nemhogy inkább tekerne a sok vásárlás helyett....
az építgetésnek is megvan a maga szépsége
nemhogy inkább tekerne a sok vásárlás helyett....
Nem lopott. Kintrõl vesz sok mindent, fõleg elfekvõ készleteket, tesztvázat/kiállítási darabot, építgeti õket, megy mindennel 2kört, aztán megunja, megint szétszedi-összerakja, aztán eladja. Az a crossride meg kb. 2006os vétel, és 100kg alá tényleg könnyû, legalábbis a srác szerint.
Nem lopott. Kintrõl vesz sok mindent, fõleg elfekvõ készleteket, tesztvázat/kiállítási darabot, építgeti õket, megy mindennel 2kört, aztán megunja, megint szétszedi-összerakja, aztán eladja. Az a crossride meg kb. 2006os vétel, és 100kg alá tényleg könnyû, legalábbis a srác szerint.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Specialized Stumpjumper FSR Elite X.0, Titanium!
Nem értem ezt a bringát... 120 mm Reba, Mavic Crossride kerékszett<==>titán gyorszár, nyeregcsõ, csavarok, FSA csúcs karbonkormány.
Csak azért linkelem, mert ennek ellenére kipróbálnám (, meddig bírja az a gyorszár...).
végtelenig. A gyorszár, mint olyan, nem erõviselõ szempont.
Vagy hogy volt ?
(, meddig bírja az a gyorszár...).
Fõleg, ha egy kocsi satufékez elõttük, akkor nem õszinte a mosoly.
hjamm mikor fog az ország ott tartani gazdasági potenciálban mint a németek.. akkor egy átlagos magyar hobbikerékpáros bringája is úgy nézne ki mint német kollégájáé:
Triathlon Community - triathlon.de