A Hi5-ba beleért a 160 és a 200-as tárcsa is. Pontosabban kisúrolta magának a helyet, utána már jó volt.
kislust
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Indította
zOrg
, 2002. július 02. 06:48
#2401
Írta 2003. április 30. - 09:45
#2402
Írta 2003. április 30. - 09:32
Nem a telóba ér bele a tárcsa. A Féknyeregben és a fékopfához. Csak azt írtam, ha csavarom a telót, akkor súrlódik a társca. Szép lenne, ha a telóba érne bele....
#2403
Írta 2003. április 30. - 04:38
na most nem ertem .. itt elekadtam vissza is olvasok
ha a teloba er bele az gaz ! de az nagyon melyik az a telo..? kine deruljon egy 80mm alapkategorias 200mm tarcsaval..
ha a teloba er bele az gaz ! de az nagyon melyik az a telo..? kine deruljon egy 80mm alapkategorias 200mm tarcsaval..
#2404
Írta 2003. április 30. - 00:03
ööööö....nem a telóba ér bele a tárcs ? :-\
Szvsz 8" tárcsa surlódik a pofához, akármin is van !!!
Szvsz 8" tárcsa surlódik a pofához, akármin is van !!!
#2405
Írta 2003. április 29. - 23:48
szerintem ..! ha bele bele er, amig nem fekezi veszesen a kereket , csak hangot ad ki ..szerintem el kell tudni menni mellette, nem hallottam meg hogy valaki azert vett telot mert a reginel surlodott a tarcsahoz a betet..
ez ma beteg .. ennyierovel az nem zavar hogy ropognak a faagak , meg zizeg a falevel stb..
ez ma beteg .. ennyierovel az nem zavar hogy ropognak a faagak , meg zizeg a falevel stb..
#2406
Írta 2003. április 29. - 22:38
#2407
Írta 2003. április 29. - 22:18
nekem shiver sc-m van és néha annál is surlodik a tárcsa. sõtt néha hátul is. de hát ez nem tökmindegy?
#2408
Írta 2003. április 29. - 19:54
Hát ez a szívás a nagyutas telókkal.
Végre megjött a Jr T-m (2001 vadi új), sajna csak QR20 -as, holnap megyek bele átalakítatni a kereket a Yasec mesterrel, aztán meg még várok a vázamra és akkor elmondom h. ez mennyire is milyen ;D ;D ;D
De kurva jónak tûnik ;D
Végre megjött a Jr T-m (2001 vadi új), sajna csak QR20 -as, holnap megyek bele átalakítatni a kereket a Yasec mesterrel, aztán meg még várok a vázamra és akkor elmondom h. ez mennyire is milyen ;D ;D ;D
De kurva jónak tûnik ;D
#2409
Írta 2003. április 29. - 17:20
A Dj III-nak és a Z-1 150-nek nem ua. a külsõ szárja legalább formai design területén? Ha igen akkor a 150mm lehet, hogy tényleg sok lesz sajna.
#2410
Írta 2003. április 29. - 16:30
Szevasztok!
Na, ma fejreállítottam a bringámat, és megnéztem, mennyire csavarható a DJ3-as. Hát, mit mondjak. Kurvára... Ezt nem gondoltam volna. Rájöttem, hogy a tárcsafék emiatt súrlódik soxor. ;D
Merevebb villát akarok! :-\
Na, ma fejreállítottam a bringámat, és megnéztem, mennyire csavarható a DJ3-as. Hát, mit mondjak. Kurvára... Ezt nem gondoltam volna. Rájöttem, hogy a tárcsafék emiatt súrlódik soxor. ;D
Merevebb villát akarok! :-\
#2411
Írta 2003. április 29. - 16:18
Szerintem a forgatás ellen jobban számít a külsõ szárak merevsége mint a villanyaké, hiszen a villanyak ilyenkor csak egyhelyben áll nem mozog se jobbra se balra. A csavarodás a lábakon megy végbe, ott is fõleg a fékhídon. szerintem
#2412
Írta 2003. április 29. - 16:06
A laterális merevségel nem is volt iagzán gond a Bike tesztben (szembõl nyomják) csak a vertikálissal. (forgatják) <- ezt adja neki a tárcsafék. A másfeles Shermanó pont háromszor volt merevebb a csavaró hatásokra, mint a Z1. A másikban nem volt különbség. Én nem venném meg. A 130 mm-erem is már csak BoltOn-nal (no jó, QR20-szal) elég merev szerintem.
