscountry.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#655
Posted 2005. April 29. - 14:18
Az MXR air-t, milyen terepre és stílushoz ajánlanátok ?
Nem tudom melyik évjárat, szürke és kék a matricája, 80-100 mm belsõleg.
Ha valakinek van véleménye, az feltétlenül írja le
Nem tudom melyik évjárat, szürke és kék a matricája, 80-100 mm belsõleg.
Ha valakinek van véleménye, az feltétlenül írja le
#656
Posted 2005. April 28. - 18:29
ÜSSED!
de komolyan, nagyon szorul benne, ezért bele kell ütni csõvel meg kalapáccsal
csak vigyázz, nehogy ferdére sikerüljön!
szal óvatosan és ésszel.
saját tapasztalat és tipp:
dobd be a szimmeringet a fagyasztóba egy órára
utána jóval könnyebben be tudod majd ütni a helyére;)
de komolyan, nagyon szorul benne, ezért bele kell ütni csõvel meg kalapáccsal
csak vigyázz, nehogy ferdére sikerüljön!
szal óvatosan és ésszel.
saját tapasztalat és tipp:
dobd be a szimmeringet a fagyasztóba egy órára
utána jóval könnyebben be tudod majd ütni a helyére;)
Autist Team:)
#657
Posted 2005. April 28. - 18:26
És amikor beleillesztetted a helyére, neked Teljesen belepasszolt?
Mert nálam olyan, mintha nem lenne teljesen kimarva a szimmering fészek belsõ oldala a külsõ szárnál(az M hídnál), és amikor ráillesztem vízszintesen a szimmeringet a helyére, akkor nem passzol bele a helyére. Ha meg beleteszem az elülsõ részét a helyére, akkor meg a hídnál lévõ rész nem megy bele, ferdén áll. Neked volt ilyen problémád?
Mert nálam olyan, mintha nem lenne teljesen kimarva a szimmering fészek belsõ oldala a külsõ szárnál(az M hídnál), és amikor ráillesztem vízszintesen a szimmeringet a helyére, akkor nem passzol bele a helyére. Ha meg beleteszem az elülsõ részét a helyére, akkor meg a hídnál lévõ rész nem megy bele, ferdén áll. Neked volt ilyen problémád?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)
#658
Posted 2005. April 28. - 15:58
#659
Posted 2005. April 28. - 15:54
Valaki cserélt már szimmeringet 2002-es Bomberen?
Mennyire erõsen kell nyomni a porlehúzó szimmeringet, hogy a helyére menjen?
Mennyire erõsen kell nyomni a porlehúzó szimmeringet, hogy a helyére menjen?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)