Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Gyári kerékszettek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
348 hozzászólás a témában

#1
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.095 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Rachethez a DT saját zsírját használom, szerintem fontos is, hogy ez legyen itt és ne legyen ragadós massza ott, ahol pont a síkosság a lényeg. A csapágyakhoz viszont Motorex Grease 2000 szerintem teljesen OK, 10+ éve bevált.

A végkúpok levétele hátul egyszerű volt, az első agyon viszont mintha nehezebb lett volna valamivel. De mintha kézzel lehúztam volna, már nem elmékezem erre pontosan.


  • Mars kedveli ezt

---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#2
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 479 hozzászólás

DT Swiss EXC1501 teszt: https://www.bikerada...heelset-review/

 

Nekem szintén egy ilyen van fél éve a Fathomban, akciósan sikerült hozzájutnom, sőt, szerencsére még nem magyar áfával. Pár szót a tapasztalataimról.

A tengelyek végdugói könnyedén lejöttek, sokat segít az új, rovátkolt kialakítás ebben. Gyárilag picit kevés a zsír a csapágyaknál és a dugókban lévő szigetelő guminál, érdemes ide egy kevés zsírt applikálni, hogy később is könnyen lejöjjenek - plusz ez egy kis extra védelem a külső körülményekkel szemben.

Az új 36-os reteszelésű 240 EXP Star Rachet hibamentesen teszi a dolgát, jó hangos kezd lenni így fél év után, de még soha nem hibázott. Recsegés, egyéb problémának nyoma sincsen, remélhetőleg hozza majd a korábbi kétgyűrűs Star Rachet szintjét. Ez egyébként csak 1 oldalirányban mozgó gyűrű itt, a másik fele a szabadonfutóra integrált, így eggyel kevesebb alkatrész. Cserébe ha sérülnének a fogak, akkor a szabadonfutót is cserélni kell. Ha már szabadonfutó: adták az XD mellé a Shimano Micro Spline EXP szabadonfutót is (ha valakit érdekelne ez, írhat privátban, nekem nincsen szükségem rá). A DT-s marketig szerint így a csapágyak elhelyezésén is tudtak optimalizálni, egy elvileg szélesebben futó csapágyazáson egy merevebb konstrukciót kaphatunk.

 

Megjegyezném még: 6-csavaros és CenterLock kivitel is étezik az EXC1501-ből, a 6-csavaros mellett döntöttem, azt egy marokszerszámmal is tudom szerelni, ha kell.

 

Az első kerék tengelyét tuningoltam, a gyári normál 15mm-es átütőhöz passzoló végdugókat TorqueCap-re cserélve. Egyszerűen ki- és behelyezhető a kerék a RockShox villákba így, nagyon sokat számít. Merevségben fogalmam sincsen, menet közben mennyit számít, mert a Pike villában ez a kerék amúgy se volt túl nyúlós, de azért a kereket két láb közé véve, a kormányt ide-oda csavarva nekem elég komolynak tűnt a javulás. A német lapok jó lenne tudni, TorqueCappel mérik-e a merevséget (bár gyanítom, sajnos nem azzal), de ez a 2017 óta már a SID-eknél is elérhető apró kis trükk szerintem komoly javulást hoz a korábbi 15x110mm-es és persze a Fox villákkal szemben. Utóbbi átvehetné ezt - csak lehetőleg maradjon kompatibilis vele...

 

A kerékszett merevségével sincsen gond, az XMC1501 például 120 kg-jával szemben ez 130 kg tömegig validált ráadásul, a felniken már látszik ugyan 1-2 nagyon kis felületi karc, de ezen kívül nem volt vele problémám. Fel talán nem is ütöttem (vagy csak nem tűnt fel), gondolom azért elég jól bír pár kisebb felütést majd és előbb lyukad ki a külső, mint hogy a felninek baja legyen. Elvileg DH-zni is lehet vele, gondolom a legendásan tartós EX471-es felni szintje körül bírhat mindent.

 

Gyárilag rajta volt a tubeless szalag, a szelepeket természetesen mellékelték a szetthez.

Kössz a beszámolót, és a hivatkozott cikket is, tanulságosak. 

Biztató tapasztalataid vannak a szettről, illetve jó hír az is, hogy a TorqueCap ennyire érezhető. Apropó, ennek cseréje mennyire volt bonyolult? A sajátomhoz nem vettem meg a DT szerszámát, de kézzel nem tudom kivenni a kupakot az első agyból. Vannak ötleteim, de hátha van valami jó tipped. 

