Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa

- - - - -

  • Please log in to reply
5935 replies to this topic

#5321
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7,882 posts

nem rossz. De a hátsó gumi nem fordítva van fennt ?


mihez képest? :)
két egyforma külsõ esetén a hátsót mindig fordítva teszem fel.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5322
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts

tam: a mindenáron új kategória "létrehozásának" én sem vagyok híve, csak pár apró részletet gondoltam tisztázni. ;)
a haverod titán cangáját szívesen megnézném!




nagyon jóó!!! :D

egy igazán puritán cc gép meg ugye kb így néz ki: :P
http://forum.bikemag...postcount=11561


nem rossz. De a hátsó gumi nem fordítva van fennt ?

#5323
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7,882 posts
tam: a mindenáron új kategória "létrehozásának" én sem vagyok híve, csak pár apró részletet gondoltam tisztázni. ;)
a haverod titán cangáját szívesen megnézném!


..... a hivatalos marketing szöveg szerint az én kerékpárommal már talán bringázni sem lehet, nemhogy hegyre menni.


nagyon jóó!!! :D

egy igazán puritán cc gép meg ugye kb így néz ki: :P
http://forum.bikemag...postcount=11561

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5324
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

meg ebben van egy olyan dolog is, hogy ki hol akar vele kozlekedni.

haver is igy csinalt titan vazas LT bringat. nem akart fulltelossal menni, de egy normal CC-s bringa 90-100mm rugoutja lehet keves lett volna. igy jott a nagy fek, a nagy gumi, meg a 115re kitekert u-turn reba, es tudta tartani a tempot a spanyol sziklas lejtokon a haverok fulltelosaival. csak mivel erosebb es technikasabb is naluk, ezert maszaskor meg odavert nekik csunyan a konnyu bringaval. hogy ez most milyen CC, az speciel tokeletesen masodlagos.

nem nagyon vagyok hive a "10mm rugout tobblet = uj kategoria", meg alapbol ez a kategorizaljunk mindent vadul elveknek, mivel ez egyertelmuen csak arrol szol hogy a gyartok tobb fele bringat tudjanak zsufolni a kinalatba. es rank tudjanak sozni minden evben egy uj bringat, holott tavaly is volt olyan, csak mas tipus nev alatt, mas szinben, es akkor meg nem volt neki adva egy divatos "All Mountain" elnevezes. jameg iden kapott feher kormanyt :)

tolem mikor kerdezik hogy a yeti az most milyen kategoria, akkor szoktam mondani hogy mountain bike.


Hát ja, ahol 10 éve cc montival mentek és montiztak, ugyanott ma nem tudom mit csinálnak és mivel :)

Persze az én vélemélnyem nem mérvadó, mert igazából még telós gépen is alig ültem életemben, és a hivatalos marketing szöveg szerint az én kerékpárommal már talán bringázni sem lehet, nemhogy hegyre menni.

#5325
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,190 posts

Oroszoknál ilyen cuccal nyomulnak.
Most az a szöveg, hogy orosz meg rozsda ne 1 mondatban plz. :)
http://forums.mtbr.c...4&postcount=697

kimondottan tetszik,pedig nincs sok fehér benne :)
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#5326
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,627 posts
nekem nem kimondottan tetszik.külön-külön jó cuccokból van összerakva,csak együtt valahogy nekem nem igazi...

#5327
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,011 posts

Oroszoknál ilyen cuccal nyomulnak.
Most az a szöveg, hogy orosz meg rozsda ne 1 mondatban plz. :)
http://forums.mtbr.c...4&postcount=697


Nagyon igényes gép, tetszik... fõleg hogy ilyen ügyes egyensúlyt talált a váz piros eloxával, és fox kékjével, példás, komolyan...

#5328
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,977 posts
Oroszoknál ilyen cuccal nyomulnak.
Most az a szöveg, hogy orosz meg rozsda ne 1 mondatban plz. :)
http://forums.mtbr.c...4&postcount=697

#5329
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
meg ebben van egy olyan dolog is, hogy ki hol akar vele kozlekedni.

haver is igy csinalt titan vazas LT bringat. nem akart fulltelossal menni, de egy normal CC-s bringa 90-100mm rugoutja lehet keves lett volna. igy jott a nagy fek, a nagy gumi, meg a 115re kitekert u-turn reba, es tudta tartani a tempot a spanyol sziklas lejtokon a haverok fulltelosaival. csak mivel erosebb es technikasabb is naluk, ezert maszaskor meg odavert nekik csunyan a konnyu bringaval. hogy ez most milyen CC, az speciel tokeletesen masodlagos.

