Igen, épp ez a bajom ezzel a cirkusszal: "egy profi csapat profi módon stiklizzen".
Egyébként meg, ha "csapat"-ról beszélünk, akkor lehet csapat érdek is. Miért lenne ez baj?
Amíg egy csapatnak van két versenyzõje, és az egyik legalább esélyes, mindig ez lesz.
Engem ez abszolút nem zavar.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
Indította
Montifan
, 2009. augusztus 29. 14:19
#1881
Írta 2010. július 26. - 22:34

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1882
Írta 2010. július 26. - 22:34

Nem értem hol a stikli, tényleg. Mikor xy szólnak, hogy csavarja le a motort kevés a benzin, akkor is tudja mindenki, hogy el kell engednie a társat.
#1883
Írta 2010. július 26. - 22:28

Így meg magukból csináltak hülyét.Igen,ez a rosszabb.Szándékosan bevallani valamit,amirõl tudják hogy tilos,és büntetést von maga után,ez nagyon kiábrándító.Én ilyet még nem is láttam,mióta a F1-et nézem.Ennyire debil módon még senki nem égette le magát,mint most a Ferrari.Egy profi csapat profi módon stiklizzen,ha már ezt teszi.De amit tegnap láthattunk,az maga volt a "csoda".Mert tulajdonképpen itt az történt, hogy felvállalták, hogy csapatutasítás, és azt kéritek rajtuk számon,
hogy ezt miért nem sumákban csinálták.
Ha hülyének nézik a népet az jobb?
#1884
Írta 2010. július 26. - 22:17

Elõször is leszögezném, hogy nem nagyon nézem az F1- et, mert amit látok belõle, az épp elég vicces.
Így hát az is lehet, hogy tévedek.
De most véletlenül láttam és baromira nem értem mi a bajotok a Ferrarival.
Mert tulajdonképpen itt az történt, hogy felvállalták, hogy csapatutasítás, és azt kéritek rajtuk számon,
hogy ezt miért nem sumákban csinálták.
Egyébként én csak azt nem értem, hogy miért tilos ez.
Soha, senki nem fogja tudni ellenõrizni, meg betartatni ezt a szabályt, akkor meg minek?
Ha hülyének nézik a népet az jobb?
Így hát az is lehet, hogy tévedek.
De most véletlenül láttam és baromira nem értem mi a bajotok a Ferrarival.
Mert tulajdonképpen itt az történt, hogy felvállalták, hogy csapatutasítás, és azt kéritek rajtuk számon,
hogy ezt miért nem sumákban csinálták.
Egyébként én csak azt nem értem, hogy miért tilos ez.
Soha, senki nem fogja tudni ellenõrizni, meg betartatni ezt a szabályt, akkor meg minek?
Ha hülyének nézik a népet az jobb?
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1885
Írta 2010. július 26. - 21:29

Talán ne csak az idei évet nézd. Hamilton egyébként kapott bûntetést idén, ha emlékeim nem csalnak ugyanolyant mint alonso. Mondjuk a spanyolt már csak azért érdemes megtartani sokáig az f1-ben, mert nõ nincs, legalább nõies kitörések legyenek. Bár Danica Patrick már többször szóba került, és nemis akárhogy néz ki

"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1886
Írta 2010. július 26. - 21:21

jaja, ezért szívatták Alonsot, Hamiltont meg nem, mert annyira szeretik a Ferrarit. Ne fárassz már ennyire.
#1887
Írta 2010. július 26. - 21:15

Valahogy az Alesi, Berger, Capelli fémjelezte sokkal kevésbé eredményes Ferrari szimpatikusabb volt. Teljes pont levonás nem lesz szerintem, maximum következõ versenyes rajthely büntetés, esetleg + pár másodperc a mostani végeredményhez, de csak annyi, hogy sokminden ne változzon. Ha nincs különösebb szankció, akkor megint kibukik, hogy a Ferrarinak mindent lehet.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1888
Írta 2010. július 26. - 11:25

szerintem legkesobb szerdan megtudjuk hogy mi a szitu. remelem elveszik a pontot mindket pilotatol. Massa is mondhatta volna hogy lof.sz a s.ggetekbe ha gyorsabb akkor elozzon meg. Meg Alonso is mondhatta volna hogy igy nem akarok nyerni. ez nem a katonasag hogy parancsmegtagadasert hadbirosag jar.
Domenicali tipikus olasz. nagy melleny van csak semmi nincs mogotte.
Domenicali tipikus olasz. nagy melleny van csak semmi nincs mogotte.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1889
Írta 2010. július 26. - 11:18

Ezek után el kellene, mert 100ezer dollár büntetés az piskóta, nem visszatartó erõ. Eladnak 3mal több Enzo-t és meg is van a pénz a büntetésre