Ooo, és a kenés, azt mindenképpen a DT gyári zsírjával, avagy az csak a ratchet-re kell, és az általános csapágy tömítéshez jó bármilyen általános csapágy/kenőzsír?  



#3
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.095 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

DT Swiss EXC1501 teszt: https://www.bikerada...heelset-review/

 

Nekem szintén egy ilyen van fél éve a Fathomban, akciósan sikerült hozzájutnom, sőt, szerencsére még nem magyar áfával. Pár szót a tapasztalataimról.

A tengelyek végdugói könnyedén lejöttek, sokat segít az új, rovátkolt kialakítás ebben. Gyárilag picit kevés a zsír a csapágyaknál és a dugókban lévő szigetelő guminál, érdemes ide egy kevés zsírt applikálni, hogy később is könnyen lejöjjenek - plusz ez egy kis extra védelem a külső körülményekkel szemben.

Az új 36-os reteszelésű 240 EXP Star Rachet hibamentesen teszi a dolgát, jó hangos kezd lenni így fél év után, de még soha nem hibázott. Recsegés, egyéb problémának nyoma sincsen, remélhetőleg hozza majd a korábbi kétgyűrűs Star Rachet szintjét. Ez egyébként csak 1 oldalirányban mozgó gyűrű itt, a másik fele a szabadonfutóra integrált, így eggyel kevesebb alkatrész. Cserébe ha sérülnének a fogak, akkor a szabadonfutót is cserélni kell. Ha már szabadonfutó: adták az XD mellé a Shimano Micro Spline EXP szabadonfutót is (ha valakit érdekelne ez, írhat privátban, nekem nincsen szükségem rá). A DT-s marketig szerint így a csapágyak elhelyezésén is tudtak optimalizálni, egy elvileg szélesebben futó csapágyazáson egy merevebb konstrukciót kaphatunk.

 

Megjegyezném még: 6-csavaros és CenterLock kivitel is étezik az EXC1501-ből, a 6-csavaros mellett döntöttem, azt egy marokszerszámmal is tudom szerelni, ha kell.

 

Az első kerék tengelyét tuningoltam, a gyári normál 15mm-es átütőhöz passzoló végdugókat TorqueCap-re cserélve. Egyszerűen ki- és behelyezhető a kerék a RockShox villákba így, nagyon sokat számít. Merevségben fogalmam sincsen, menet közben mennyit számít, mert a Pike villában ez a kerék amúgy se volt túl nyúlós, de azért a kereket két láb közé véve, a kormányt ide-oda csavarva nekem elég komolynak tűnt a javulás. A német lapok jó lenne tudni, TorqueCappel mérik-e a merevséget (bár gyanítom, sajnos nem azzal), de ez a 2017 óta már a SID-eknél is elérhető apró kis trükk szerintem komoly javulást hoz a korábbi 15x110mm-es és persze a Fox villákkal szemben. Utóbbi átvehetné ezt - csak lehetőleg maradjon kompatibilis vele...

 

A kerékszett merevségével sincsen gond, az XMC1501 például 120 kg-jával szemben ez 130 kg tömegig validált ráadásul, a felniken már látszik ugyan 1-2 nagyon kis felületi karc, de ezen kívül nem volt vele problémám. Fel talán nem is ütöttem (vagy csak nem tűnt fel), gondolom azért elég jól bír pár kisebb felütést majd és előbb lyukad ki a külső, mint hogy a felninek baja legyen. Elvileg DH-zni is lehet vele, gondolom a legendásan tartós EX471-es felni szintje körül bírhat mindent.

 

Gyárilag rajta volt a tubeless szalag, a szelepeket természetesen mellékelték a szetthez.


zscs módosította - 2021. augusztus 25. - 09:54

  • Mars kedveli ezt

---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#4
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 491 hozzászólás

Nem hiszem, hogy a csapágy belső átmérőjét meg lehet mérni pontosan tolómérővel. Látszik ez a méréseden is, hogy a tengelyt 0,01 mm-rel kisebb átmérőjűnek mérted, de közben meg nem tudod kézzel kihúzni vagy visszatenni a tengelyt. Amúgy 17 mm-esnek írják a csapágy belső átmérőjét:

 

KIT 2 BEARINGS17x28x7 + WAVED WASHER + CLIP

 

tech.mavic.com/tech-mavic/technical_manual/data/mavic_tech.php?display=product&family=1014&subfamily=1075&macronu=25788

 

 

Csapágyból vehetsz valami hasonlót: 

 

Mavicnak nem írtál, hogy szerintük rendben van-e az, hogy nem lehet könnyen kiszedni a tengelyt? Küldhetnének új tengelyt meg csapágyat.

