Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Started by
gyigyu
, 2002. July 08. 22:10
#581
Posted 2009. April 08. - 21:13
#582
Posted 2009. April 08. - 20:29
Odabass. Kéne.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#583
Posted 2009. April 08. - 18:28
#584
Posted 2009. April 07. - 08:33
lehet, hogy baj van a fejemmel, de nekem nem tetszik. mondjuk a pár lightweight-et beválalnám azokkal az agyament küllõkkel...
#585
Posted 2009. April 07. - 07:33
#586
Posted 2009. April 06. - 22:25
Azért ez a bringa..
Aztaqva!
Egy ilyenen se szeretném meg az országúti bringázást, de a nappalim dekorációjának, mint a modern mûvészet legékesebb példája, elfogadnám!
Egy életen át el tudnám nézegetni!
#587
Posted 2009. April 06. - 21:46
#588
Posted 2009. April 06. - 20:29
#589
Posted 2009. April 05. - 14:50
#590
Posted 2009. March 27. - 15:16
nem kell semmi extára gondolni, ugyanolyan védõgázas apparáttal csinálják, csak nem használnak hozaganyagot. az ív alatt megfolyik a két darab, és összeheged. az eljárást fúziós hegesztésnek hívják. kurv@ pontosan kell illeszteni a csöveket, meg gondolom még profibb hegesztõt kell megfizetni.
alumíniumról eddig nem hallottam, de így csinálják pl.a moots-okat. meg régen a fat chance-eket, legalább is a Cr-Mo yo eddy-t. biztos lehetne még találni gyártót aki ezzel a módszerrel dolgozik.
alumíniumról eddig nem hallottam, de így csinálják pl.a moots-okat. meg régen a fat chance-eket, legalább is a Cr-Mo yo eddy-t. biztos lehetne még találni gyártót aki ezzel a módszerrel dolgozik.
#591
Posted 2009. March 27. - 14:14
Ház hogy vázzal mi van azt nem tudom, de nekünk gyakorlaton két alulemezt készülékben argon alatt hozaganyag nélkül összehegesztettek szépen ívvel.
#592
Posted 2009. March 27. - 13:42
az tény hogy vannak hozaganyag (gyk legtöbbször pálca) nélküli hegesztõ eljárások pl. dörzshegesztés avagy ponthegesztés, de hogy titánium vázat hogy hegesztenek pálca nélkül erre nem tudom hogy mi lehet a konkrét eljárás :chin:
légyszi kõcsirke ha tudod áruld már el
légyszi kõcsirke ha tudod áruld már el
#593
Posted 2009. March 26. - 21:50
#594
Posted 2009. March 26. - 20:41
juharfa betétes csapágy. 650USD. Ez már beteges....
Az hát,de ezen szinten mi nem az? Úgy gondolom lesz rá kereslet! Ezt eltudom képzelni egy full Ti bringába Brooks nyereggel, fa markolattal,fa sárvédõkkel......mindenki képzelje tovább:)
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#595
Posted 2009. March 26. - 18:19
#597
Posted 2009. March 26. - 13:53
Úgy néz ki, a Bringaexpóra egy egész érdekes "kombót" is sikerül keríteni:
Enté White teleszkóppal és tárcsafékkel megfejelt gépe kacsint össze a saját, merev villás, V-fékes gépemmel.
A (közel)múlt darabjai: két Morati HC 1.3 @ Bikemag ûrállomás.
Valószínûleg új Ti gépek nem lesznek, legalább a "közelmúlt darabjait" láthatjuk.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#598
Posted 2009. March 26. - 12:33
Anno láttam egy Xizang vázat az amerikai ebay-en, hazafiasan amerikai zászló (limited edition) festéssel, ha jól emlékszem 3000 dollár felett kelt el
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#599
Posted 2009. March 26. - 12:17
#600
Posted 2009. March 26. - 12:13
Úgy néz ki, a Bringaexpóra egy egész érdekes "kombót" is sikerül keríteni:
Enté White teleszkóppal és tárcsafékkel megfejelt gépe kacsint össze a saját, merev villás, V-fékes gépemmel.
A (közel)múlt darabjai: két Morati HC 1.3 @ Bikemag ûrállomás.
Enté White teleszkóppal és tárcsafékkel megfejelt gépe kacsint össze a saját, merev villás, V-fékes gépemmel.
A (közel)múlt darabjai: két Morati HC 1.3 @ Bikemag ûrállomás.
"In idem flumen bis non descendimus"