Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
#1861
Posted 2010. July 31. - 09:53

#1862
Posted 2010. July 31. - 09:22

Edzéstipp: 1. Vettel, 2. Webber, 3. Alonso
#1863
Posted 2010. July 31. - 08:54

#1864
Posted 2010. July 31. - 08:41

#1865
Posted 2010. July 31. - 08:38

#1866
Posted 2010. July 30. - 17:03

#1867
Posted 2010. July 29. - 22:47

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1868
Posted 2010. July 27. - 21:23

Ha már érdekes autók: volt talán egy Brabham amelyiknek a hátulján egy vagy 1 méter átmérõjû rotor volt

#1869
Posted 2010. July 27. - 15:02

Egy kis hallgatni való:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1870
Posted 2010. July 27. - 14:49


Es Dozerral ertek egyet, ha mar van egy szabaly [legyen az barmennyire vitathato] akkor tartsak magukat hozza. Meg akkoris ha ok ugy gondoljak hogy nekik mindent szabad. Ez a "kodolt" uzenet [marha nehez volt kitalalni mit jelent] meg ahogy Alonso a vegen nem tudott semmit az egeszrol [biztos valtoproblemaja volt Felipenek] az a bicskanyitogato. Csinaljak ugy hogy ne vegyuk eszre, es akkor minden oke. De ez az amator sumakolas elszomorito ilyen szinten.
Top Geares Senna klipet mar ketszer lattam, nagyon jo. Elvileg lesz egy hosszabb dokumentumfilm a BBC-n, csak Clarkson nem mondja pontosan mikor.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1871
Posted 2010. July 27. - 13:28

http://img.racingpas...igier-js5-2.jpg
http://tapantaleme.f...ensign-n179.jpg
http://grandprixinsi...elland-1972.jpg
http://www.carstylin...outh-Africa.jpg
http://www.asag.sk/n...n09march751.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1872
Posted 2010. July 27. - 13:17

( pedig én sem nézek forma1et, meg autóbuzi sem vagyok )
hozé: a 6kerekú tyrellnél már csak a brm h16os motor elrendezése betegebb..
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#1873
Posted 2010. July 27. - 12:43

... mert 20 éve mindet megnéztem, mégis inkább visszatérnék a mátrixba, hogy érezzem a marhaszték ízét...
Akkor te azon kevesek közé tartozol, akik emlékeznek még a 6 kerekû autóra is. ( Tyrell Ford, talán...)

Idõnként, amikor beszélgetõs társaságokban szóba kerül az F1, be szoktam dobni a témát,
hogy emlékszik-e még rá valaki. Persze mindenki hülyének néz.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1874
Posted 2010. July 27. - 11:48

Lehet tényleg, hogy velem van a baj.
(...)
De nem ragozom, mert a véleményem kb. egyezik a Schumaherével:
F1h
Nincs veled semmi baj, véleménye mindenkinek van.
Én pl képben vagyok minden stiklivel kapcsolatban, mert 20 éve mindet megnéztem, mégis inkább visszatérnék a mátrixba, hogy érezzem a marhaszték ízét...
Ráadásul egyet is értünk lényegében, Schuminak igaza van.
Még tetézném ezzel is: Flavio Briatore
"Ez a csapatutasításos szabály egy értelmetlen dolog, semmi értelme, és el kellene törölni. A Formula-1 egy csapatsport. Nem hiszem, hogy a Ferrari bármi rosszat is tett volna. Fernando (Alonso) több ponttal rendelkezik, mint Massa, így logikus a legjobb eséllyel rendelkezõ pilótára tenni.
Jobban is lehetett volna kezelni? Könnyû utólag ezt mondani, de a futam alatt teljesen más. Nyilvánvaló az, hogy Massa mérnökének (Rob Smedley) nem kellett volna akkor megszólalnia. De csak egy ember nyerheti meg a bajnokságot. Mondom, ez a szabály teljesen abszurd.
A tanács elnöke, Jean Todt, aki 2002-ben a Ferrari vezetõjeként megparancsolta Ausztriában Barrichello-nak, hogy engedje el Schumacher-t a kockás zászló elõtt, így azt hiszem mindannyian megnyugodhatunk. "
A középsõ részben nem adok csak neki igazat, mert ez már nem az elsõ buta megoldás egy helyzetre, igenis lehetett volna ügyesebben csinálni, fõleg, hogy tudták, ezen a hétvégén elõször nyilvános minden rádiózás.
#1875
Posted 2010. July 27. - 11:16