Most ideiglenes megoldásként a tengely hozzá lett nagyjából illesztve a csapágyakhoz. Nagyjából mert csak csiszolva lett. Most még nem kotyogósodot ki. Rendelek egy tengelyt.



#5
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 848 hozzászólás

Sziasztok!

 

Mavic Allroad Elite UST Disc hátsókerék gondom van. Nagyon kotyog. Erre a mavic az automatikus "QRM Auto" csapágy beállítást írja. Ez gondolom a hullámos alátét lesz a fék felőli oldalon. Nos nem működik. Szétszedtem ezen videó alapján. Nálam nem lehet így kézzel széthúzni. Sem a kazetta rész és sem a tengelyt kitolni kézzel. Csak fagyasztó spray-vel és fakalapáccsal jött szét. Megmértem, tolómérő van csak itthon, a tengely 16,97 mm. A csapágy 16,98 mm. Van 0,01 mm a kettő között a mérés szerint. Ennek ellenére kézzel nem tudom összenyomni. A videóban ellenben kézzel szétszedi és összerakja. Az Allroad belülről ugyanaz mint az Aksium Disc a videón. Most megpróbáltam kézzel ráhúzni a csapágyat. Esélytelen. Van tartalék csapágyam is amivel szintén nem megy kézzel a szerelés.

Azon gondolkodtam, ha nem tud egy picit úszni a tengely a csapágyban, akkor a QRM automatikus hézag állítást a hajamra kenhetem, mert a hullámos alátét semmit sem ér. Jól gondolom?

Vélemény?

 

Nem hiszem, hogy a csapágy belső átmérőjét meg lehet mérni pontosan tolómérővel. Látszik ez a méréseden is, hogy a tengelyt 0,01 mm-rel kisebb átmérőjűnek mérted, de közben meg nem tudod kézzel kihúzni vagy visszatenni a tengelyt. Amúgy 17 mm-esnek írják a csapágy belső átmérőjét:

 

KIT 2 BEARINGS 17x28x7 + WAVED WASHER + CLIP

 

tech.mavic.com/tech-mavic/technical_manual/data/mavic_tech.php?display=product&family=1014&subfamily=1075&macronu=25788

 

 

Csapágyból vehetsz valami hasonlót: 

 

Mavicnak nem írtál, hogy szerintük rendben van-e az, hogy nem lehet könnyen kiszedni a tengelyt? Küldhetnének új tengelyt meg csapágyat.


blash módosította - 2020. szeptember 17. - 14:45


#6
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 491 hozzászólás

Sziasztok!

 

Mavic Allroad Elite UST Disc hátsókerék gondom van. Nagyon kotyog. Erre a mavic az automatikus "QRM Auto" csapágy beállítást írja. Ez gondolom a hullámos alátét lesz a fék felőli oldalon. Nos nem működik. Szétszedtem ezen videó alapján. Nálam nem lehet így kézzel széthúzni. Sem a kazetta rész és sem a tengelyt kitolni kézzel. Csak fagyasztó spray-vel és fakalapáccsal jött szét. Megmértem, tolómérő van csak itthon, a tengely 16,97mm. A csapágy 16,98mm. Van 0,01mm a kettő között a mérés szerint. Ennek ellenére kézzel nem tudom összenyomni. A videóban ellenben kézzel szétszedi és összerakja. Az Allroad belülről ugyanaz mint az Aksium Disc a videón. Most megpróbáltam kézzel ráhúzni a csapágyat. Esélytelen. Van tartalék csapágyam is amivel szintén nem megy kézzel a szerelés.

Azon gondolkodtam, ha nem tud egy picit úszni a tengely a csapágyban, akkor a QRM automatikus hézag állítást a hajamra kenhetem, mert a hullámos alátét semmit sem ér. Jól gondolom?

Vélemény?



#7
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.412 hozzászólás

Nade akkor ez a kettő ugyanaz, csak a csavar más, a recés rész egyforma. wink.png

Mondjuk azt nem tudtam, hogy 12mm-nél még használható a kazi-szerszám.

Ja, a rece biztosan ugyanaz, csak a tengelyvastagságok miatt kellhet a más rögzítő gyűrű.


