Valami oka csak van, hogy a legtöbb össztelósnál a hátsó kerék külön mozog a hajtóműtől nem?
persze, mert ez a mainstream. viccet félretéve (illetve annyira nem is) ez ss, ahol a "szokásos" fsr/horstlink/faux-bar/maestro/one-pivot nem játszik, egyrészt a lánchossz berugózás alatti változása miatt, másrészt a pogózás miatt (nem tudom, de ha tippelnem kellene, szerintem a kona "A" is pogózott valamennyit megfelelő tag nélkül, ami ugye faux-bar létére tudta a változatlan lánchosszt).
szóval ez ss és urt, ami - elvileg- match made in heaven, hiszen a lánchossz nem változik, egyszerűen, a szokásos módon megoldható a láncfeszítés ÉS nem pogózik, hiszen ss közben leginkább áll az ember, amikor az urt merev. ülve biztosan pogózik valamennyit, de még nem tudtam utánanézni. másik kérdés, hogy lefelé menet vajon milyen lehet, hiszen a "kiállva nem mozog" alapesetben lefelé is érvényes, csak akkor ez a tulajdonság nem annyira jó. ezért volt ott a "ha jól működik". ha megoldotta, hogy az egyenetlenségekre reagálva mozogjon kiállva is, de ne pogózzon, akkor öröm és boldogság...
a másik, hogy a fentiektől függetlenül mint tárgy nagyon tetszik, mert filigrán és egyszerű(nek) tűnik, nem olyan itt-is-link-ott-is-link, egy-kapcsoló-két-kapcsoló mint a legtöbb össztelós, amiktől a hideg kiráz, mint tárgy.
Edited by Kisherceg, 2017. May 02. - 17:41.