Tekergek, pedig te bátor gyereknek tűnsz a videoid alapján...
Szerinted miért mondtam hogy nem mernék ráülni? Kiváló betateszter vagyok, ha tönkre tud menni akkor tönkreteszem.
Tekergek, pedig te bátor gyereknek tűnsz a videoid alapján...
Szerinted miért mondtam hogy nem mernék ráülni? Kiváló betateszter vagyok, ha tönkre tud menni akkor tönkreteszem.
nah volt egy kis időm és mivel engem érdekel, pár infót még ideteszek, annak akit esetleg szintén érdekel ez a RAM bicaj.
https://www.bikerumo...d-of-ram-bikes/
https://www.instagra...m/p/1qSNEAvtun/
úgy tűnik, ez az URT már nem az az URT és a srác tudja, mit csinál, nem csak a fotelből okoskodik.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
zseniális. ha jól is működik, akkor nekem is kell!
Nem mernék ráülni Dropper post-ot felejtsd el, a nyerget meg egy már előrehajlított egy darab erőkar-cső tartja, nem egy erős dupla háromszög keresztfeszítéssel. A mozgására kiváncs lennék, így a képből mintha előre hátra is tudna mozogni, ami esetleg rövidítené a keréktávot.
igy a linkedben a valasz - eleg regi konstrukcioknal probalkoztak ezzel, kizart, hogy ez vmi csoda lenne, ha ennyire szamuztek a mostani ossztelosokrol.
arn módosította - 2017. május 03. - 09:20
hat szkeptikus vagyok, egyreszt a torzios merevseget illetoen, masreszt, hogy nem pogozik... a pogozas a passziv elemeknel (pl ballonos gumi), es jol erezheto, itt sokkal nagyobb uttal miert lenne maskent? illetve itt hogy marad konstans a pedal-nyereg tavolsag?
a torziós merevségről annyit, hogy nem tudom.
a gumik pogózósa szintén passz, én érzem (érezni vélem) a latex belső előnyeit is, de gumi pogózást még nem tapasztaltam (legalábbis nem tudatosult).
nem értem, a rugóút hogy jön itt össze a pogózással. a klasszikus urt pont arról szól, hogy kiállsz és merevfarúként viselkedik. nézz utána.
pedál-nyereg távolság bemozgáskor nem állandó.
edit: https://www.pinkbike...otter-2015.html
Kisherceg módosította - 2017. május 02. - 18:05
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
hat szkeptikus vagyok, egyreszt a torzios merevseget illetoen, masreszt, hogy nem pogozik... a pogozas a passziv elemeknel (pl ballonos gumi), es jol erezheto, itt sokkal nagyobb uttal miert lenne maskent? illetve itt hogy marad konstans a pedal-nyereg tavolsag?
Valami oka csak van, hogy a legtöbb össztelósnál a hátsó kerék külön mozog a hajtóműtől nem?
persze, mert ez a mainstream. viccet félretéve (illetve annyira nem is) ez ss, ahol a "szokásos" fsr/horstlink/faux-bar/maestro/one-pivot nem játszik, egyrészt a lánchossz berugózás alatti változása miatt, másrészt a pogózás miatt (nem tudom, de ha tippelnem kellene, szerintem a kona "A" is pogózott valamennyit megfelelő tag nélkül, ami ugye faux-bar létére tudta a változatlan lánchosszt).
szóval ez ss és urt, ami - elvileg- match made in heaven, hiszen a lánchossz nem változik, egyszerűen, a szokásos módon megoldható a láncfeszítés ÉS nem pogózik, hiszen ss közben leginkább áll az ember, amikor az urt merev. ülve biztosan pogózik valamennyit, de még nem tudtam utánanézni. másik kérdés, hogy lefelé menet vajon milyen lehet, hiszen a "kiállva nem mozog" alapesetben lefelé is érvényes, csak akkor ez a tulajdonság nem annyira jó. ezért volt ott a "ha jól működik". ha megoldotta, hogy az egyenetlenségekre reagálva mozogjon kiállva is, de ne pogózzon, akkor öröm és boldogság...
a másik, hogy a fentiektől függetlenül mint tárgy nagyon tetszik, mert filigrán és egyszerű(nek) tűnik, nem olyan itt-is-link-ott-is-link, egy-kapcsoló-két-kapcsoló mint a legtöbb össztelós, amiktől a hideg kiráz, mint tárgy.
Kisherceg módosította - 2017. május 02. - 17:41
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
zseniális. ha jól is működik, akkor nekem is kell!
Aske módosította - 2017. május 02. - 17:00
alapvetoen sz*rok ra, hogy ki mit gondol de azert torekszem az egyszerusegre, masreszt nehez manapsag feltalalni a spanyolviaszt, tobbnyire eleg, ha az ember kivalasztja azt a bringat, amelyik hozza a legkozelebb all.
ez a koncept nekem is megvan vagy 10 éve csak mindig lusta voltam megcsinálni
10 éve én még őszintén hittem, hogy ha riser+szarv kombóval jelenek meg valahol, elvisz az ízlés -rendőrség... mára, ahogyan közeledek a vén bolond korszakhoz, egyre elfogadóbb vagyok...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ja, kormány, többféle kéz-pozícióval:
ez a koncept nekem is megvan vagy 10 éve csak mindig lusta voltam megcsinálni
ja, kormány, többféle kéz-pozícióval:
https://www.amazon.c...s/dp/B0013G6PB8
that sucker!
amúgy
https://www.cyclesto...lebars-ID_68011
ileyt kell venni ingyen postával és kész..
https://www.lfgss.co...ments/13605992/
de azt nem értem, hogy ha már ahead-kormánycsapi-rendszert használ, miért 26.0-os kormány és nem levehető előlapos átdugós stucni?
lehet, ez tetszett neki.
arn, azt hiszem megegyezhetünk abban, az igazi "mindenes bringa"* a gravel vagy a fullmerev 29er. előbbire természetesen drop-bar, utóbbira flat/riser/alt bar. a gravel vagy fullmerev 29er meg aztán tényleg személyes preferencia, ízlés és a felhasználási terület ON/OFF-road arányának függvénye.
*mindenes bringa: olyan sokféle környezetben használható, nem specifikusan egyfajta területre optimalizált bringa, amivel az emberfia/lánya a mozgás és a környezetben létezés öröme miatt, a biciklizés élménye miatt teker, jellemzően különösebb cél nélkül.
ja, kormány, többféle kéz-pozícióval:
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://www.lfgss.co...ments/13605992/
de azt nem értem, hogy ha már ahead-kormánycsapi-rendszert használ, miért 26.0-os kormány és nem levehető előlapos átdugós stucni?