Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#201
Posted 2005. October 22. - 19:32
tams: kinek lenne?
mert ha neked, akkor inkább ne, jobb volt a boxxi...
régi olasz teló, ehh
kisgép vs nagygép
én a scottot kicsinek tartom, pedig 7" elölhátul, duplaváll, meg magas is.
DE 17 kiló, és lassan de biztosan el lehet(ne) tekerni vele majd' bárhova, az elsõváltó miatt. nagygéppel meg nem
mert ha neked, akkor inkább ne, jobb volt a boxxi...
régi olasz teló, ehh
kisgép vs nagygép
én a scottot kicsinek tartom, pedig 7" elölhátul, duplaváll, meg magas is.
DE 17 kiló, és lassan de biztosan el lehet(ne) tekerni vele majd' bárhova, az elsõváltó miatt. nagygéppel meg nem
#202
Posted 2005. October 22. - 19:30
ma is pl szinte csak duplavállast sárdagasztókat láttam..
off
mali boa lehet h nem rossz gép csak hányadék design
off
mali boa lehet h nem rossz gép csak hányadék design
#203
Posted 2005. October 22. - 19:28
hidd el volt, csak a sürüség változott. idén nem történt semmi kiugró dolog az elmult 2-3-4 évhez képest.
eltünt a sok maliboa meg umf meg hasonlo kissrác, és maradtak a komoly dh-sok
mellesleg nekem is szimplavállas lesz elöl eg yideig:)
eltünt a sok maliboa meg umf meg hasonlo kissrác, és maradtak a komoly dh-sok
mellesleg nekem is szimplavállas lesz elöl eg yideig:)
#204
Posted 2005. October 22. - 19:26
igen
de lehet kategorizálni a fulltelós gépeket is..
nézd meg az aláírásomat, az pl egy kis össztelós
hibtlan streetes, állaatkodós gépezet.
volt.
a nagygépek vmivel nehezbbek és drágábbak is, igaz?
egy full nagygépen pl duplavállas teló van általában. érdekes mostanába egyre több az ilyen duplavállas, pedig nyár elején még nemvolt ennyi
#205
Posted 2005. October 22. - 19:24
Nekem a kisgép az 170 mili alatti rugóúttal rendelkezik és 150-nél nagyobb villát igazán nem fogad.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#206
Posted 2005. October 22. - 19:20
igen
de lehet kategorizálni a fulltelós gépeket is..
nézd meg az aláírásomat, az pl egy kis össztelós
hibtlan streetes, állaatkodós gépezet.
volt.
de lehet kategorizálni a fulltelós gépeket is..
nézd meg az aláírásomat, az pl egy kis össztelós
hibtlan streetes, állaatkodós gépezet.
volt.
#207
Posted 2005. October 22. - 19:18
nagygép amelyik össztelós,[komoly, nem tescos] én idáig úgy gondoltam
a kisgépek meg oanok kb mint a polar x-ed?
a kisgépek meg oanok kb mint a polar x-ed?
#208
Posted 2005. October 22. - 18:46
lor ac-je egy kisebb fr/dh gép
abba való egyetértünk!
amúgy jaja, elég relatív fogalom a nagy gép.
a fehérem is nagygép volt....
abba való egyetértünk!
amúgy jaja, elég relatív fogalom a nagy gép.
a fehérem is nagygép volt....
#209
Posted 2005. October 22. - 18:39
szal régi marzó... valahogy nem tudom elképzelni egy nagy biciklibe.
mit értünk nagygép alatt...
lor ac-jébe jól mutat a kicsike
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#210
Posted 2005. October 22. - 17:05
azok meg tul kicsik és öregek..(nem a mosnter)
szal régi marzó... valahogy nem tudom elképzelni egy nagy biciklibe.
szal régi marzó... valahogy nem tudom elképzelni egy nagy biciklibe.
#211
Posted 2005. October 22. - 15:37
ezért írtam 01-02-t
03-as Monstát én sem vennék,02-est viszont hmmmm:) vagy 01-est is,mert az majdnem uaz.
03-as Monstát én sem vennék,02-est viszont hmmmm:) vagy 01-est is,mert az majdnem uaz.
#212
Posted 2005. October 22. - 15:35
kotekedjel dig, akkorse vennek monstert. mondjuk nem azert mert nem jo [miazhogy?!] csak nekem sose lenne ra szuksegem. szoval
kala: haver kb egy eve sziv a 03as maratonjaval.
kala: haver kb egy eve sziv a 03as maratonjaval.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#213
Posted 2005. October 22. - 15:35
naja:-/...akkor megerõsítettetek ebben. (persze van kivétel)btw en most egyaltalan nem vennek marzocchit a 2001-2002-2003 modellevekbol. semelyiket. sajat es haverek tapasztalata alapjan.[/font]
#214
Posted 2005. October 22. - 15:33
tamaska: Mondjuk a Monsta..de csak kötekszem:p
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#215
Posted 2005. October 22. - 15:32
csak azért érdeklõdtem mert épp láttam Mefi bicóját az apróban ami talán 01-es JT,és ott csavaros a híd még és mintha az lenne a váll is (de nem biztos,nem teljesen kivehetõ a képen)
persze az is le7 h Mefike sufniza rá a vállat v h akkoriban MÉG nem most meg MÁR nem
Tam:miért? pl. 1 Maraton/ Monster,hmm? ennek a kettõnek a 01-02-es volt a legjobb évjárata
persze az is le7 h Mefike sufniza rá a vállat v h akkoriban MÉG nem most meg MÁR nem
Tam:miért? pl. 1 Maraton/ Monster,hmm? ennek a kettõnek a 01-02-es volt a legjobb évjárata
#216
Posted 2005. October 22. - 15:31
lcsnek `02es volt. az meg tok mas volt. 30as becsuszo, meg a regi fajta alsoszar egyebek.
es igen, ugy tudom fix az also vall. jo mi? geometriallitas rulez. sot, mivel ugyanaz az anyag es tervezes mint a dj-k valla, eselyes, hogy repedezik, igen, miert ne?
btw en most egyaltalan nem vennek marzocchit a 2001-2002-2003 modellevekbol. semelyiket. sajat es haverek tapasztalata alapjan.
es igen, ugy tudom fix az also vall. jo mi? geometriallitas rulez. sot, mivel ugyanaz az anyag es tervezes mint a dj-k valla, eselyes, hogy repedezik, igen, miert ne?
btw en most egyaltalan nem vennek marzocchit a 2001-2002-2003 modellevekbol. semelyiket. sajat es haverek tapasztalata alapjan.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#217
Posted 2005. October 22. - 15:30
#218
Posted 2005. October 22. - 15:28
#219
Posted 2005. October 22. - 15:28
pl tokodon a síkra ugrásoddal kb 2 centivel toltad volna fel/le az alsó ragasztott vállat.
(hát ezaz :-/)