Marci

#8
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.095 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ha már a HT2-es Centerlock: DT XTC 1200 keréknél a torqueCap-es SID-be és a Fox Step-Cast villámba is beleért a gyűrű, egy fél mm-t le kellett belőle csiszolnom... :/


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#9
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.196 hozzászólás

Szóval 2 féle tárcsarögzítés van, a külső és a belső. (webshopokban úgy írják: Intern/extern) Mikor tárcsát választasz, erre is figyelj!
A külsőhöz kell a HT2 szerszám, a belsőhöz a racsniszerszám.
És nekem átmenőtengelyes az agyam de ilyen belső rögzítős a tárcsám. A 12es hátsó átmenő tengelyhez még éppen jó a racsniszerszám de az első keréknél a 15ös tengelyeknél már a külső rögzítés kell.


Nade akkor ez a kettő ugyanaz, csak a csavar más, a recés rész egyforma. ;)

Mondjuk azt nem tudtam, hogy 12mm-nél még használható a kazi-szerszám.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#10
HEX77

HEX77

    vendég

  • fórumtag
  • 136 hozzászólás

Köszönöm mindenkinek a segítséget! 



#11
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.412 hozzászólás

Szóval 2 féle tárcsarögzítés van, a külső és a belső. (webshopokban úgy írják: Intern/extern) Mikor tárcsát választasz, erre is figyelj!

A külsőhöz kell a HT2 szerszám, a belsőhöz a racsniszerszám.

És nekem átmenőtengelyes az agyam de ilyen belső rögzítős a tárcsám. A 12es hátsó átmenő tengelyhez még éppen jó a racsniszerszám de az első keréknél a 15ös tengelyeknél már a külső rögzítés kell.

 

 

egyféle centerlock van, agy-tárcsa kapcsolódás szempontjából (illetve dereng egy másik is, de asszem az valami spéci DH-s cucc (volt?), szóval most nem lényeges).

írtad, hogy most kazi-szerszámmal le tudod venni a tárcsát. ez a régebbi, belül fogazott rögzítőgyűrű van most neked:

 


marton módosította - 2020. július 10. - 21:13

Marci

#12
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

most mar a shimano hajtomunel is ilyet hasznalnak a lanctanyerra.



#13
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.196 hozzászólás

Köszi a segítséget!

Akkor ezen még elmerengek, hogy áldozzak-e többet az 1700-asért.

 

Kompatibilitás szempontjából akkor egyedül a center lock az ami nem biztos, hogy ugyanolyan mint a jelenlegi? (Én azt hittem, hogy egyféle center lock van)

Szóval a legrosszabb szkenárió ami történhet, hogy a jelenlegi helyett új féktárcsákat kell vennem?

 

egyféle centerlock van, agy-tárcsa kapcsolódás szempontjából (illetve dereng egy másik is, de asszem az valami spéci DH-s cucc (volt?), szóval most nem lényeges).

írtad, hogy most kazi-szerszámmal le tudod venni a tárcsát. ez a régebbi, belül fogazott rögzítőgyűrű van most neked:

IMG_8713_shimano_centerlock_lockring__79

 

átmenőtengely estén kívül fogazott a gyűrű, ilyen:

BR8745_1024x.jpg?v=1587630940

 

ezt adják a kerékhez/agyhoz, nem kell külön megvenni (jobb helyeken). a régi tárcsát át tudod tenni, amihez kell majd egy HTII szerszám, ilyen:

 

spyral-ht2-szerszam-kozepcsapagyhoz.jpg

 

vagy ilyen:

acor-atl-2713-hollowtech-ii-szerszam-koz

 

vagy megveheted a shimano szerszámát is:

tl-fc36

 

vagy 

 

tl-fc32


  • Rabbit és zscs kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#14
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

A Mavic XA szettemben még csak ~300 dokumentált km van, ami kb. semmi, mindenesetre működik, és vicces hangja van (hangosnak nem mondanám, de nagyjából olyan, mint amikor egy gyorskötöző le nem vágott része beleér a gumi bütykeibe). Remélem, tartós is lesz (szintén nagyjából +200 euró, azért nem ajánlottam a Crossmaxot, meg annak csak 22 mm belül a felnije. jobban meg nem mazsoláztam. Amúgy a Mavic kerekek akkor el is tűntek nagyjából a kínálatból? Merthogy az állítólagos csőd miatt. A Crossmaxot még láttam, mást nem nagyon.)



#15
HEX77

HEX77

    vendég

  • fórumtag
  • 136 hozzászólás

Köszi a segítséget!

Akkor ezen még elmerengek, hogy áldozzak-e többet az 1700-asért.

