Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#1601
Írta 2015. február 27. - 18:05
#1602
Írta 2015. február 27. - 09:56
#1603
Írta 2015. február 26. - 07:18
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1605
Írta 2015. február 25. - 18:29
#1608
Írta 2015. február 12. - 21:50
#1609
Írta 2015. február 12. - 21:37
Volt ilyen vázam (talán az is 58-as volt de nem pink) és bringám, a legjobb volt az eddigiek közül. CX bringával mtb terepen menni hatalmas élmény, jó nagy marha voltam és eladtam a 29-es Canyon miatt..... mondjuk azért több helyre eljutok vele.
http://i1368.photobu...zps7d3ac050.jpg
- Vejne kedveli ezt
#1610
Írta 2015. február 11. - 19:14
#1611
Írta 2015. február 11. - 18:54
#1612
Írta 2015. február 10. - 08:44
Vejne, on 09 Feb 2015 - 17:23, said:
kezdhetnéd a hajtókarral vagy fékszettel, esetleg a nyeregcsővel.
más alkatrészeiden nem nagyon tudnál már fogni, elhiheted.
na jó, a kerékszetteden is tudsz, főleg az első agyon, a hátsó agyon nem sokat. Felnikből van az open protol lényegesen könnyebb, küllőkből elöl lehetne 28, hátul 32.
Fékszettből még egy mostani 2forgáspontos Velocse is lehozna vagy 40 grammot a mostani szettedről. (ehhheh, nekem sem sok eszem volt, mikor az ezüst pár velocsémet eladtam.. egyrészt jól nézett ki (2012-es modell) másrészt nagyon könnyű volt, harmadrészt erőre sem volt panasz. A mostani szettemtől (Centaur 2004) tényleg könnyebb, jó 30-40 grammal, másban meg szinte azonosak.. fékerő-adagolás-kinézetre se nagyon térnek el, talán a Velocse kissé modern-klasszikabb, míg a Centaur nekem bumfordinak hat)
Hajtókart meg tudod
Vejne, on 09 Feb 2015 - 17:23, said:
kezdhetnéd a hajtókarral vagy fékszettel, esetleg a nyeregcsővel.
más alkatrészeiden nem nagyon tudnál már fogni, elhiheted.
na jó, a kerékszetteden is tudsz, főleg az első agyon, a hátsó agyon nem sokat. Felnikből van az open protol lényegesen könnyebb, küllőkből elöl lehetne 28, hátul 32.
Fékszettből még egy mostani 2forgáspontos Velocse is lehozna vagy 40 grammot a mostani szettedről. (ehhheh, nekem sem sok eszem volt, mikor az ezüst pár velocsémet eladtam.. egyrészt jól nézett ki (2012-es modell) másrészt nagyon könnyű volt, harmadrészt erőre sem volt panasz. A mostani szettemtől (Centaur 2004) tényleg könnyebb, jó 30-40 grammal, másban meg szinte azonosak.. fékerő-adagolás-kinézetre se nagyon térnek el, talán a Velocse kissé modern-klasszikabb, míg a Centaur nekem bumfordinak hat)
Hajtókart meg tudod
én tuti nem cserélek semmit. csak,ha gebasz van. vlszínű akkor is hasonló alkatrészek kerülnének rá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1613
Írta 2015. február 10. - 06:30
http://smg.photobuck...gdvzrr.jpg.html
http://www.retrobike...hp?f=6&t=293521
Vittore: én ha nem vagyok olyan balfaszka, hogy visszamondom azt a .... Fulcrum Torq RRS-t, akkor levágnék hajtókar fronton egy keveset (Mirage UT vs. Torq-RRS)
Ráadásul lenne egy normális pedálom.. késő bánat.
Az én stucnim 280 grammos... igaz, "diósbedugós". Fejcsapágyból is tudnék fele ilyen súlyút szerezni, de minek? 90-es évek eleje-közepének monti alkatrészei a shimanonál nem 2 szezonra készültek.
Egyébként féket tervezek cserélni, az ezüst nem jön be, jó lesz a fekete. Sram Apexet néztem mint szexuális feketét, illetve, az FSA energy se csúnya főleg, hogy a fehér-fekete-piros színvonalba mintha beleillene..
Mondjuk nekem a hátsó váltóm is dögnehéz, de az összes 2001 előtti campy hv AZ. A fékváltókarom szintén 400 grammot karistol alulról, szóval egy anchorweight, és ráadásul csúnya ezüst
Vejne módosította - 2015. február 10. - 06:40
#1614
Írta 2015. február 09. - 22:20
mostani 2forgáspontos Velocse
saját mérés alapján 323 gr tényleg light
nálam 2 nehéz alkatrész van, egy 205 grammos ITM stucni és a centaur UT hajtókar (834 gr) de mivel a bringa össztömegével elégedett vagyok 9,15 kg (vasváz) nem tervezek faragni
#1615
Írta 2015. február 09. - 19:23
donciccio, on 09 Feb 2015 - 13:17, said:
az enyémen lenne mit faragni,h ilyen súlyban legyen.
kezdhetnéd a hajtókarral vagy fékszettel, esetleg a nyeregcsővel.
más alkatrészeiden nem nagyon tudnál már fogni, elhiheted.
na jó, a kerékszetteden is tudsz, főleg az első agyon, a hátsó agyon nem sokat. Felnikből van az open protol lényegesen könnyebb, küllőkből elöl lehetne 28, hátul 32.
Fékszettből még egy mostani 2forgáspontos Velocse is lehozna vagy 40 grammot a mostani szettedről. (ehhheh, nekem sem sok eszem volt, mikor az ezüst pár velocsémet eladtam.. egyrészt jól nézett ki (2012-es modell) másrészt nagyon könnyű volt, harmadrészt erőre sem volt panasz. A mostani szettemtől (Centaur 2004) tényleg könnyebb, jó 30-40 grammal, másban meg szinte azonosak.. fékerő-adagolás-kinézetre se nagyon térnek el, talán a Velocse kissé modern-klasszikabb, míg a Centaur nekem bumfordinak hat)
Hajtókart meg tudod
Vejne módosította - 2015. február 09. - 19:31
#1616
Írta 2015. február 09. - 15:17
Vejne, on 09 Feb 2015 - 12:59, said:
De Rosa...
My steel De Rosa Neo Primato upgraded (8.2 kg) - Weight Weenies
Kifejezetten jót tesz neki, hogy nem az ezüst athenával van szerelve!
az enyémen lenne mit faragni,h ilyen súlyban legyen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1617
Írta 2015. február 09. - 14:59
De Rosa...
My steel De Rosa Neo Primato upgraded (8.2 kg) - Weight Weenies
Kifejezetten jót tesz neki, hogy nem az ezüst athenával van szerelve!
- donciccio kedveli ezt