Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
#921
Posted 2011. November 12. - 21:17

#922
Posted 2011. November 12. - 20:14

#923
Posted 2011. November 12. - 18:24

#924
Posted 2011. November 12. - 15:46

#925
Posted 2011. November 12. - 11:16

#926
Posted 2011. November 12. - 11:10

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#927
Posted 2011. October 31. - 20:55


"Persze, hogy rákérdezett, és nem csak azért, mert tudja, hogy nem szeretjük az ilyesmit" - mondta az Autosportnak Horner. "Pedig mi mindent megtettünk, hogy lelassítsuk: letekertük a motort, kikapcsoltuk a KERS-t, azon kívül, hogy esetleg teszünk egy tehenet a pályára, mást nem tehettünk volna. Úgy gondolom, hogy Sebastian már bizonyította, bízhatunk benne. A fõ célja az volt, hogy megnyerje a versenyt, és ugyan a leggyorsabb körért nem osztanak pontot, szereti az ilyen kis statisztikai apróságokat."
#928
Posted 2011. October 31. - 15:44


#929
Posted 2011. October 31. - 12:18

Na de ez a pálya csak most lett kész, ennyi hiba bõven belefér elsõre.
Ha a versenyzõk testi épsége miatt lenne ilyen magas a rázõkõ, akkor miért van pár olyan pálya, ahol centikre száguldanak el a fal mellett a versenyzõk...?
#930
Posted 2011. October 31. - 12:13

es nem par ovatoskodo lenne hanem sok, mert a fonokseg elobb-utobb megunna hogy a versenyzo ropira tori az autot minden hetvegen. foleg a kisebb koltsegvetesu csapatoknal.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#931
Posted 2011. October 31. - 12:06

most az a szabaly hogy lemehet a palyarol, de nem szarmazhat belole elonye. ergo ha ugy eloz hogy levagta a kanyart akkor a megelozott auto[ka]t vissza kell engednie. kulonben kap egy boxutca athajtas-buntetest. szerintem ez rendben is van. igy egy kicsit batrabban nyomjak az autonak, mert tudjak hogy ha hibaznak akkor nem merul az auto tengelyig a soderban. Az nem tenne jot a sportnak ha a pilotak elkezdenenek ovatoskodni...
nomost massa eltorte a felfuggesztest az idomeron is, ez esetben tudnia kellett volna hogy mit bir ki az auto es mit nem. az osszes tobbi pilota tudta. szoval az o hibaja nem mase.
Épp ez az, hogy így lenne pár óvatoskodó pilóta, aki lelassulna, de a bátrabbak ugyanúgy nyomnák, ezzel pedig könnyebben elõznék a kevésbé bátrakat. Így lenne tétje a dolognak. Én ezt abszolút nem bánnám. Aki óvatoskodik az idõt veszít, és megelõzik. Errõl kellene szóljon a Formula 1, nem?
#932
Posted 2011. October 31. - 11:53

is voltak ilyen aggodalmak. A magas kerékvetõ súlyos baleset is okozhat, ilyen formában nem a biztonságot szolgálja. A jó rázókõ lelassítja az autót, és nem tönkreteszi.
#933
Posted 2011. October 31. - 11:52

nomost massa eltorte a felfuggesztest az idomeron is, ez esetben tudnia kellett volna hogy mit bir ki az auto es mit nem. az osszes tobbi pilota tudta. szoval az o hibaja nem mase.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#934
Posted 2011. October 31. - 11:30

Kell ilyen, különben mindenhol rövidítenének. Ha mindenhol lenne ilyen hamar leszokna róla...Kivételesen nagy igazság volt, amit a kommentátor mondott: ha nem lenne ennyire kedvelt Massa a ferrari-nál már rég lecserélték volna.
Ebben az esetben egyetértek veled, mindenhol valamit kellene csinálni az aszfaltozott bukóterekkel. Az oké, hogy így nem történnek balesetek, meg tudnak állni a pilóták, kontroll alatt marad az autó, de az már nem, hogy ennyire simán és intenzíven használhatják a bukóteret a pilóták. Aki kimegy a pályáról a bukótérre, az ne jöhessen vissza a versenybe.
#935
Posted 2011. October 31. - 10:46

oké, hogy az már nem pálya, és nem ott kell menni. De ha valaki rámegy, ne törje már szét az autót, ilyen nem nagyon van más pályákon, vagy ha van, az hiba, amit elõbb utóbb korrigálnak.
epp erre van kitalalva: ne kenodjon fel, mint egy falon. ennek ez az ara, ha valaki a palya mellett kozlekedik, monacoban szarabbul jart volna.
#936
Posted 2011. October 31. - 10:20

#937
Posted 2011. October 30. - 22:19

#938
Posted 2011. October 30. - 20:53

RAUH-Welt
B E G R I F F
#939
Posted 2011. October 30. - 16:26

Csupán Massa és Hamilton szokásos balhéja hozott némi színt a futamba.
Massa nem érti, miért kapott büntetést. Pedig most egyértelmû volt, õ hibázott.
A beszédhibás majom kommentátor, nem tudom a nevét, azt mondja, hogy jól van ez így, hogy eltöri a kerékfelfüggesztést a magas rázókõ. Bazz...
#940
Posted 2011. October 30. - 13:18

