Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#161
Posted 2011. March 09. - 01:13

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#163
Posted 2011. March 07. - 23:01


Súly: 7680g

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
#164
Posted 2011. March 03. - 20:57

#165
Posted 2011. February 09. - 23:06

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#166
Posted 2011. February 09. - 22:46

Akkor fel sem tûnne ha levágnál a tetejébõl egy 10 cm-es csíkot
aztán reszelgetnék belõle ezt azt
Nekem van 1,5 kg titánom, lehet belõle csinálni "ezt-azt" ! :-))
Igaz, repedt váz formájában van. De ez nem lehet gond, ugye ?
#167
Posted 2011. February 09. - 21:29

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#168
Posted 2011. February 09. - 21:00

felsõ 10 centi? akkor minden karima ill karima bekötés ugrana
az nagyon is feltûnne
Akkor jó lesz a közepébõl!

#169
Posted 2011. February 09. - 20:56

#170
Posted 2011. February 09. - 20:47



Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#171
Posted 2011. February 09. - 20:44


zee: még nekem sincs róla képem, de majd fogok róla csinálni. egyébként egy vegyipari készülék, szóval annyira nem érdekes látvány. úgy kell elképzelni mint egy bazi nagy (2-3 m3) edény

#172
Posted 2011. February 09. - 20:39

így van ahogy maggi is szólt elõttem, ezt még véletlenül sem nevezném én se számottevõ súlynak, de értem a "ha már lúd legyen kövér elvet na"
csak vhogy én kicsit esetleg azon paráznék, hogy ki tudja milyen gyártósorról jött le az a titán csavar, aztán ha egy ilyen jelentõs helyen mint pl hajtókar leszakad a csavar feje az nem lenne éppen jó dolog... nem túl elterjedt dolog ez még, nem hinném hogy sok helyen gyártanak titán csavart.
egyébként gyárba ahol húzom az igát nemrég érkezett egy több mint 2 tonnás titán készülék
Mondjuk szerintem abból pont nincs nagy baj szerintem ha az a csavar ott meglazul, leesni nem fog a hajtókar az oldalról tartó csavar miatt. Mikor elõször lett összerakva a shimano integrált hajtókarom, nem lett rendesen meghúzva az a csavar, és egy 100km-es tekerés végén vettem észre hogy szószerint lötyög a kar a tengelyen, csak az oldalsó csavar tartotta. Nem lett semmi baja, tengely-minden sértetlen, csak meg kellett húzni a csavarokat.
#173
Posted 2011. February 09. - 20:39

Azt a gépet megnézném egy fotón már mintha lehet.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#174
Posted 2011. February 09. - 20:28

2d M6-osnál 6-7g különbség is van
.
így van ahogy maggi is szólt elõttem, ezt még véletlenül sem nevezném én se számottevõ súlynak, de értem a "ha már lúd legyen kövér elvet na"

csak vhogy én kicsit esetleg azon paráznék, hogy ki tudja milyen gyártósorról jött le az a titán csavar, aztán ha egy ilyen jelentõs helyen mint pl hajtókar leszakad a csavar feje az nem lenne éppen jó dolog... nem túl elterjedt dolog ez még, nem hinném hogy sok helyen gyártanak titán csavart.
egyébként gyárba ahol húzom az igát nemrég érkezett egy több mint 2 tonnás titán készülék

#175
Posted 2011. February 09. - 16:35

Az igaz, mindegyiknél kell ezzel számolni de az új Shimano 14mm-es alu tengelyes már nem nagyon megy össze. Vagy csak mikronokat. Legalábbis én így tapasztaltam.Minden kónuszos agy összemegy és lazábbra kell hagyni õket.
.
A titán tengely viszont nagyon összemegy, azért említettem meg külön.
#176
Posted 2011. February 09. - 08:22

2d M6-osnál 6-7g különbség is van
.
Nekem még ez sem ésszerû

Mondjuk nem is vagyok 65kg, furán is néznék ki

#177
Posted 2011. February 09. - 07:29

Na, híztál?
![]()
Én is gondolkozom rajta, hogy pár csavart lecserélek.
Apropó, tengelyt "szoktak" titánból csinálni? Ha igen, milyen ötvözetbõl? Van egy régi menetes dura-ace agyam amit pályán használnék de új tengely kell bele a láncvonal miatt, aztán ha már csinálok, akkor legyen olyan...
A ZZYZX-nek van Isises komplet monoblokja valamelyik karbon hajtómûvéhez és még illene is Rékám bringájára

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#178
Posted 2011. February 09. - 01:46

Néhány éve az XTR és talán a DuraAce agyak titán tengelyesek voltak. Kónusz beállításánál figyelni kellett, mert a gyorszár szorító hatására a tengely kicsit összement, a kónuszt ennyivel lazábbra kellett állítani.
Minden kónuszos agy összemegy és lazábbra kell hagyni õket.
2 db M6-os acél csavart lecserélni titán csavarra komolyan van vagy 1.5 g súlykülönbség?
ésszerûbb magyarázata akkor nincs ?
2d M6-osnál 6-7g különbség is van

A sebesség mindent megold.
#179
Posted 2011. February 08. - 23:31

#180
Posted 2011. February 08. - 23:15

Úgy meg hogy egyre közelebb vagyok a 65kg-hoz, szerintem bírnia kéne.
Na, híztál?

Én is gondolkozom rajta, hogy pár csavart lecserélek.
Apropó, tengelyt "szoktak" titánból csinálni? Ha igen, milyen ötvözetbõl? Van egy régi menetes dura-ace agyam amit pályán használnék de új tengely kell bele a láncvonal miatt, aztán ha már csinálok, akkor legyen olyan...
