
Montin nõttem fel,de ez még az én szívem is megdobogtatta.
Érdemes megnézni youtube-on a vázkészítésük módját.
www.cyfac.fr
RAUH-Welt
B E G R I F F
kurvaszép, csak minek leeloxálni egy tengelyt ami úgyse láccik csak ha bontod
legyen menõ deffektkor ?
RAUH-Welt
B E G R I F F
amit likeltek ott a tárcsák kerámiabevonatosak....azok viszont nem lesznek olcsók...
meg valsz az a karbonszállal erõsített szíj sem 3 ezer forint lesz
Szíjj és szijj?
Kis nyelvújítók
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Érdemes kipróbálni, ha van rá lehetõség. Mindenki imádta az elsõ próbakõr után
A 80E-t soknak tartom, de én is olvastam ilyen adatokat. Mindenesetre a gyártó azt mondja, hogy laboratóriumi vizsgálatok azt az eredményt hozták, hogy több mint 2x tovább bírja, mint a normál lánc.
Ez motoroknál ugye reális lehet a 80ezerrel, de bringán ugye a dupla élettartam nem ennyi
Én egy éve nyúzom (trek district-en), kb. 1500-2000Km körül lehet benne, s csak 1x nyúltam hozzá, kb 100km után.
Elkezdett zizegni amikor "bekopott", kicsit állítottam a feszességén és azóta tökéletes. Néha kitörlöm a dzsuvát a bordák közül, ennyi.
Hajtás közben hangtalan, sokkal közvetlenebb, mint bármilyen láncos megoldás.
Nem olajos a lábszáram, a hozzáértõk egybõl kiszúrják és spanolnak, a csajoknak is bejön, ha észreveszik...
Szeretem.
Egyszer lehet kap majd egy 3sebis agyváltót, de az plusz súly...
Érdemes kipróbálni, ha van rá lehetõség. Mindenki imádta az elsõ próbakõr után