#1890
Írta 2010. július 26. - 10:06

Ha valaki ezek után tud szurkolni a ferrarinak azt csak sajnálni tudom, undorító amit mûvelnek (közel sem elõször, és nem is utoljára...).
alonso nyilatkozat: "Mi mindig a szurkolók kedvében szeretnénk járni. Vannak olyan csapatok, ahol a pilóták egymásnak mennek, mi ma 42 pontot gyûjtöttünk. Ezért jöttünk ide"
42 pontot?
25+18 = 42!! Mondjuk, ha döntõ helyzetben a Mclaren szerez elsõ és második helyet, de csak 42 pt-jük lehet, hogy még a ferrari nyerje a vb-t, akkor 42 pt-t fog érni az elsõ két hely.
"Nos, azt hiszem... nem tudom, mi történt a 6-os kanyar kijáratában. Láttam, hogy Felipe lassabb, és az volt az egyetlen lehetõségem, hogy megelõzöm. Ezen a pályán nagyon nehéz elõzni, én pedig megragadtam a kínálkozó lehetõséget"
Újabb szimpatikus hozzászólás tõle...nem tudja miért lassított. Ennél még a Schumacher is szimpatikusabb volt, az legalább nem nyilatkozott ekkora átlátszó maszlagot.
A pontok hirdetésével még várok, hátha elvesznek a majmoktól valamennyit.
alonso nyilatkozat: "Mi mindig a szurkolók kedvében szeretnénk járni. Vannak olyan csapatok, ahol a pilóták egymásnak mennek, mi ma 42 pontot gyûjtöttünk. Ezért jöttünk ide"
42 pontot?

"Nos, azt hiszem... nem tudom, mi történt a 6-os kanyar kijáratában. Láttam, hogy Felipe lassabb, és az volt az egyetlen lehetõségem, hogy megelõzöm. Ezen a pályán nagyon nehéz elõzni, én pedig megragadtam a kínálkozó lehetõséget"
Újabb szimpatikus hozzászólás tõle...nem tudja miért lassított. Ennél még a Schumacher is szimpatikusabb volt, az legalább nem nyilatkozott ekkora átlátszó maszlagot.
A pontok hirdetésével még várok, hátha elvesznek a majmoktól valamennyit.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1891
Írta 2010. július 26. - 00:28

Itt az ideje eltávolítani az ilyen pö**fejeket, mint a domenicali, meg a smedley onnan, de gyorsan, mielõtt túl mélyre süllyed a ferrari.
Csak ismételni tudom múltkorról magamat, hogy nincs mégegy ekkora béna csapat, mint a mostani ferrari. Annyi mindent tehettek volna:
- kerékcserénél ferikének kicsit lassabban csinálják...
- szólnak neki rádión - ferike bébi tekerd 9-esbe a motort, mert spórolni kell
- a helycsere után nem picsogunk a rádióba, hogy good boy ferike, sorry... meg futam után ölelkezünk...buzik ezek, nem férfiak, de sportolók se.
Ezeknek nem szóltak, hogy ettõl a futamtól kezdve nyilvános minden rádiózás?
Sajnálom, mert Alonso miatt idén pár futamra majdnem ferrari drukker lettem, de már eszembe sincs. Ha legalább valami emberség lenne Alo-ban, mint Schumiban 2002-ben, mikor feltolta Rubenst a dobogón...de áhh. De ez sem csak az õ hibája...nem teheti meg mert az felérne egy beidmeréssel. Gennyesedik ez a sport, kár érte, mert jók a srácok.
Majd jön Briatore, aztán rendet tesz
Egyébként volt már ilyen csapatutasítás gyanús eset idén, amikor Vettelnek mondták, hogy gyorsabb nála Webber, pedig nem is. Csak hogy ne elõzze meg.
Csak ismételni tudom múltkorról magamat, hogy nincs mégegy ekkora béna csapat, mint a mostani ferrari. Annyi mindent tehettek volna:
- kerékcserénél ferikének kicsit lassabban csinálják...
- szólnak neki rádión - ferike bébi tekerd 9-esbe a motort, mert spórolni kell
- a helycsere után nem picsogunk a rádióba, hogy good boy ferike, sorry... meg futam után ölelkezünk...buzik ezek, nem férfiak, de sportolók se.
Ezeknek nem szóltak, hogy ettõl a futamtól kezdve nyilvános minden rádiózás?
Sajnálom, mert Alonso miatt idén pár futamra majdnem ferrari drukker lettem, de már eszembe sincs. Ha legalább valami emberség lenne Alo-ban, mint Schumiban 2002-ben, mikor feltolta Rubenst a dobogón...de áhh. De ez sem csak az õ hibája...nem teheti meg mert az felérne egy beidmeréssel. Gennyesedik ez a sport, kár érte, mert jók a srácok.
Majd jön Briatore, aztán rendet tesz

