Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Indította
gyigyu
, 2002. július 08. 22:10
#681
Írta 2008. december 21. - 21:22

hát azt látom hogy nem cc a bicikli, de a váz az igen. nekem is riser van a thomsonomban a cc vázon (mondjuk az egy speciális eset), de láncvillaszögem köszöni, rendben. amúgy nem rossz kerók, talán csak lejtõztek egyet, és kihúzott villával furán néznek ki. a race face csak a márkája miatt tûnt fel, ha mondjuk egy salsa loco van a helyén, észre se veszem. bár lehet hogy pont ennek a szöge jön be neki. mondjuk a deorét akkor sem értem. biztos mert olcsó.
#682
Írta 2008. december 21. - 18:21

az a thomson nem egy kimondottan grammozos alkatresz, semmi baj sincs a dh riser kormany parositasaval. a masik bringa is hasonlo setup, ket tanyer plusz rockring, CrossMax ST kerek.
ezek nem CC versenygepek. titan merevvazbol nem csak azt lehet epiteni.
ezek nem CC versenygepek. titan merevvazbol nem csak azt lehet epiteni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#683
Írta 2008. december 21. - 10:47

a nyeregcsõszög is furcsa, sõt a nyereg is felfelé áll, a hajtómû is pluszos. gondolom feljebb állította a villát, hogy örömbringázzon. el se tudom képzelni mit akar vele csinálni. xtr karhoz deore átdobó, a thomsonba raceface dh riser, elég fura setup
#684
Írta 2008. december 21. - 04:58

Az a teló az állítható rugóhosszú ? Mert ha nem, akkor megb@..hatja az örömbringázást. Van egy régi cro-mo vázam, beleraktam 1 telót, kicsit hosszabb, mint kéne, 1-2 fokkal megemelte az elejét de ezáltal elkúrta a fejcsõszöget, az egész geometriát. Mászni nagyon béna vele, igaz, lefelé viszont stabil.
Marci
#685
Írta 2008. december 21. - 01:57

10fokos stucni, riser kormany, alatetek a stucni alatt, szerintem nem volt szempont a kormany alacsonyan tartasa.
ez egy ilyen uj trend, inkabb AM mint CC, egyaltalan nem versenyzesre van, sokkal inkabb turazni, bevallalni dolgokat, es kenyelmes testtartassal orom-bringazni.
ez egy ilyen uj trend, inkabb AM mint CC, egyaltalan nem versenyzesre van, sokkal inkabb turazni, bevallalni dolgokat, es kenyelmes testtartassal orom-bringazni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#686
Írta 2008. december 21. - 01:20

#687
Írta 2008. december 19. - 00:50

havernak ilyen duster van. jo kis gep, de semmi extra igazabol. tavol-keleti tomegtermek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#689
Írta 2008. december 09. - 19:50

telón rajtahagyva a lúzer manual
:mybad:
én azzal is elfogadnám:D
wow... ez tetszik: http://cgi.ebay.com/...:0|293:1|294:50
csak az a nyeregvázcsõ... érdekes szögben áll
#690
Írta 2008. december 09. - 17:57

#691
Írta 2008. december 09. - 17:00

Merida titánváz?
http://i18.ebayimg.c.../70/c1e9_10.JPG
http://i14.ebayimg.c.../6c/5fd6_10.JPG
ez a gyar szerintem gyartana "ente titanium" markaju vazat is neked, ha rendelsz egy kontenerrel...
ennek ellenere nekem nagyonis bejon. karbon-titan... hmm. mega-bling

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#692
Írta 2008. december 09. - 09:12

#693
Írta 2008. december 09. - 05:40

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#694
Írta 2008. december 07. - 22:23

Egy kis ízelítõ amikor nem robotok gyártják a vázakat:
http://www.strimoo.c...m-Metacafe.html
http://video.google....098490930581244
http://www.strimoo.c...m-Metacafe.html
http://video.google....098490930581244
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#695
Írta 2008. december 05. - 08:43

Más a matrica.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#697
Írta 2008. december 04. - 19:28

presta szelephez lehet kapni hosszabbitot, csak ra kell csavarni a tetejere. TT orszaguti kerekeknel is olyat hasznalnak. vagy extra hosszu szelepes belsot.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#698
Írta 2008. december 04. - 19:02

jaaa... értem. szép ez a bringa... ezekbe a felnikbe simán jó a "hosszú" prestaszelep is?
#699
Írta 2008. december 03. - 22:51

hidd el tudom
csak nem akartam tulbonyolitani. es a pace-n sima fekkonzol van nem firm tech.

csak nem akartam tulbonyolitani. es a pace-n sima fekkonzol van nem firm tech.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#700
Írta 2008. december 03. - 22:48

A Magura telón hátrafelé nem féktüske van, hanem Firm-tech konzol. Nekem is olyan a Magura villám.