
Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenőfal
#27261
Posted 2009. January 18. - 12:17

#27262
Posted 2009. January 18. - 10:33

200km, az egy óra, ha 200-al nyomod neki.
Jó lesz, de elveszti a romantikáját.

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#27263
Posted 2009. January 18. - 10:27

jaa, az M9-en így jártam egy normál földszállító kamionnal. én is csak lestem... "ez ennyivel?"ja, autópályán 130 tempomat
(amilyen tempónál nézegesd sûrûn a tükröt a sávváltásnál Daveseperc alatt beesik valaki mögéd)
2*1.5 óra, az 2*Pécs-Pest.
Na jó, 1:42 a rekord.
De majd az Audival...
majd ha elkészül az M6...
#27264
Posted 2009. January 18. - 04:23

nem melo ez bazz hanem valami sokkterapia
edit: szakad a hav
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#27265
Posted 2009. January 18. - 02:12

Sok mindenre fény derült, és ami fontos, hogy támogatni fog, versenyre hozni-vinni, minden, még alkatrészre is, ha 4,0 vagy afelett lesz az átlagom. (hála a jó égnek ehhez nem kell sokat tanulnom)
Tehát a hegyibicózás engedve lesz. Mihelyst leakasztom a triált, megmutatom neki mi az, aztán eldönti, hogy néha csinálhatom-e, vagy sem. Mert ugye belátta, hogy nem ész nélkül csinálom a dolgokat.
Azt akarta nagyon beadni, hogy fanatikusan biciklista vagyok, de aztán rájött, hogy nem ez az egy dolog érdekel, eléggé sokoldalú vagyok.
0-ról indulunk, és az õszinteségen fog múlni, meddig jutunk.
Bocsi, ezt így ki kellett nyögni, mivel azért jópáran ismeritek a helyzetet, valakik még jobban.
Remélem minden rendben lesz, és bocsánat, ha ezzel valaki lelki nyugalmát zavartam meg, de egyeseket érdekli.
Üdv. és minden jót,
Tamás
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#27266
Posted 2009. January 18. - 01:39

biztos volt már veletek olyan pályán, h belenéztetek tükörbe, láttátok h jön valaki de meszze van még nagyon, egy pill már raktam volna ki indexet elõzzek, belenézek tükörbe a surmo meg már majdnem mögöttem volt, olyan tempoval ment el melletem, aszittem állok. 150nél.
szerintem olyan ~240 körüli értékkel mehetett.
aztán meg csodálkoznak, ha az ut melleti árokban találják magukat.
itt meg a belso sav is folyton tele van, szal max 130-al tudsz menni [115 a megengedett] igy eselytelen hogy barki ilyen 200+ sebessegeket menjen. ami vegulis szerintem nem is olyan nagy baj. ami szivas viszont hogy ha baleset van, akkor a 3savos autopalya is pillanatok alatt 20km hosszu sorokat produkal.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27267
Posted 2009. January 18. - 01:06

nekem kellett hozzá 5. igaz én csak orszhatáron belûl mozogtam3 nap alatt összehoztam 1300 km-t

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#27268
Posted 2009. January 18. - 00:50

#27269
Posted 2009. January 18. - 00:45


aztán meg csodálkoznak, ha az ut melleti árokban találják magukat.
#27270
Posted 2009. January 18. - 00:45

3 nap alatt összehoztam 1300 km-t
gondolom nem egy 25ezres lélekszámú kisvárosban sikerült mindezt..

Berki: hát ja, de még vannak ilyen alapvetõ hülyeségeim, amik fõként vezetéstechnikai, illetve apróbb közlekedésbeli hülyeségekbõl állnak, viszont ezeket nagyon máshogy nem tudom megtanulni, csak ha vezetek este, amikor nincs nagy forgalom...remélem majd belejövök..

thez: apu a múltkor Érd-Siófok távot 150 tempomattal tolta le, egészen kipihente magát közben, és olyan alacsony fogyasztás jött ki átlagba az addigiakhoz képest, hogy csak lestünk...
az "enyém"-ben (amit vezethetek) nincs tempomat, vagy még nem találtam meg...

tükör meg alap, azt sokat nézem, szeretem tudni, mi jön mögöttem...autópályán meg még azért bennem van a para, szóval inkább tartom a sávot -20 km/h-val, mint hogy hirtelen utolérjen valaki a belsõben...
#27271
Posted 2009. January 18. - 00:42


(amilyen tempónál nézegesd sûrûn a tükröt a sávváltásnál Dave

#27272
Posted 2009. January 18. - 00:37


Így egész hamar szert tehetsz némi rutinra...

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#27273
Posted 2009. January 18. - 00:34

3 nap alatt összehoztam 1300 km-takkor úgy mondom, hogy kedden jött meg a jogsim, és azóta vezettem bõ 150 kilométert, ennek a fele városban...ma ebbõl volt olyan 40 városban...de nekem még ez is vezetés, és a városban még jobban élvezem, egész jól emeli az adrenalinszintet a dudálás, amikor nem tudok kilõni, amint zöldre vált a lámpa, csak egy kicsit utána...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#27274
Posted 2009. January 18. - 00:30

Kölyök módosítgat ...

Dave, azért azt ne felejsd el, hogy nincs két ugyan olyan auto... gáz, fék, kuplung, vátló, kormányzás mindegyikbe más.
#27275
Posted 2009. January 18. - 00:30

rájöttem, hogy egy csomó zene tetszik ami ebben a mûsorban megy, és kiböngészném, hogy nekem megvannak-e (kb 40 giga zeném van) és akkor egy mappába tenném, vagy playlist-et csinálnék belõle, vagy ilyesmi.Egy bizonyos számot keresel?
szóval 2-3-4-5 tracklist is jól jönne, gondolom minden nap más zene megy.
lusta vagyok leülni, és végighallgatni, majd mindegyiket felirni egyesével.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#27276
Posted 2009. January 18. - 00:25

Autópályán lehet csak igazán nagy galiba.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#27277
Posted 2009. January 18. - 00:25


edit: tudom, de eddig nem volt szerencsém nagy forgalomhoz (oké, az M0-n kicsit para volt a kamionokat elõzgetni, de aztán megszoktam)...kis forgalomban az autópálya meg nem túl para stabil 120-130al,-néha egy-egy sávváltással-, amikor az utolsó jármûvet magad elõt utoljára Érdnél láttad, és már majdnem Velencén vagy...de van még mit tapasztalni.

#27278
Posted 2009. January 18. - 00:16

nem a lemez, mielõtt valaki ideguglizza, hanem a rádióadásé. mondjuk a tegnapié, vagy valamelyik a hétrõl. vagy a mai.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#27279
Posted 2009. January 18. - 00:12


.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#27280
Posted 2009. January 18. - 00:06


Na jó, 1:42 a rekord.
De majd az Audival...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.