Egyébként volt már ilyen csapatutasítás gyanús eset idén, amikor Vettelnek mondták, hogy gyorsabb nála Webber, pedig nem is. Csak hogy ne elõzze meg.
#1892
Írta 2010. július 25. - 23:28

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1893
Írta 2010. július 25. - 22:19

Gondolom Czollnernek az nem tetszett, hogy az utolsó 10-15körben már szinte mindenki spórol a benzinnel, motorral, hogy egyben bevigye a kocsit. Az élmenõk sem kockáztattak. Alonso azért nem teljesen esélytelen a vb címre, igaz van még jópár pont hátránya, de ha a Ferrari fejlesztései betaláltak és versenyképes lesz az autó, pár elsõ hellyel még komolyat jöhet elõre, míg Hamilton a Red Bullok mögött 5-6. helyeken zárhat. A mai futamon egyértelmû hogy a Ferrari volt a legjobb autó, a Redbull a második, a Mclaren messze volt.
#1894
Írta 2010. július 25. - 21:23

vacak egy futam volt.Kár hogy rossz idõ volt,csak ezért néztem meg,de unalmas volt nagyon,és a végén ez a Massa szivatás csak hab volt a tortán.Nem értem a kommentátorokat sem.Amikor Schumit engedte el jó párszor Barichello,akor mindenki fel volt háborodva,most meg profizmusról beszélnek...Czollner meg fárasztó volt a hülyeségével,hogy követhetetlen a futam amiatt,hogy a pilóták folyton állítják a keveréket,ezáltal a fogyasztást.Ha emiatt követhetetlen neki a futam,akkor kommentátorkodjon egy horgászversenyen.
#1895
Írta 2010. július 25. - 16:37

Hát csúnya volt amit csináltak szegény Massával akinek pont ma van egy éve, hogy elszenvedte azt a súlyos balesetet, amiben meg is halhatott volna. Ezért szép lett volna ha ma megnyerte volna a versenyt erre, még jó hogy nem ordítottak rá, hogy engedje maga elé Alonsót... Undorító volt a végén az is ahogy nyalt neki a Ferrari... Persze megértettem volna ezt a cselekedetet ha burkoltabban csinálják és fontosabb lett volna Alonsónak az elsõ hely... De így hogy szinte már neki sincs esélye a bajnoki címre így egyáltalán nem értem meg a döntésüket! Az természetes volt amikor Massa Raikkönen-t engedte el, mert neki azon múlt a bajnoki címe! Szóval nagyon undorító volt ez így, simán nyerte volna Massa meg az se volt igaz, hogy Alonso sokkal gyorsabb volt, mert szinte ugyanúgy mentek... Hát, úgy néz ki a Ferrari ennyire értékeli a brazilokat!
De a verseny szép volt, Vettel ahogy tippeltem elrontotta (mondjuk nem annyira) elsõ kettõ tippem be is jött!
De a verseny szép volt, Vettel ahogy tippeltem elrontotta (mondjuk nem annyira) elsõ kettõ tippem be is jött!
#1896
Írta 2010. július 25. - 13:47

Izgalmas rajt lesz, Webber biztos elõre szeretne jönni, ahogy Hamilton is. Button nem egy aggresszív rajtoló, de ha lesz csetepaté Buttonnak is jól jöhet ki a lépés. Alonso-Vettel rajt is tartogat izgalmakat.
#1897
Írta 2010. július 25. - 10:25

#1898
Írta 2010. július 25. - 08:37

Futam tipp:Vettel,Alonso,Webber.
Valahogy úgy érzem,nagyon más lesz az eredmény,de arról fogalmam sincs hogy mi,ezért ezt a papírformát tudom csak tippelni.Lehet hogy a Ferrarik tarolnak majd,de lehet hogy csak egy gyors körre voltak jók tegnap.
Ha lehetne egy alternatív tipp is,akkor Alonsó,Webber,Kubicát várnám a dobogóra,tetszõleges sorrendben.
Valahogy úgy érzem,nagyon más lesz az eredmény,de arról fogalmam sincs hogy mi,ezért ezt a papírformát tudom csak tippelni.Lehet hogy a Ferrarik tarolnak majd,de lehet hogy csak egy gyors körre voltak jók tegnap.
Ha lehetne egy alternatív tipp is,akkor Alonsó,Webber,Kubicát várnám a dobogóra,tetszõleges sorrendben.
#1899
Írta 2010. július 24. - 20:41

5-5pt-t kap blueshark, dózer, Roboo. 3-3pt-t Gabe84 és montifan.
Versenytipp: 1. Vettel, 2. Webber, 3. Button
Versenytipp: 1. Vettel, 2. Webber, 3. Button
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1900
Írta 2010. július 24. - 20:31

csatlakozom Rémhörcsöghöz: Vettel, Alonso, Webber
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.