Jelentkezz be Regisztrálj

Építsd meg az álomgéped!
#401
Írta 2007. június 02. - 15:42

DMR-ek egyszerûen nem tetszenek:), planetx-et meg nem ismerem annyira..
off
Rendelést még nemtom, odébb van még, USA-ból kicsit macerás lenne..
#402
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. június 02. - 14:44

Viszont a piacon körbenézve az enduro-ból is övék a legjobb ajánlat sztem.
Látom 4130-asban gondolkodsz Vikto. Esetleg Planet-x (mindenkinek magafelé hajlik a keze

Amúgy asszem Pesten van egy fekete Dirtbag, fórumon is látom néha a csókát...már régóta építgeti a bringát...
OFF
A Transition-t külföldrõl rendeled gyártótól, vagy Iljiccsel ledumálod? Ugye tudod, hogy ukránoknál van forgalmazójuk

#403
Írta 2007. június 02. - 10:49

Az összes váz gyönyörû, eddig egy Bottlerocket volt az álmom, azóta rájöttem h nem fog nekem kelleni soha fully..
Szal most egy Trail-or-Park vázra hajtok, ami õsszel lehet meg is lesz:P
(versenyben van még egy Suburban, illetve egy Blk Mrkt Riot..)
#404
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. június 02. - 09:33


http://www.transitio...ert_Pricing.cfm
Az enduro gépek között nincs is olyan horror-ára mint a többinek...500 rugóból kijönne a komplett gép (FOX Float R-el, meg FOX Vanilla 140-el) behozatalall együtt...természetesen fehér színben

OFF
Zorg, szaraxik a szerver...megint elvette a felét, annak amit írtam
#405
Írta 2007. június 01. - 23:43

olyan áron számolom amilyenen láttam, majd ha lesz erre ennyi megtakarított pénzem, amit nem másra kell költeni, akkor talán megpróbálom olcsóbban kihozni, amíg csak álom, addig kár ezen felakadni! bár igazad van ha olcsóbb akkor közelebb kerül az álom a valósághoz

tigger!
ebben van valami amit mondasz, sõt akár mondhatjuk jobb választás lehet egy element

ja hát a súlyadatok meg persze kb(amúgy is jön hozzá a gumi, belsõ és még egy rakás apróság, de akkor se lenne 11,5 fölött)
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#406
Írta 2007. június 01. - 23:20

ehez a konfighoz egy 3,5" - t mozgó element team scsandium váz illik /az kb 2,3 kg rugóstaggal/
súlyadatokhoz meg hozzáadhatsz kicsit, nem feltétlen igazak a katalóg adatok..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#407
Írta 2007. június 01. - 23:12

teleszkóp nem lenne több 150nél, aztán a kerekek se kerülnének többe 180nál...
ezek amik hirtelen szemet szúrtak...
gyanítom, hogy meg lehetne ezt úszni sokkal kevesebbõl is

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#408
Írta 2007. június 01. - 17:47

szóval:
váz: Rocky Mountain ETSX-Team 2.99kg(18", de nekem 16,5" elég szóval még könnyebb lenne ennél valamivel) FOX FLOAT RP23-as tag kb 600.000 FT
teló: FOX F80 Disc 1560g 189.900FTkerekek: gyári Mavic Crossmax SLR Disc 1520g/pár

Hajtómû: KCNC Type XC-1 780g 66.360 FT
Fogaskoszorú: Shimano XTR 224g 39.920FT
Lánc: Sram PC-991 279g 8.000FT
Korm csapi:Chris King titanium 102g 73.440FT
Stücni: KCNC SC WIng 100g 21.840FT
Kormány: KCNC Bone XC 115g 11.430FT
Fék: Hope Mono Mini 750g/pár 85.600FTVáltók: Elsõ XTR 125g 15.990FT
Hátsó: X.0 carbon 192g 47.990FT [/list]Váltókar: X.0 Trigger 225g 39.990FT
Pedál: Eggbeater TI 230g
64.900FTNyeregcsõ: KCNC TI Pro Lite 142g 15.960FT
Nyeregcsõbilincs: Carbon-Ti 27g 13.700FTNyereg: Fizik Arione Triathlon titanium 270g 18.000FT
Ha minden igaz ez olyan 9.6kg és 1.5milla! Asszem valami ilyesmirõl álmodhatok amikor alszom