És hozé, ha hozzászólsz, sztem nem érdemes csak az alapján véleményt alkotnod, amikor mindig "véletlenül" pont azt a futamot látod, ami miatt "nem nagyon" nézed az f1-et
Lehet tényleg, hogy velem van a baj.
Az idei cirkuszból kb. annyit láttam, hogy - nyilván sportérdekbõl - autóversenyeztek Monaco (??) utcáin, és törték porrá magukat.
Meg volt valami balhét a két Redbullos faszi között, amikor asszem kilökte, vagy nekiment, az A a B nek.
Azt persze hallottam,(mert indexet, origót, meg bikemagot

Most a befutó után kapcsoltam oda, és a riporter sopánkodását hallva, kíváncsi voltam milyen képet vágnak a versenyzõk. Magát az "elõzést" nem láttam.
Igazából a versenyhez nemis szóltam volna én hozzá, mert nem értek hozzá. Én nem az F1-rõl beszéltem,
hanem a reakcióitokról, amit nem értek; miért jobb hülyének nézni a nézõket?
De nem ragozom, mert a véleményem kb. egyezik a Schumaherével:
F1h
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1876
Posted 2010. July 27. - 10:31

Ja aztán következõ az lett volna, hogy Massával már a Ferrari ügyvédei beszélnek rádión a szerzõdésének a bontásáról (mint annak idején Barichello-val)szerintem legkesobb szerdan megtudjuk hogy mi a szitu. remelem elveszik a pontot mindket pilotatol. Massa is mondhatta volna hogy lof.sz a s.ggetekbe ha gyorsabb akkor elozzon meg. Meg Alonso is mondhatta volna hogy igy nem akarok nyerni. ez nem a katonasag hogy parancsmegtagadasert hadbirosag jar.
Domenicali tipikus olasz. nagy melleny van csak semmi nincs mogotte.

#1877
Posted 2010. July 27. - 10:18

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1878
Posted 2010. July 27. - 10:06

#1879
Posted 2010. July 27. - 08:36

Ez is politika. Pl abban az országban ahol a politikusok ügyesen lopnak, az emberek nem hápognak annyit. Nem az a kérdés lopnak e.
Ha a ferkának lenne annyi esze, hogy a sport...khm (ugyanmár, inkább saját üzleti érdekük) kedvéért meghagyják az emberek örömét, nem lenne gáz. De nincs. Ezúttal alulmúlták évtizedes balf***ságaikat, mert dilettáns nyálas buzeránsok vezetik, ennyi.
A többi meg rácsapott naná és tanult belõle, ezentúl jönnek a kódolt beszélgetések, amit majd betilt az FIA, és így tovább

És hozé, ha hozzászólsz, sztem nem érdemes csak az alapján véleményt alkotnod, amikor mindig "véletlenül" pont azt a futamot látod, ami miatt "nem nagyon" nézed az f1-et

#1880
Posted 2010. July 27. - 07:51

Lehet hogy tényleg hülyeség ez a szabály,mint annyi más is a F1-ben,de jelenleg ez van.A kerékpár sportban is van csapatérdek,még csak ott!De ott ez nem tilos,ha valakinek végig felvezetnek,majd a végén meg "betolják" a célba.Lehetne akár a F1-ben is ilyen érdek,és persze ezt nem tiltó szabályok.Amúgy szerintem a F1 egy egyik rákfenéje,a túlszabályozás.A nehezen ellenõrizhetõ és bizonyítható szabályokat el kéne törölni.Ahogy láthatjuk,így is úgyis elengedik egymást a pilóták,ha ez az utasítás.Persze akkor kevesebb lenne a cirkusz,és a szabályalkotók talán pont ezt nem szeretnék.