Stucnimegfordítás -2cm, rövidebb fejcsõ -1cm. Megvan a 3cm különbség.Értem amit mondasz. De elöl max a stucnin lehet ugye trükközni, de akkor is feljebb van az eleje és "trekkingesedik". Ezért vetõdött fel bennem, hogy nem biztos hogy a verenyorientált 29' gépeken van létjogosultsága a 100mm-es telóknak. De hát a statisztika nem ezt mutatja...
![]()
...egyre inkább vágyok kipróbálni egyet...
Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3001
Írta 2011. július 01. - 18:16
A sebesség mindent megold.
#3002
Írta 2011. július 01. - 18:04
en ket iranyzatot latok a 29erek kozott - az egyik olyan mint egy felnagyitott 26os, ez aranyosabbnak is tunik, de szerintem ebben az esetben inkabb trekkinges a pozicio, es tul magasan van a sulypont (mint egy crossbringanal). az aranytalanabbaknal viszont ugy probaltak megcsinalni, hogy minden hasonlo helyre keruljon, mint a 26osnal, csak eppen nagyobb legyen a kerek (lefele forditott stucni, hajlitott a vaz a nyeregcso alatt, etc). ebben az esetben alacsonyabb a sulypont a 26oshoz kepest is - epp a nagy kerek miatt: szvsz erre irta vmelyik versenyzo, hogy olyan mintha "benne ulne" a bringaban.
Értem amit mondasz. De elöl max a stucnin lehet ugye trükközni, de akkor is feljebb van az eleje és "trekkingesedik". Ezért vetõdött fel bennem, hogy nem biztos hogy a verenyorientált 29' gépeken van létjogosultsága a 100mm-es telóknak. De hát a statisztika nem ezt mutatja...
...egyre inkább vágyok kipróbálni egyet...
#3003
Írta 2011. július 01. - 17:49
Másik dolog:
29' kerék +100mm rugóúttal nem lesz nagyon fent az eleje? Fordított stucnival sem kompenzálható túlzottan, nem? Mert én csak abból tudok kiindulni, hogy az én "kis" revelation-ömet 100-ról feltekerem 130-ra, akkor mint ha más bringán ülnék 3 centi nekem már gigászi változás... és ahogy néztem 2-3 centivel van feljebb egy 100mm-es 29' gép orra, mint a 26'-é. (Mert a hátsó rész megoldott, középrészmagasság az nem sokkal van fentebb mint a 26' bringáknál, igaz? )
De sajnos még nem volt alattam Bigfoot... szóval csak abból indulok ki, amit láttam képeken, meg az expón. (bár nagyon szívesen orvosolnám a dolgot egyszer)
en ket iranyzatot latok a 29erek kozott - az egyik olyan mint egy felnagyitott 26os, ez aranyosabbnak is tunik, de szerintem ebben az esetben inkabb trekkinges a pozicio, es tul magasan van a sulypont (mint egy crossbringanal). az aranytalanabbaknal viszont ugy probaltak megcsinalni, hogy minden hasonlo helyre keruljon, mint a 26osnal, csak eppen nagyobb legyen a kerek (lefele forditott stucni, hajlitott a vaz a nyeregcso alatt, etc). ebben az esetben alacsonyabb a sulypont a 26oshoz kepest is - epp a nagy kerek miatt: szvsz erre irta vmelyik versenyzo, hogy olyan mintha "benne ulne" a bringaban.
#3004
Írta 2011. július 01. - 17:18
Valamiért rendszeresen beakadt a stopli a pedálba (gyárilag egy Shimano kompatibilis, XLC feliratú pedál volt rajta) úgy, hogy egyszer el is estem miatta. Meg néhányszor nem bírtam megállni ott, ahol meg kellett volna. M520 lett belõle.De miért volt életveszélyes a gyári pedál? Sima taposó lett az SPD-bõl?
#3005
Írta 2011. július 01. - 16:12
Gondolom, húsz-harminc évvel fiatalabb vagy és nem fájós a derekad. ;-)
A nyerget azonnal cseréltem, a pedált pár hónap után (szó szerint életveszélyes volt a gyári), a gumikat meg pár napja...
Azért a Michelin traktorgumikkal szebb, mint a Race King 2.2-esnek mondott külsõivel. A Race Kinggel viszont gyorsabb és csendesebb :-)
Egész ésszerûen összepakolt gépezetnek tûnik!