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#409
Írta 2007. május 11. - 20:42

váz - Kona Kula Primo '07
teleszkóp - Fox F80 RLT '05
kormány - BBB carbon 110 gramm
stucni - Specialized 90 mm 160 gramm
Ezek megtartását sokáig tervezem

A többi cucc az ami szépen lassan cserélgetve lesz
hajtómû - deore \ lx, xt, truva. stylo, olcsóbb race face
kerék - mavic 117 felni specialized, alivio agyak \ xt agyak + mavic xc 717 felnik
váltók - e. deore, h. lx \ xt
váltókar - deore \ xt
fék - deore tárcsafékszett, igazából teljesen elégedett vagyok vele, úgyhogy ezt cserélem legutoljára
pedál - shimano520 \ eggbeater sl
nyeregcsõ - kopott ritchey pro \ race face, thomson vagy ajánljatok valamit
nyereg - specialized bg \ lövésem sincs, valami könnyebb.
Ha valamelyik alkatrészre hasonló árban van javaslat szívesen fogadom.
Bár számomra a bringa súlya most sem rossz 11,75 kg IRC notos 1,95-ös gumikkal.
#410
Írta 2007. május 11. - 13:23

#411
Írta 2007. május 11. - 12:40

PG 970/990bõl van 5ágú alu tartóbakos, ami könnyebb is, és fõleg sokkal jobb a sár (kosz) állósága!
Nova agy+DS2Xc kombót meglesném a helyedben... Eggbeatert sokan nem szeretik mert nem túl tartós, a jobb sárállóság miatt vagy a 4 belépési pont miatt cserélnéd? Amúgy nem rossz. Ha 1× iszonyatosan ráérek összeadom hogy a Scott elvileg milyen pontosan súlyú; de lehet inkább veszek egy mérleget itthonra
.
Fél-OFF; telibetrafáltad a dolgot, Nova Light agy lett, és az "új" DS1XC (hegesztett) És az Eggbeaterrõl is letettem, fõként, h 2 520-as pedál is van itthon, és hülyeség lenne a stoplikat cserélgetni.
Ami most az "álom"; hogy találjak egy boltban egy elfekvõ Uturn-os Dukeot a Trancebe... Kb esélytelen, de azt tudom elképzelni leginkább

#412
Írta 2007. május 11. - 11:08

#413
Írta 2007. május 11. - 08:43


Szarvra mindenki akivel talákoztam Budamracin azt ondta hogy élõben jó(plusz van olyan emelkedõ ahol még ezt is a végén fogom és így is rá kell feküdjek a kormányra hogy hanyatt ne essek); nyeregre meg szerintem te sem tudod mi a panaszod, úgyhogy azt fel se veszem

Örülök hogy tetszik. Nekem is

Egyébként talán az pontosabb hogy annyira elvesztem a részletekben, hogy nem 'zoomoltam ki' hogy ez végülis mi.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#414
Írta 2007. május 10. - 23:57

szal valahogy így nem láttam a fátol az erdõt .
és fájt?



btw Pite, mûködik már az a váltó, amit vettél tõlem?

#415
Írta 2007. május 10. - 23:47


Én még rééégen eredetileg maraton gépet szerettem volna építeni (me' úgy tetszettek meg azt hittem hogy pont az való nekem



Szal ez olyan mint amikor visszaolvasod amit leírtál, de nem azt olvasod vissza amit írtál, hanem amit írni akartál; szal valahogy így nem láttam a fátol az erdõt

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#416
Írta 2007. május 10. - 23:13

A sebesség mindent megold.
#417
Írta 2007. május 10. - 23:05

"szerintetek a ... egy AM/maraton gépbe jó?"

és amikor a kerekedrõl nyomtál képet, akkor is ott védted, hogy ez egy AM kerékhez képestegész jó súly. tehát te eredetileg is egy AM gépet akartál építeni, ami alkalmas maratonozásra, de egy kis durvulásra is...

valami gond van a memóriáddal?:chin1:
#418
Írta 2007. május 10. - 22:57



(Maratonnál mindjárt nagyobb rugóút(100/115@130/115 vagy 130hisz a tagban is van tartalék), erõsebb agy(9/10es átütõs), nagyobb fék, rövidebb/erõsebb stucni, erõsebb küllõk, szimpla CCnél picit erõsebb felni, rövidkanalas váltó.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#419
Írta 2007. május 10. - 21:12

#420
Írta 2007. május 10. - 21:08

ejnye de biztos vagy magadbanAkkor Cube + XTR, sok variáció nem lehet.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.