 

Kompatibilitás szempontjából akkor egyedül a center lock az ami nem biztos, hogy ugyanolyan mint a jelenlegi? (Én azt hittem, hogy egyféle center lock van)

Szóval a legrosszabb szkenárió ami történhet, hogy a jelenlegi helyett új féktárcsákat kell vennem?



#16
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.412 hozzászólás

asszem most marton jön,  "ilyet ne vegyél, meeer' sz_r" kezdetű magánszámával. smile.png mivel 370 with 3 pawl, vagy rosszul emlékszem? smile.png

Igen-igen!! Itt is vagyok. biggrin.png

Szóval aki rám hallgat, azt vesz amit akar. Én csak elmondtam, hogy én (és sokan mások) hogy jártam az 1900as hátsóval. Az elsőnek semmi baja.

És van akinek hibátlan a hátsó is de minek rizikózni, mikor az 1700as már atombiztosan működik?

Csak megjegyzem, a Mavic is áttért a Ratchet-ra. Gondolom mert jobb. És más cégek is, az új Shimano is hasonló lett, nem a kis kalapácsokat erőltették tovább.


  • Kisherceg kedveli ezt
Marci

#17
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.095 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Kisherceg igen, a hátsó agy nem túl megbízható.

Jó 200 EUR-ral több, de ez elpusztíthatatlan és hátul a leginkább strapabíró, 18-as Star Rachet van: https://www.bike-dis...wheelset-792097

 

DT-nél fontos, amint megjön az új kerékszett, egyből lehúzni az első és hátsó agy kupakjait és picit rázsírozni a kupakokban lévő gumitömítésre. (350-es első agyhoz videót nézz Youtube-on, hogyan érdemes - 1700-as is ilyen, ha minden igaz, az puszta kézzel lehet, nem fog menni, csak a hátsó.)

Ha a zsírozás elmarad, csúnyán rágyógyulhat a tengelyre és később csak spéci szerszámmal vagy szervizben tudod lehúzni. (Normál esetben szerszám nélkül, akár puszta kézzel is megy.)

 

update: Zolkow, itt vagyok! :D


zscs módosította - 2020. július 10. - 14:01

  • Kisherceg kedveli ezt

---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#18
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

Apróság, de a 15-ös tengelyhez már másik fajta centerlock van, nem? amihez talán másik szerszám is kell. Egyebet nem tudok nyilatkozni.

(talán csak annyit, hogy a 25-ös belső szélességű felni fasza, én csak arra emlékszem, hogy mindig jön valaki, aki megmondja, hogy a DT-től csak a star ratchetes hátsó agy a jó.)


  • Kisherceg kedveli ezt

#19
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.196 hozzászólás

asszem most marton jön,  "ilyet ne vegyél, meeer' sz_r" kezdetű magánszámával. :) mivel 370 with 3 pawl, vagy rosszul emlékszem? :)


  • Rabbit kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#20
HEX77

HEX77

    vendég

  • fórumtag
  • 136 hozzászólás

Sziasztok!

 

Jelenleg egy Merida Big Ninety Nine-t (2013) tekerek, viszont 27.5-ös kerekek vannak a 29"-es vázban.

(Anno így vettem használtan, az előző tulaj szerint hülyén nézett ki a nagy kerék a 17"-es vázban és kicserélte...)

 

Eleinte nem zavart a dolog, mert semmi problémám nem volt ezzel a furcsa kombinációval azt leszámítva, hogy néhány sziklás vagy rézsüs kanyarban odavertem a pedált. De ez nagyon ritka volt...

 

Most viszont szeretném lecserélni a kerekeket 29-esre ill. minőségben is jobbat szeretnék (versenyzésre is használom).

 

Ezt néztem ki:

https://www.bike-dis...wheelset-792222

 

Az alábbi paramétereken kívül kell még figyelni valamire? (mert ezek stimmelnének)

 

Hub Axle system:

  • front: 15 x 100mm
  • rear: 12 x 142mm

FreehubShimano 9-/10-/11-speed

 

A jelenlegi féktárcsa center lock-os, legalábbis ugyanazzal a szerszámmal szedtem le mint amivel a fogaskkeréksort a kazettáról.

 

Sajnos rengeteg az info és a legtöbb paraméter nekem kínai... 

 

Előre is köszi, ha tud valaki segíteni, bármilyen infonak nagyon örülök! (Ha esetleg a fenti kerékszettől tudtok jobb vételt az is érdekel!)


HEX77 módosította - 2020. július 10. - 13:10