#2413
Írta 2003. április 29. - 14:23
Szerintem CC-re 80 mm elég 8), a többit meg kihasználni+élvezni úgy is csak mi szélsõségesek (DS, DH, FR, Urban) tudjuk ;D.
#2414
Írta 2003. április 29. - 00:44
en tuti nem veszek , egy idoben gondolkoztam rajta de a 150mm mar sok nekem ..
hogy jo vagy nem ..? .., en emlekszem amikor meg merevfaru es 80mm telokkal nyomtak a World Cup ot .. azt is kinottek.. ugyanugy mint a 120-130mm szimplavallasat ..
ezt hivjuk technikai fejlodesnek , persze van ami megbukik de mi lenne ha megaltunk volna a kobaltanal..???
azert az is igaz hogy toreseknek a 90%-ban az elb@szott dolgok miatt vannak !!
hogy jo vagy nem ..? .., en emlekszem amikor meg merevfaru es 80mm telokkal nyomtak a World Cup ot .. azt is kinottek.. ugyanugy mint a 120-130mm szimplavallasat ..
ezt hivjuk technikai fejlodesnek , persze van ami megbukik de mi lenne ha megaltunk volna a kobaltanal..???
azert az is igaz hogy toreseknek a 90%-ban az elb@szott dolgok miatt vannak !!
#2415
Írta 2003. április 28. - 21:24
#2416
Írta 2003. április 28. - 20:42
Na ezaz...egy ilyen villa nagy eséllyel elkolbászol mindenfelé...hamár muszály a 150mm+szimplaváll menü, akkor legyen 1.5-os és igazi BoltOn-os, bár sokan még ennek a létjogusoltságát is megkérdõjelezik.
#2417
Írta 2003. április 28. - 20:26
Nem tom, de én inkább ilyen 130-150-es útnál már inkább duplaválasat vennék + hozzá egy olyan vázat ami bírja is azt.
Fõleg ha a 150 mm-es úthoz már 3 kilós a teló. Ja meg tuti h. átütõtengelyel, h. ne kolbászoljanak úgy a lábak.
Én így tettem ;D meg jött a Jr T-m pontosabban holnap jön meg QR20+ as , aztán várok még a vázamra tovább.
De nagyon várom már h. összerakhassam a gépet.
Fõleg ha a 150 mm-es úthoz már 3 kilós a teló. Ja meg tuti h. átütõtengelyel, h. ne kolbászoljanak úgy a lábak.
Én így tettem ;D meg jött a Jr T-m pontosabban holnap jön meg QR20+ as , aztán várok még a vázamra tovább.
De nagyon várom már h. összerakhassam a gépet.
#2418
Írta 2003. április 28. - 20:14
#2419
Írta 2003. április 28. - 19:19
A németek próbálták ezt a Z1et, és nem voltak túl elragadtatva tõle. Steifigkeitsproblemen... Nem meglepõ. Sokan már a 13 centire is azt mondták, hogy sok egy szimplavállasnak. De ez is függ a konstrukciótól, meg az anyagminõségtõl. A wedge-m kb ugyanannyira kolbászolt, mint a mostani MCR, de bátyám boltonos DO-ja már éreztet némi különbséget.
#2420
Írta 2003. április 28. - 15:43
Különben meg szerintem is sok már a 150 mm szimplavállnál, elég csak megnézni pár nagyutas telót használat közben h. tekerésközben nézed a kerékagyat aztán rá jössz h. mennyeire is kószál el az ideális helyétõl. ÛNémelyiknél nelég szörnyû rádöbbenni.