Rádióknál azért egyszerûbb ezt megoldani (lokális adó/átjátszó állomások tömkelege van csak Fehérváron pl.), viszont IP alapján tarkóra célozni...The Big G.
Egyébként a rádiók is így nyomják elvileg. Ha rokonoknál, a Mátrában fekszem a kertben, hogy nagy hûs szõlõket rakjak be a számba, az országos sugárzású rádiók reklámjaiban rendre szécsényi, salgótarjáni, pásztói, stb. közületek reklámait adják, de ugyanígy Balatonon is a helyi szórakozóhelyek reklámai futnak, míg itthon iesmit nem tapasztaltam.
Japánban, Angliában és Amerikában egyre terjed az IP-napszak-idõjárás adatbázisokat kombináltan használó adserving technológia. Pics*drága (egyelõre), de azé' súlyos lehet, amikor nyári délután hideg itallal kínálnak, majd a koraesti zivatar idejére kapsz egy moziba invitáló hirdetést (jelezve, hogy még van lefoglalható jegy).
Mondjuk a Google-t ebben sem nyomhatja le senki, hiszen õk aztán ennél lényegesen árnyaltabban tudnak rólunk egyre több mindent:
http://masterplanthemovie.com
(Isssszonyat profi prezentáció, szertnék eljutni erre a szintre páörpóintban...)