Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#4421
Posted 2010. August 13. - 18:08

A villát (esetleg a fékeket, pedált) leszámítva egy vállalható árú build amúgy, sõt tömeg/ár viszonylatban hibátlan.
Enyém most 10 kg, de még idén lemegy 9-re. (az alkatrészek félig megvannak)
#4422
Posted 2010. August 13. - 15:53

#4423
Posted 2010. August 13. - 15:37

#4424
Posted 2010. August 13. - 13:56

kurvaszép, csak minek leeloxálni egy tengelyt ami úgyse láccik csak ha bontod
legyen menõ deffektkor ?
ezt kérdeztem én a sun ringlé agyaknál is...
csak azt még defektor se látod.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4426
Posted 2010. August 13. - 13:40

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4427
Posted 2010. August 13. - 12:47

amit likeltek ott a tárcsák kerámiabevonatosak....azok viszont nem lesznek olcsók...
meg valsz az a karbonszállal erõsített szíj sem 3 ezer forint lesz
Mondjuk ez olyan dolog, hogy nem feltétlen van szükség karbon szál erõsítéses szíjra, gondolom a motorokon, autókon bevett cucc is megfelelne. A kerémiabevonatról meg nem tudok nyilatkozni, szükség van-e rá vagy sem, de feltételezem, hogy egyszerûbben is megoldható.
Nem vagyok a gépiparban jártas, de kissebb összeget tennék rá, hogy sorozatgyártás esetén a komplett cuccot meg lehet oldani tizenezer forintból (végfelhasználói áron).
Motoros oldalakon 1700 Ft -tól vannak robogókhoz fogasszíj tárcsák.
Ha tévedek, akkor elnézést az okoskodásért.
szerk: most olvastam a totalbike-on, hogy nagymotoroknál kb. kétszer annyiba kerül a cucc, mint a láncos, de élettartamban is duplát tud
#4428
Posted 2010. August 13. - 12:40


Peter White Cycles Metropolitan Silkroad
Rohloff Speedhub, Chris King elöl és a kormánynál, tárcsafékek, Maverick USD villa, integrált hátsó csomagtartó, csomagok mehetnek elõre és hátra. :-O
#4429
Posted 2010. August 13. - 12:05

meg valsz az a karbonszállal erõsített szíj sem 3 ezer forint lesz

#4430
Posted 2010. August 13. - 11:56

Szíjj és szijj?
Kis nyelvújítók
vaciláltam rajta, hogy kell írni, de lusta voltam utánanézni

a 90 ropi az mesésen soknak tûnik, kiváncsi vagyok, hogy amikor beárazták, akkor azt mi alapján tették, mert a szíj az mondjuk 3000 Ft, a két tárcsa meg legyen mondjuk egy 10-es, de max 15, és akkor már kisker árakat számolok
#4431
Posted 2010. August 13. - 11:53


#4432
Posted 2010. August 13. - 11:41



-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4433
Posted 2010. August 13. - 11:22

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4434
Posted 2010. August 13. - 09:57

Érdemes kipróbálni, ha van rá lehetõség. Mindenki imádta az elsõ próbakõr után
A hajtás hatékonyságot nem befolyásolja? Mintha azt mondták volna, olyanok akik sosem használtak ilyet

A szíjjtárcsa is kopik, vagy az mennyit bírhat? Azt lehet cserélni?
SS gép építésénél érdemes lehet ilyenre átépíteni? Azon kívül, hogy a vázat is fabrikálni kell, mennyi lehet útólagosan megvéve egy ilyen szett ára?
#4435
Posted 2010. August 13. - 09:11

A fogak kilökik a "fogtányérból" (ha lánctányér van, akkor ilyen is), mert mindenhol lukas a cuccos.
http://www.carbondri...lean in mud.jpg
Mud-ports | Machine Design
#4436
Posted 2010. August 13. - 09:03

#4437
Posted 2010. August 13. - 08:15

A 80E-t soknak tartom, de én is olvastam ilyen adatokat. Mindenesetre a gyártó azt mondja, hogy laboratóriumi vizsgálatok azt az eredményt hozták, hogy több mint 2x tovább bírja, mint a normál lánc.
Ez motoroknál ugye reális lehet a 80ezerrel, de bringán ugye a dupla élettartam nem ennyi
Én egy éve nyúzom (trek district-en), kb. 1500-2000Km körül lehet benne, s csak 1x nyúltam hozzá, kb 100km után.
Elkezdett zizegni amikor "bekopott", kicsit állítottam a feszességén és azóta tökéletes. Néha kitörlöm a dzsuvát a bordák közül, ennyi.
Hajtás közben hangtalan, sokkal közvetlenebb, mint bármilyen láncos megoldás.
Nem olajos a lábszáram, a hozzáértõk egybõl kiszúrják és spanolnak, a csajoknak is bejön, ha észreveszik...
Szeretem.
Egyszer lehet kap majd egy 3sebis agyváltót, de az plusz súly...
Érdemes kipróbálni, ha van rá lehetõség. Mindenki imádta az elsõ próbakõr után
aztán ha 20K-t bír az is bõven elég. -yamahámon is 60K nál volt elõírva a csere

én is pályázok rá mióta elõször láttám a rencert (3 éve kb) . csak én akasztanék rá egy 11-es alfine-t, a cross bicóra.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4438
Posted 2010. August 13. - 05:04

nekem a nellában azt mondták, hogy kb. 80 000 km-t, és nem kell olajozni, max. csak letörölni a retket róla egy vizes ronggyal. utána pedig szíjj boltban lehet venni hozzá fogas szíjjat pár ezer Ft-ért
én kipróbálnám
A 80E-t soknak tartom, de én is olvastam ilyen adatokat. Mindenesetre a gyártó azt mondja, hogy laboratóriumi vizsgálatok azt az eredményt hozták, hogy több mint 2x tovább bírja, mint a normál lánc.
Ez motoroknál ugye reális lehet a 80ezerrel, de bringán ugye a dupla élettartam nem ennyi

Én egy éve nyúzom (trek district-en), kb. 1500-2000Km körül lehet benne, s csak 1x nyúltam hozzá, kb 100km után.
Elkezdett zizegni amikor "bekopott", kicsit állítottam a feszességén és azóta tökéletes. Néha kitörlöm a dzsuvát a bordák közül, ennyi.
Hajtás közben hangtalan, sokkal közvetlenebb, mint bármilyen láncos megoldás.
Nem olajos a lábszáram, a hozzáértõk egybõl kiszúrják és spanolnak, a csajoknak is bejön, ha észreveszik...
Szeretem.
Egyszer lehet kap majd egy 3sebis agyváltót, de az plusz súly...

Érdemes kipróbálni, ha van rá lehetõség. Mindenki imádta az elsõ próbakõr után

#4439
Posted 2010. August 12. - 23:11

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4440
Posted 2010. August 12. - 16:49

OFF:
Mennyit bír egy ilyen fogazott szíj?
nekem a nellában azt mondták, hogy kb. 80 000 km-t, és nem kell olajozni, max. csak letörölni a retket róla egy vizes ronggyal. utána pedig szíjj boltban lehet venni hozzá fogas szíjjat pár ezer Ft-ért
én kipróbálnám
