Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Indította
gyigyu
, 2002. július 08. 22:10
#961
Írta 2008. február 29. - 11:19
#962
Írta 2008. február 28. - 21:33
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#963
Írta 2008. február 23. - 18:40
#964
Írta 2008. február 23. - 16:10
#965
Írta 2008. február 23. - 15:57
#966
Írta 2008. február 20. - 00:36
#967
Írta 2008. február 19. - 23:38
tényleg a gumi a mindened?
olvasd el mit írnak a kerékrõl, nem árt meg!
a leírás: Laufradsatz besteht aus White Industries Naben mit Mavic 217 Ceramic Felgen und Tioga Psycho´s. Das hintere Laufrad ist gewurzelt, das vordere radial eingespeicht.
olvasd el mit írnak a kerékrõl, nem árt meg!
a leírás: Laufradsatz besteht aus White Industries Naben mit Mavic 217 Ceramic Felgen und Tioga Psycho´s. Das hintere Laufrad ist gewurzelt, das vordere radial eingespeicht.
#968
Írta 2008. február 19. - 23:34
Az a renyhe gumi(WTB Mutano Raptor?) a linken nagyon rusnya...
Érdekes a kormánycsapágy megoldása.
Érdekes a kormánycsapágy megoldása.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#970
Írta 2008. február 19. - 21:29
off
linkeld csak ide az érdekességeket, a kormányos topicba úgyse nézek be, ezen meg mindig felkapom a fejem, ha elõbbre kerül a sorban:)
linkeld csak ide az érdekességeket, a kormányos topicba úgyse nézek be, ezen meg mindig felkapom a fejem, ha elõbbre kerül a sorban:)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#971
Írta 2008. február 19. - 19:19
Igaz, mehetett volna a "Kormányok, kormányszárak, fejcsapágyak " -hoz is,de annyira jól passzol Ti kormánnyal, hogy inkább ide linkeltem.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#972
Írta 2008. február 19. - 17:03
#973
Írta 2008. február 17. - 22:33
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#974
Írta 2008. február 08. - 22:56
Ez a Moots is ritkaság fogad canti féket is ,97'-es felújított és gyönyörû szép!

http://cgi.ebay.com/...7QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/...7QQcmdZViewItem
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#975
Írta 2008. február 08. - 20:33
#976
Írta 2008. február 08. - 12:30
Nem láttak még keleti Camping-et. Az az igazi feeling.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#977
Írta 2008. február 08. - 00:12
OFF
Az ott a Nyugat camping kerékpárja.
Azokban az országokban, ahol nem csak ilyen dózerutak vannak, ott el tudom képzelni, hogy egy hobbistának jól jöhet egy ilyen kerékméretû bringa. Itthon nem...
A BF szerint az üléspozíció nagyban hasonlít egy rendes országúti gépéhez
ON
az meg benne a nyeregcsõ, ami arra való, hogy tartsa a nyerget
kb olyan kilengése lehet, mint egy felhõkarcolónak egy tornádó alatt.
Az ott a Nyugat camping kerékpárja.
Azokban az országokban, ahol nem csak ilyen dózerutak vannak, ott el tudom képzelni, hogy egy hobbistának jól jöhet egy ilyen kerékméretû bringa. Itthon nem...
A BF szerint az üléspozíció nagyban hasonlít egy rendes országúti gépéhez
ON
az meg benne a nyeregcsõ, ami arra való, hogy tartsa a nyerget
kb olyan kilengése lehet, mint egy felhõkarcolónak egy tornádó alatt.
#978
Írta 2008. február 07. - 23:19
Tulajdonképpen Õ mire is való?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#979
Írta 2008. február 07. - 23:17
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#980
Írta 2008. február 04. - 09:30
11" atmero
nem kicsi
nem kicsi
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








