Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#281
Posted 2010. June 08. - 21:36
#282
Posted 2010. May 28. - 22:58
#283
Posted 2010. May 28. - 22:52
#284
Posted 2010. May 26. - 03:02
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#285
Posted 2010. May 03. - 21:02
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#286
Posted 2010. May 03. - 20:28
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#287
Posted 2010. April 06. - 12:53
Ilyen apróságokat nem érdemes a németektõl venni, durván túláraznak mindent.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#288
Posted 2010. April 06. - 12:50
#289
Posted 2010. April 06. - 11:57
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#290
Posted 2010. April 06. - 07:39
#291
Posted 2010. April 05. - 20:59
#292
Posted 2010. March 02. - 10:52
Egész pofás titán gépek vannak már, ha pl. ilyet vesz valaki feltétlen szóljon, kipróbálnám!
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#293
Posted 2010. March 02. - 07:41
A sprektumon is volt egy mûsor és ott is azt taglalták hogy nem az alpanyag a nehéz ha nem a megmunkálása amihez a szokványos szerszámok nem jók többek közt a brutálisan erõs titán-oxid réteg miattTitán vázamon akarták a fejcsövet a szervizben maratni/dörzsárazni (melyik a helyes?). Gondolom, az az acél marószerszám igen kemény anyagból lehet. Viszont a titán sem hagyta magát ! :-)) Egy hatalmas "sikítást" hallottunk, a marószerszám megállt, megszorult. 3an tartottuk ellen a vázat az állványban, méteres csõvel tudták csak a marót kicsavarni. Na mondom, mi lett a kis vázammal. Elmondanám, még karcolásnyom sem volt látható a vázon !
Amúgy a titán úgy tudom azért (is) drága, mert kb 3x gyorsabban kopnak a megmunkáló szerszámok.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#294
Posted 2010. March 02. - 02:36
Ez biztos láma kérdés ebben a topicban, de a titán nem keményebb az acélnál?
Titán vázamon akarták a fejcsövet a szervizben maratni/dörzsárazni (melyik a helyes?). Gondolom, az az acél marószerszám igen kemény anyagból lehet. Viszont a titán sem hagyta magát ! :-)) Egy hatalmas "sikítást" hallottunk, a marószerszám megállt, megszorult. 3an tartottuk ellen a vázat az állványban, méteres csõvel tudták csak a marót kicsavarni. Na mondom, mi lett a kis vázammal. Elmondanám, még karcolásnyom sem volt látható a vázon !
Amúgy a titán úgy tudom azért (is) drága, mert kb 3x gyorsabban kopnak a megmunkáló szerszámok.
#295
Posted 2010. March 01. - 23:41
Az acél sem nagyon emlékszik a kapott sérelmekre, elméletileg ha a vázat nem éri a "megengedettnél" nagyobb erõhatás, akkor nincs tartós alakváltozás.
A titán egyik nagy elõnye acéllal szemben, hogy nem korrodál. Továbbá, egy titán alkatrész, lévén elég egzotikus, jól tartja az árát: ha nevesebb gyártótól való, akkor befektetésnek sem rossz . Szvsz acélnál sokkal jobban számít a gyártó presztízse, az én Colombus SLX csõszettes Mali vázam senkit sem izgat fel, viszont ha ugyanebbõl a csõszettbõl mondjuk De Rosa lenne...
#296
Posted 2010. March 01. - 22:47
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#297
Posted 2010. March 01. - 22:33
#298
Posted 2010. March 01. - 22:17
nem az a lényeg mekkora a szakítószilárdsága, hanem hogy milyen szívóssággal rendelkezik az anyag, és a titán szívósabb mint az acél....
#299
Posted 2010. March 01. - 22:14
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_