Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#5541
Írta 2009. november 28. - 20:33

#5542
Írta 2009. november 28. - 20:18

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5543
Írta 2009. november 28. - 20:17

az amcsi marka 15 ev tapasztalattal rendelkezik.
vmi ami sok nekem.
dave csavokammal tortent meloval ket parhuzamosan osszepiett lengokarral kapcsolatk ossze a vazat.
ez a rendszer mukodik a giantnal conwaynel, vmi ami sok nekem... es fasza hajtas fuggetlenseget ad.
a cc geommetrianak koszonhetoen tekeres kozben csendes nyugodt marad a fara igy az elorehaladasra haszanalodik az ero.
a hosszu felsocso tekinteteben baromi rovid az ulescso, igy megkivan egy 400-as ulescsovet. keves merevseg es garancia miatt sehr gut.
egyedulallo bico kulonleges? vazzal es feszes hatso resszel. a felsocso tekinteteben extrem rovid ulsvazcso
hosszab nyeregcso, tarosabb markolat?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#5544
Írta 2009. november 28. - 18:40

Én ma a Cervélot és a Colnagot is élõben láttam:)
#5545
Írta 2009. november 28. - 18:28

#5546
Írta 2009. november 28. - 14:34


#5547
Írta 2009. november 28. - 14:30

ahoz mar nem eleg jo a nemetem hogy le birjam forditani sajna. ugy nagyjabol ertem, de tul sokat kene szotarazni, es ahoz most nincs kedvem

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5548
Írta 2009. november 28. - 14:10

gering = csekely, keves, kicsiny, alacsony, silany
Steifigkeit = merevseg
Ettõl nem lettem okosabb. A teljes (egyébként igen kurta) cikk tartalma érdekel, nem a fenti két szó.

#5549
Írta 2009. november 28. - 13:34

Valaki, okos németes le tudná fordítani ezt a rövid tesztet?
Az online fordítókat nem szeretem, mielõtt még valamelyik jó képességû ideírná.
"Bei der US-Marke Turner kann man auf über 15 Jahre Fahrwerksentwicklung zurückblicken. So überließ man auch bei der Konstruktion des Marathon-Fullys Flux mit aufwändigen Frästeilen nichts dem Zufall. In enger Zusammenarbeit mit dem DW-Link-Erfinder Dave Weagle wurde der Hinterbau über zwei parallel angeordnete Wippen, dem DW-Link, mit dem Hauptrahmen verbunden. Dieses System, das beispielsweise auch bei Conway und Giant zum Einsatz kommt, soll eine gute Performance in Sachen Ansprechverhalten, gepaart mit hoher Antriebsneutralität, gewährleisten.
Mit klassischen Cross-Country-Winkeln ausgestattet, bleibt der Hinterbau des Flux im Fahrbetrieb tatsächlich erstaunlich ruhig und nutzt die eingesetzte Kraft für den Vortrieb. Dafür arbeitet der Hinterbau jedoch straff und wenig sensibel und empfiehlt sich mehr für den ambitionierten Renneinsatz als für komfortable Touren. Im Verhältnis zum langen 596er-Oberrohr fällt das Sitzrohr mit nur 435 Millimetern extrem kurz aus und erfordert eine lange 400er- Sattelstütze. Geringe Steifigkeit und Garantieleistung kosten das “sehr gut”.
FAZIT: eigenständiges Bike mit aufwändigem Rahmen und antriebsneutralem, straffem Hinterbau. In Relation zum Oberrohr ist das Sitzrohr superkurz.
TUNING-TIPP: längere Sattelstütze und haltbare Griffe montieren."
Mellékesen a Kisherceg által linkelt képen egy "Spot" szerepel, míg a teszben "Flux."
gering = csekely, keves, kicsiny, alacsony, silany
Steifigkeit = merevseg
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5550
Írta 2009. november 28. - 12:55

Az online fordítókat nem szeretem, mielõtt még valamelyik jó képességû ideírná.

"Bei der US-Marke Turner kann man auf über 15 Jahre Fahrwerksentwicklung zurückblicken. So überließ man auch bei der Konstruktion des Marathon-Fullys Flux mit aufwändigen Frästeilen nichts dem Zufall. In enger Zusammenarbeit mit dem DW-Link-Erfinder Dave Weagle wurde der Hinterbau über zwei parallel angeordnete Wippen, dem DW-Link, mit dem Hauptrahmen verbunden. Dieses System, das beispielsweise auch bei Conway und Giant zum Einsatz kommt, soll eine gute Performance in Sachen Ansprechverhalten, gepaart mit hoher Antriebsneutralität, gewährleisten.
Mit klassischen Cross-Country-Winkeln ausgestattet, bleibt der Hinterbau des Flux im Fahrbetrieb tatsächlich erstaunlich ruhig und nutzt die eingesetzte Kraft für den Vortrieb. Dafür arbeitet der Hinterbau jedoch straff und wenig sensibel und empfiehlt sich mehr für den ambitionierten Renneinsatz als für komfortable Touren. Im Verhältnis zum langen 596er-Oberrohr fällt das Sitzrohr mit nur 435 Millimetern extrem kurz aus und erfordert eine lange 400er- Sattelstütze. Geringe Steifigkeit und Garantieleistung kosten das “sehr gut”.
FAZIT: eigenständiges Bike mit aufwändigem Rahmen und antriebsneutralem, straffem Hinterbau. In Relation zum Oberrohr ist das Sitzrohr superkurz.
TUNING-TIPP: längere Sattelstütze und haltbare Griffe montieren."
Mellékesen a Kisherceg által linkelt képen egy "Spot" szerepel, míg a teszben "Flux."
#5551
Írta 2009. november 28. - 12:47

09 auguasztus 84. oldalLink vagy pontos lapszám?:chin:
flux teszt
tartalmáról nem tudok nyuilatkozni
ill egy idei számot most nem találok, de nem emléxem több turnerre
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5552
Írta 2009. november 28. - 12:19

#5553
Írta 2009. november 28. - 12:08

nem egy kimondottan extra bicaj, de tetszik az egyszerûsége, letisztultsága, és valami hihetetlen jó arányai vannak ezeknek a korábbi kona vázaknak.
Valami ilyesmit szeretnék összetenni magamnak, egyedül valami jópofa cromo váz hiányzik nálam...
#5554
Írta 2009. november 28. - 11:58

#5555
Írta 2009. november 28. - 11:33

A Turner meg a Bike szerint rugalmas és nehéz.
Link vagy pontos lapszám?:chin:
#5556
Írta 2009. november 28. - 11:22


Ha Turner akkor Flux, de annyi pénzem sose lesz...
#5557
Írta 2009. november 28. - 11:07


#5558
Írta 2009. november 28. - 10:58

és akkor már nyomhattak volna bele dt telót is, ha már a tag az, ez a fehér róka nagyon nem illik.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5559
Írta 2009. november 28. - 10:53

szerintem piros az, csak az eloxálás meg a fényviszonyok miatt nem olyan ragyogó színûAz Ibisen ronda a lila Kcnc szarv. Mér' nem piros?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5560
Írta 2009. november 28. - 10:46

A Turner meg a Bike szerint rugalmas és nehéz.