nem nagyon vagyok hive a "10mm rugout tobblet = uj kategoria", meg alapbol ez a kategorizaljunk mindent vadul elveknek, mivel ez egyertelmuen csak arrol szol hogy a gyartok tobb fele bringat tudjanak zsufolni a kinalatba. es rank tudjanak sozni minden evben egy uj bringat, holott tavaly is volt olyan, csak mas tipus nev alatt, mas szinben, es akkor meg nem volt neki adva egy divatos "All Mountain" elnevezes. jameg iden kapott feher kormanyt :)

tolem mikor kerdezik hogy a yeti az most milyen kategoria, akkor szoktam mondani hogy mountain bike.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5330
kõcsirke

kõcsirke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 posts

mielõtt nagyon egymásnak ugranátok, azt azért tegyük hozzá, hogy a "cc-s váz" azért ebben a kategóriában nem feltétlenül jelenti a klasszikus cc-s vázgeometriát



dehogy ugrunk. és igen, biztosan meg lehet szokni, de lehet hogy mégis túl cc-s vagyok, azért nem tetszik.

#5331
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7,882 posts
mielõtt nagyon egymásnak ugranátok, azt azért tegyük hozzá, hogy a "cc-s váz" azért ebben a kategóriában nem feltétlenül jelenti a klasszikus cc-s vázgeometriát. a dolgot kicsit komolyabban vevõ gyártok a 120-130mm-es villa magasságához hozzáigazítják a nyeregvázcsõ-szöget is. tehát a mondjuk 69 fokos fejcsõ mellé kapsz 72 fokos nyeregvázcsõ szöget. ha felmászol a bicajra, akkor (a villa útjának megfelelõen beállított, vagy kicsit több sag miatt ) a váz "elõrebillen", a fejcsõ sem lesz annyira lapos, a nyeregvázcsõ is a "klasszikus" 73 fok közelében lesz. több helyen olvastam, hogy az ilyen hosszútelós ht bicajoknál sokkal inkább dolgoztatja az ember a telót, mint mondjuk egy ugyanekkora össztelósban, vagy egy rövidutas merevfarúban. a középcsapágy magasság az annyi amennyi, meg kell szokni. a cove hj-m pl 90-100mm-es teló út állásnál kb 32cm BB magasságot ad, ami azért szokatlan volt elsõre. :) amúgy pl a hj-m geojára nem teljesen igaz amit fentebb írtam, a nyeregvázcsõ szöge viszonylag lapos. viszont így büntetlenül tehetek bele 440mm körüli merevvillát is, a szögek is jók lesznek (kb kijön a 71/73fok) és a pedál bõven nem fog leérni kanyarban. :) jók ezek a bicajok, csak kicsit szokni kell õket!

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5332
kõcsirke

kõcsirke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 posts

az egy dolog hogy 140es villat CC vazba nem teszunk.

en csak annyit mondtam anno hogy van egy trend, hogy 110-120as villa, rizer kormany, rovid stucni, nagy gumi, nagy fek. esetleg meg taposo pedal is. mindez konnyu, cc-s geometriaju vazzal

de ki lehet forgatni a szavaimat, egeszen nyugodtan, semmi baj :mybad:



hé, nem is ezt a véleményt tettem szóvá, fõleg nem állt szándékomban kiforgatni a szavaidat. azt sem tudom kik szóltak hozzá akkor a témához, se a topikban, se azon kívül. a trend léte nyilván nem kérdés, és anno azokon a gépeken csak a villa mérete zavart. ugyanúgy nem tudtam elképzelni, hogy azzal a hajtómûmagassággal/villaszöggel normálisan viselkedjenek kanyarban, mint a nemrég linkeltnél.

#5333
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts
olyan a váz mit egy nagy gitár! :D

ez különben agyváltós szerü-féle-mifene?..:)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#5334
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Öröm lesz egy dzsuvás verseny után takarítgatni. Ez az eddigi legszebb DH gép amit valaha láttam. (nem tetszenek)

#5335
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
...nek néz ni. 16.6 kiló. az nem rossz, fõleg egy ilyen váltórendszerû bringánál.

#5336
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,011 posts
szuperszörny....

#5337
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
kala, neked igazán jó ízlésed van ;)

ezt lehet innovatívnak nevezni:
http://nsmb.com/3463-readers-rides-16/
Feltöltött kép

#5338
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
szerintem nincs is ezzel baj.

#5339
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

ugyanezt már én is szóvá tettem ugyanitt, meg is kaptam hogy biztosan ortodox cc-s vagyok (pedig dehogy), és hogy "attól még, hogy titánváz, nem kell rajta hasalni". lol.


az egy dolog hogy 140es villat CC vazba nem teszunk.

en csak annyit mondtam anno hogy van egy trend, hogy 110-120as villa, rizer kormany, rovid stucni, nagy gumi, nagy fek. esetleg meg taposo pedal is. mindez konnyu, cc-s geometriaju vazzal

de ki lehet forgatni a szavaimat, egeszen nyugodtan, semmi baj :mybad:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5340
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
az a Phil Wood valami eszméletlenül gyönyörû.