Másik dolog:
29' kerék +100mm rugóúttal nem lesz nagyon fent az eleje? Fordított stucnival sem kompenzálható túlzottan, nem? Mert én csak abból tudok kiindulni, hogy az én "kis" revelation-ömet 100-ról feltekerem 130-ra, akkor mint ha más bringán ülnék 3 centi nekem már gigászi változás... és ahogy néztem 2-3 centivel van feljebb egy 100mm-es 29' gép orra, mint a 26'-é. (Mert a hátsó rész megoldott, középrészmagasság az nem sokkal van fentebb mint a 26' bringáknál, igaz? )
De sajnos még nem volt alattam Bigfoot... szóval csak abból indulok ki, amit láttam képeken, meg az expón. (bár nagyon szívesen orvosolnám a dolgot egyszer
#3006
Írta 2011. július 01. - 09:56
Pff, Én meg full merev ráadásul 7005-ös alu outival megyek és a kockakõ se érdekel, mert okosan megyek azon is, meg más szar úton is, meg jók a kerekeim.
Amúgy milyen bringát is vettél?
Gondolom, húsz-harminc évvel fiatalabb vagy és nem fájós a derekad. ;-)

A nyerget azonnal cseréltem, a pedált pár hónap után (szó szerint életveszélyes volt a gyári), a gumikat meg pár napja...
Azért a Michelin traktorgumikkal szebb, mint a Race King 2.2-esnek mondott külsõivel. A Race Kinggel viszont gyorsabb és csendesebb :-)
#3007
Írta 2011. július 01. - 09:46
Az enyém ugyan nem KTM, de fõként aszfalton megyek vele... És egyáltalán nem bántam meg, hogy merevseggû helyett össztelóst választottam. Amilyen pocsék állapotban vannak a hazai utak. :-(
Pff, Én meg full merev ráadásul 7005-ös alu outival megyek és a kockakõ se érdekel, mert okosan megyek azon is, meg más szar úton is, meg jók a kerekeim.
Amúgy milyen bringát is vettél?
#3008
Írta 2011. július 01. - 09:32
Az enyém ugyan nem KTM, de fõként aszfalton megyek vele... És egyáltalán nem bántam meg, hogy merevseggû helyett össztelóst választottam. Amilyen pocsék állapotban vannak a hazai utak. :-(ossztelos ktm aszfalton
#3009
Írta 2011. július 01. - 09:15
#3010
Írta 2011. július 01. - 00:11
Itt van kép a sárférõhelyrõl: New carbon Niner Jet 9 RDO ride report | Dirt Rag Magazine
Jól látom, hogy az a függõleges merevítõ "rúd" nem a kerék síkjában van hanem a forgásirány szerinti bal oldalon??? és valóban... utánajártam. (nem volt nehéz kiguglizni)
Így viszont végképp el vagyok ájulva tõle!
Másrészt viszont, -ami egész más tészta- a verseny-orientált 29' bringák nekem 80mm-es rugóúttal tûnnének ésszerûnek, de szinte csak 100mm-es gépeket látok ilyenekbõl. Bár ez biztosan komolyabb megbeszélést (és teszteket) igényelne, mint egy "megérzés"...
#3011
Írta 2011. június 30. - 23:39
Hát a képeket nézve... érdekes. Ha az valóban 2.2 RK, akkor az én 2.4es Vredestein-jeim fix, hogy nem férnének el, vagy ha még be is férnek éppen... már nem sok hely marad.
De biztosan úgy van ahogy mondod, hiszen leírta a gyártó!
(az én terminológiám szerint, ha elforog a kerék, és még marad 3mm az már a "nem fér be" kategória)
Egyébként ha igazad van, valóban elkeserítõ, mert akkor márisrögtönkellegy!
(ktm nekem is rémlik... néha még teliholdas éjjeleken megjelenik rémálmaimban)
Itt van kép a sárférõhelyrõl: New carbon Niner Jet 9 RDO ride report | Dirt Rag Magazine
#3012
Írta 2011. június 30. - 20:45
#3013
Írta 2011. június 30. - 20:41
El kell hogy keserítselek, a Jet carbon hátsófelén a 2,2es Conti Raceking mellett bõven van hely. 2,5"-ig írják tán.
Hát a képeket nézve... érdekes. Ha az valóban 2.2 RK, akkor az én 2.4es Vredestein-jeim fix, hogy nem férnének el, vagy ha még be is férnek éppen... már nem sok hely marad.
Egyébként ha igazad van, valóban elkeserítõ, mert akkor márisrögtönkellegy!
(ktm nekem is rémlik... néha még teliholdas éjjeleken megjelenik rémálmaimban
#3014
Írta 2011. június 30. - 18:20
#3015
Írta 2011. június 30. - 18:02
Hát ez a Yamakoshi nagyon ízléstelen szerintem, meg nem tudom, mire használja a tulajdonos. Keménykedésre azért drága, pályára meg ergo kormány, meg hézagolók?
ossztelos ktm aszfalton
#3016
Írta 2011. június 30. - 16:51
#3017
Írta 2011. június 30. - 16:48
#3018
Írta 2011. június 30. - 16:25
#3019
Írta 2011. június 30. - 11:53
A Road Rat viszont tetszik, mert eléggé visszafogott.
#3020
Írta 2011. június 30. - 11:53

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





