Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#161
Írta 2011. február 09. - 23:06
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#162
Írta 2011. február 09. - 22:46
Akkor fel sem tûnne ha levágnál a tetejébõl egy 10 cm-es csíkot aztán reszelgetnék belõle ezt azt
Nekem van 1,5 kg titánom, lehet belõle csinálni "ezt-azt" ! :-))
Igaz, repedt váz formájában van. De ez nem lehet gond, ugye ?
#163
Írta 2011. február 09. - 21:29
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#164
Írta 2011. február 09. - 21:00
felsõ 10 centi? akkor minden karima ill karima bekötés ugrana az nagyon is feltûnne
Akkor jó lesz a közepébõl!
#165
Írta 2011. február 09. - 20:56
#166
Írta 2011. február 09. - 20:47
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#167
Írta 2011. február 09. - 20:44
zee: még nekem sincs róla képem, de majd fogok róla csinálni. egyébként egy vegyipari készülék, szóval annyira nem érdekes látvány. úgy kell elképzelni mint egy bazi nagy (2-3 m3) edény
#168
Írta 2011. február 09. - 20:39
így van ahogy maggi is szólt elõttem, ezt még véletlenül sem nevezném én se számottevõ súlynak, de értem a "ha már lúd legyen kövér elvet na"
csak vhogy én kicsit esetleg azon paráznék, hogy ki tudja milyen gyártósorról jött le az a titán csavar, aztán ha egy ilyen jelentõs helyen mint pl hajtókar leszakad a csavar feje az nem lenne éppen jó dolog... nem túl elterjedt dolog ez még, nem hinném hogy sok helyen gyártanak titán csavart.
egyébként gyárba ahol húzom az igát nemrég érkezett egy több mint 2 tonnás titán készülék
Mondjuk szerintem abból pont nincs nagy baj szerintem ha az a csavar ott meglazul, leesni nem fog a hajtókar az oldalról tartó csavar miatt. Mikor elõször lett összerakva a shimano integrált hajtókarom, nem lett rendesen meghúzva az a csavar, és egy 100km-es tekerés végén vettem észre hogy szószerint lötyög a kar a tengelyen, csak az oldalsó csavar tartotta. Nem lett semmi baja, tengely-minden sértetlen, csak meg kellett húzni a csavarokat.
#169
Írta 2011. február 09. - 20:39
Azt a gépet megnézném egy fotón már mintha lehet.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#170
Írta 2011. február 09. - 20:28
2d M6-osnál 6-7g különbség is van .
így van ahogy maggi is szólt elõttem, ezt még véletlenül sem nevezném én se számottevõ súlynak, de értem a "ha már lúd legyen kövér elvet na"
csak vhogy én kicsit esetleg azon paráznék, hogy ki tudja milyen gyártósorról jött le az a titán csavar, aztán ha egy ilyen jelentõs helyen mint pl hajtókar leszakad a csavar feje az nem lenne éppen jó dolog... nem túl elterjedt dolog ez még, nem hinném hogy sok helyen gyártanak titán csavart.
egyébként gyárba ahol húzom az igát nemrég érkezett egy több mint 2 tonnás titán készülék
#171
Írta 2011. február 09. - 16:35
Az igaz, mindegyiknél kell ezzel számolni de az új Shimano 14mm-es alu tengelyes már nem nagyon megy össze. Vagy csak mikronokat. Legalábbis én így tapasztaltam.Minden kónuszos agy összemegy és lazábbra kell hagyni õket.
.
A titán tengely viszont nagyon összemegy, azért említettem meg külön.
#172
Írta 2011. február 09. - 08:22
2d M6-osnál 6-7g különbség is van .
Nekem még ez sem ésszerû
Mondjuk nem is vagyok 65kg, furán is néznék ki
#173
Írta 2011. február 09. - 07:29
Na, híztál?
Én is gondolkozom rajta, hogy pár csavart lecserélek.
Apropó, tengelyt "szoktak" titánból csinálni? Ha igen, milyen ötvözetbõl? Van egy régi menetes dura-ace agyam amit pályán használnék de új tengely kell bele a láncvonal miatt, aztán ha már csinálok, akkor legyen olyan...
A ZZYZX-nek van Isises komplet monoblokja valamelyik karbon hajtómûvéhez és még illene is Rékám bringájára
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#174
Írta 2011. február 09. - 01:46
Néhány éve az XTR és talán a DuraAce agyak titán tengelyesek voltak. Kónusz beállításánál figyelni kellett, mert a gyorszár szorító hatására a tengely kicsit összement, a kónuszt ennyivel lazábbra kellett állítani.
Minden kónuszos agy összemegy és lazábbra kell hagyni õket.
2 db M6-os acél csavart lecserélni titán csavarra komolyan van vagy 1.5 g súlykülönbség?
ésszerûbb magyarázata akkor nincs ?
2d M6-osnál 6-7g különbség is van .
A sebesség mindent megold.
#175
Írta 2011. február 08. - 23:31
#176
Írta 2011. február 08. - 23:15
Úgy meg hogy egyre közelebb vagyok a 65kg-hoz, szerintem bírnia kéne.
Na, híztál?
Én is gondolkozom rajta, hogy pár csavart lecserélek.
Apropó, tengelyt "szoktak" titánból csinálni? Ha igen, milyen ötvözetbõl? Van egy régi menetes dura-ace agyam amit pályán használnék de új tengely kell bele a láncvonal miatt, aztán ha már csinálok, akkor legyen olyan...
#177
Írta 2011. február 08. - 22:25
igen tud.
McGywer: csak kíváncsiságból kérdem, hogy mi értelme van a hajtókarba titán csavarokat tenni? mit nyersz vele?
Megnyugvást.
Van idénre pár tervem, ha a gépen minden csavart lecserélek titánra vagy alura, akkor ez sem maradhat acél, ha egy titáncsavar is elbírja a terhelést. Úgy meg hogy egyre közelebb vagyok a 65kg-hoz, szerintem bírnia kéne.
#178
Írta 2011. február 08. - 21:26
A Corratec vázakat melyik cég gyártja ?
Megkérdeztem, az importõr sem tudja biztosra a titán vázakat hozták már Made in Italy és Made in Taiwan felirattal is, de nem elképzelhetetlen a Német váz sem
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#179
Írta 2011. február 08. - 20:22
ösztelõs gépnek nem mindegy, hogy titán vagy alu? a váz rugalmassága nem oszt, nem szoroz
Szerintem a titán a durva behatásokat nem " jegyzi meg" vagyis tartósabb.