Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#5361
Posted 2010. January 08. - 09:49
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5362
Posted 2010. January 08. - 02:43
az egy dolog hogy 140es villat CC vazba nem teszunk.
en csak annyit mondtam anno hogy van egy trend, hogy 110-120as villa, rizer kormany, rovid stucni, nagy gumi, nagy fek. esetleg meg taposo pedal is. mindez konnyu, cc-s geometriaju vazzal
de ki lehet forgatni a szavaimat, egeszen nyugodtan, semmi baj :mybad:
hé, nem is ezt a véleményt tettem szóvá, fõleg nem állt szándékomban kiforgatni a szavaidat. azt sem tudom kik szóltak hozzá akkor a témához, se a topikban, se azon kívül. a trend léte nyilván nem kérdés, és anno azokon a gépeken csak a villa mérete zavart. ugyanúgy nem tudtam elképzelni, hogy azzal a hajtómûmagassággal/villaszöggel normálisan viselkedjenek kanyarban, mint a nemrég linkeltnél.
#5364
Posted 2010. January 07. - 17:00
#5365
Posted 2010. January 07. - 12:03
#5366
Posted 2010. January 07. - 11:51
#5367
Posted 2010. January 07. - 11:34
ezt lehet innovatívnak nevezni:
http://nsmb.com/3463-readers-rides-16/
#5368
Posted 2010. January 04. - 20:06
#5369
Posted 2010. January 04. - 19:52
ugyanezt már én is szóvá tettem ugyanitt, meg is kaptam hogy biztosan ortodox cc-s vagyok (pedig dehogy), és hogy "attól még, hogy titánváz, nem kell rajta hasalni". lol.
az egy dolog hogy 140es villat CC vazba nem teszunk.
en csak annyit mondtam anno hogy van egy trend, hogy 110-120as villa, rizer kormany, rovid stucni, nagy gumi, nagy fek. esetleg meg taposo pedal is. mindez konnyu, cc-s geometriaju vazzal
de ki lehet forgatni a szavaimat, egeszen nyugodtan, semmi baj :mybad:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5370
Posted 2010. January 04. - 19:35
#5371
Posted 2010. January 04. - 18:53
Hûha...
Kategóriájának csúcsát képviselõ váz, villa, szerelék, pont az ízlésem szerint válogatva, elfogadnám... (talán egy karbon RF kart még rátehetnének)
így van, de õ már volt:
http://forum.bikemag...91&postcount=28
Nekem csak ez a felni párosítás szúrt szemet, hirtelen nem stimmelt, hogy hátul egy kb. 100g-mal könnyebb felni van, de aztán láttam, hogy az elsõ 24, a hátsó meg 32 küllõs, és ha jól láttam a ZTR Olympic felnibõl meg nincs 24-es, és így már megértettem
#5372
Posted 2010. January 04. - 16:33
Hûha...
Kategóriájának csúcsát képviselõ váz, villa, szerelék, pont az ízlésem szerint válogatva, elfogadnám... (talán egy karbon RF kart még rátehetnének)
így van, de õ már volt:
http://forum.bikemag...91&postcount=28
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5373
Posted 2010. January 04. - 14:14
Kategóriájának csúcsát képviselõ váz, villa, szerelék, pont az ízlésem szerint válogatva, elfogadnám... (talán egy karbon RF kart még rátehetnének)
#5374
Posted 2010. January 04. - 11:26
Aztán a sok okos meg beledobja a 130-140es villákat (am gép gyanánt) amivel meg úgy néz ki mint valami csopper (mtbr-en lehet csemegézni)
ugyanezt már én is szóvá tettem ugyanitt, meg is kaptam hogy biztosan ortodox cc-s vagyok (pedig dehogy), és hogy "attól még, hogy titánváz, nem kell rajta hasalni". lol.
#5375
Posted 2010. January 04. - 00:26
a geometriáról annyit, hogy ált. az inbredeknek láthatóan lapos a fejcsõszögük akár egy rendes 100-120as villával is, ami manapság elvárható lenne, hogy illeszkedjen hozzájuk (cc marathon felhasználás)
Aztán a sok okos meg beledobja a 130-140es villákat (am gép gyanánt) amivel meg úgy néz ki mint valami csopper (mtbr-en lehet csemegézni)
#5377
Posted 2010. January 03. - 23:10
#5378
Posted 2010. January 03. - 23:04
#5379
Posted 2010. January 03. - 22:49
elsõkerék-hajtása.