
Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#101
Írta 2011. szeptember 04. - 07:32

#102
Írta 2011. szeptember 04. - 01:10

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#103
Írta 2011. szeptember 04. - 00:12


Hogyan válassz kerékpárt? 7.rész - Bringa.hu
Fehérvárkerékpár :: Mit nyújt egy országúti bringa?
Amúgy még hozzáfûzném, hogy hatalmas a kúúl-faktora a titánnak. Mindenki simogatja, vizsgálja, kérdez róla, mikor meglátják. De nagy csodát nem kell mögé gondolni, egy alu vázzal is boldogan bringázhatsz.
#104
Írta 2011. szeptember 02. - 20:54


szóval titán vs. alu, acél, Mg, C váz stb.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#105
Írta 2011. augusztus 28. - 08:46

Valakinek nincs "véletlenül" Morati (v más titán) tárcsakonzolos montis elsõ villája eladó? Esetleg ismerõse stb...
Ha igen dobjon egy privátot
Írtam neked privit!
#106
Írta 2011. augusztus 28. - 08:27

Ha igen dobjon egy privátot

Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#107
Írta 2011. augusztus 27. - 18:50

Neked bejött az élet!
Az országúti fejcsövén miért nincs embléma?
Ez egy jó kérdés és egy hosszú történet. Akitõl az országútit vettem úgy gondolta, hogy neki nem tetszik a Morati titán színe és ezért lefestette. Nekem pedig tetszik,és ezért helyre kellett állítani az eredeti állapotot. Nem volt egyszerû. Bringa szétszed darabokra, kromofágba áztat egy napig, majd gyöngyfúvó szaki keresés fújatás, matricázás stb... (ezekrõl már voltak itt képek a topikban)Szóval ezért nincs még vissza rakva az embléma.
Képek amit nem akartam belinkelni, de ha már szóba került:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Kromofágozás után gyöngyfújás elõtt:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
#108
Írta 2011. augusztus 27. - 17:50


Az országúti fejcsövén miért nincs embléma?
#109
Írta 2011. augusztus 27. - 17:38

#110
Írta 2011. augusztus 27. - 15:24


ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
#111
Írta 2011. augusztus 10. - 20:10

Az avid fr5 karban 6-os csavarok vannak, a menet nélküli rész van elvékonyítva.
hopp, bocs, igazad van Jani, az elixir bilincses az fr5 szimpla, (pedig egész du. ezt markolásztam hazafele..) köszi!
#112
Írta 2011. augusztus 10. - 19:40

A sebesség mindent megold.
#113
Írta 2011. augusztus 10. - 18:49

féktest-adapter, váz-adapter:5.90 (5.85 használt)
féktárcsa: 4.90 (avidnál a csavarfejnél van egy kis váll 5.05)
Fékkar: 4.90 (Mindegyik)
kormánycsapágykupak:5.85 (használt)
stucni 4.90 (Fsa)
Hajtókar: 5.85 (xt 770 használt)
(ilyen butabiztos digitális tolómérõvel mértem.)
ezt meg csak úgy mert ide illik:

#114
Írta 2011. augusztus 10. - 18:38

#115
Írta 2011. augusztus 10. - 18:00

A következõ csavarok átmérõje érdekelne:
Kulacstartócsavar, Avid féktestet adapterre és adaptert vázra/villára rögzítõ csavarok, féktárcsarögzítõ csavarok, Avid FR5 fékkar bilincs csavarja, Avid Elixir bilincs csavarja, kormánycsapágykupak csavarja, HT2-es XT hajtómû bal karját rögzítõ két csavar, stucni csavarok (4es fejû imbuszos).
#116
Írta 2011. augusztus 03. - 10:39

RAUH-Welt
B E G R I F F
#117
Írta 2011. augusztus 02. - 10:11

ha te mondod
mindenesetre én sem értem, hogy pl. a Moots miért csak rugózik. így is baromi nehéz és drága, beleférne egy jobb tag.
a Dean az 1" rugóútjával csillapít is, és több 1.1/4"-es is, szóval a rugóút sem indok. a Scapel meg kakukktojás, az a többihez képest nagyon sokat mozog
az ossztelosokon is altalaban ilyen a lock - gyakorlatilag hatekonyabban lehet propedallal tekerni, mint csillapitas nelkul folyamatosan pattogva az ulesben. keves helyen elonyosebb, akkor inkabb anyagaban legyen rugalmas.
#118
Írta 2011. augusztus 01. - 23:52

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#119
Írta 2011. augusztus 01. - 21:21

Csillapitas nelkul sokat nem er.
ha te mondod

mindenesetre én sem értem, hogy pl. a Moots miért csak rugózik. így is baromi nehéz és drága, beleférne egy jobb tag.
a Dean az 1" rugóútjával csillapít is, és több 1.1/4"-es is, szóval a rugóút sem indok. a Scapel meg kakukktojás, az a többihez képest nagyon sokat mozog
#120
Írta 2011. augusztus 01. - 20:45
