http://www.retrobike...p?f=21&t=319166
világklasszis hajtókarral.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Számítottam rá, hogy ez itt lesz. :-)
Nekem még mindig ez az egyik kedvenc, a piros színű "csúfításokat" leszámítva full gyári állapotában is tetszik:
Ez pedig full feketében, bármikor:
Ilyen színben én sem!
Ilyenkor bánja az ember, hogy egyes úri cuccokat (Vittoria Rubino pink Giro változat) elherdál-kótyavetyél olcsó pénzekért. Azzal aszfaltvadász is lehetett volna.
Volt ilyen vázam (talán az is 58-as volt de nem pink) és bringám, a legjobb volt az eddigiek közül. CX bringával mtb terepen menni hatalmas élmény, jó nagy marha voltam és eladtam a 29-es Canyon miatt..... mondjuk azért több helyre eljutok vele.
http://i1368.photobu...zps7d3ac050.jpg
Ilyen színben én sem!
kezdhetnéd a hajtókarral vagy fékszettel, esetleg a nyeregcsővel.
más alkatrészeiden nem nagyon tudnál már fogni, elhiheted.
na jó, a kerékszetteden is tudsz, főleg az első agyon, a hátsó agyon nem sokat. Felnikből van az open protol lényegesen könnyebb, küllőkből elöl lehetne 28, hátul 32.
Fékszettből még egy mostani 2forgáspontos Velocse is lehozna vagy 40 grammot a mostani szettedről.
(ehhheh, nekem sem sok eszem volt, mikor az ezüst pár velocsémet eladtam.. egyrészt jól nézett ki (2012-es modell) másrészt nagyon könnyű volt, harmadrészt erőre sem volt panasz. A mostani szettemtől (Centaur 2004) tényleg könnyebb, jó 30-40 grammal, másban meg szinte azonosak.. fékerő-adagolás-kinézetre se nagyon térnek el, talán a Velocse kissé modern-klasszikabb, míg a Centaur nekem bumfordinak hat)
Hajtókart meg tudod
kezdhetnéd a hajtókarral vagy fékszettel, esetleg a nyeregcsővel.
más alkatrészeiden nem nagyon tudnál már fogni, elhiheted.
na jó, a kerékszetteden is tudsz, főleg az első agyon, a hátsó agyon nem sokat. Felnikből van az open protol lényegesen könnyebb, küllőkből elöl lehetne 28, hátul 32.
Fékszettből még egy mostani 2forgáspontos Velocse is lehozna vagy 40 grammot a mostani szettedről.
(ehhheh, nekem sem sok eszem volt, mikor az ezüst pár velocsémet eladtam.. egyrészt jól nézett ki (2012-es modell) másrészt nagyon könnyű volt, harmadrészt erőre sem volt panasz. A mostani szettemtől (Centaur 2004) tényleg könnyebb, jó 30-40 grammal, másban meg szinte azonosak.. fékerő-adagolás-kinézetre se nagyon térnek el, talán a Velocse kissé modern-klasszikabb, míg a Centaur nekem bumfordinak hat)
Hajtókart meg tudod
én tuti nem cserélek semmit. csak,ha gebasz van. vlszínű akkor is hasonló alkatrészek kerülnének rá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://smg.photobuck...gdvzrr.jpg.html
http://www.retrobike...hp?f=6&t=293521
Vittore: én ha nem vagyok olyan balfaszka, hogy visszamondom azt a .... Fulcrum Torq RRS-t, akkor levágnék hajtókar fronton egy keveset (Mirage UT vs. Torq-RRS)
Ráadásul lenne egy normális pedálom.. késő bánat.
Az én stucnim 280 grammos... igaz, "diósbedugós". Fejcsapágyból is tudnék fele ilyen súlyút szerezni, de minek?
90-es évek eleje-közepének monti alkatrészei a shimanonál nem 2 szezonra készültek.
Egyébként féket tervezek cserélni, az ezüst nem jön be, jó lesz a fekete. Sram Apexet néztem mint szexuális feketét, illetve, az FSA energy se csúnya főleg, hogy a fehér-fekete-piros színvonalba mintha beleillene..
Mondjuk nekem a hátsó váltóm is dögnehéz, de az összes 2001 előtti campy hv AZ. A fékváltókarom szintén 400 grammot karistol alulról, szóval egy anchorweight, és ráadásul csúnya ezüst
Vejne módosította - 2015. február 10. - 06:40
mostani 2forgáspontos Velocse
saját mérés alapján 323 gr tényleg light
nálam 2 nehéz alkatrész van, egy 205 grammos ITM stucni és a centaur UT hajtókar (834 gr) de mivel a bringa össztömegével elégedett vagyok 9,15 kg (vasváz) nem tervezek faragni
az enyémen lenne mit faragni,h ilyen súlyban legyen.
kezdhetnéd a hajtókarral vagy fékszettel, esetleg a nyeregcsővel.
más alkatrészeiden nem nagyon tudnál már fogni, elhiheted.
na jó, a kerékszetteden is tudsz, főleg az első agyon, a hátsó agyon nem sokat. Felnikből van az open protol lényegesen könnyebb, küllőkből elöl lehetne 28, hátul 32.
Fékszettből még egy mostani 2forgáspontos Velocse is lehozna vagy 40 grammot a mostani szettedről. (ehhheh, nekem sem sok eszem volt, mikor az ezüst pár velocsémet eladtam.. egyrészt jól nézett ki (2012-es modell) másrészt nagyon könnyű volt, harmadrészt erőre sem volt panasz. A mostani szettemtől (Centaur 2004) tényleg könnyebb, jó 30-40 grammal, másban meg szinte azonosak.. fékerő-adagolás-kinézetre se nagyon térnek el, talán a Velocse kissé modern-klasszikabb, míg a Centaur nekem bumfordinak hat)
Hajtókart meg tudod
Vejne módosította - 2015. február 09. - 19:31
De Rosa...
My steel De Rosa Neo Primato upgraded (8.2 kg) - Weight Weenies
Kifejezetten jót tesz neki, hogy nem az ezüst athenával van szerelve!
az enyémen lenne mit faragni,h ilyen súlyban legyen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De Rosa...
My steel De Rosa Neo Primato upgraded (8.2 kg) - Weight Weenies
Kifejezetten jót tesz neki, hogy nem az ezüst athenával van szerelve!