Jelentkezz be Regisztrálj
Bianchi
#21
Posted 2011. March 20. - 11:46
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#22
Posted 2011. March 19. - 10:06
#23
Posted 2011. March 19. - 09:43
#24
Posted 2011. March 14. - 20:16
Az a szép, hogy az SL-K cumók kintrõl már beértek volna, olcsóbbak lettek volna, de én támogatván a hazai kereskedelmet várok...
Emiatt még nem töltök fel nektek képeket, és bicajozni sem tudok.
Remélem a héten vmelyik munkanap már összeáll minden.
Amúgy innen is nagy respect Vargánya úrnak, aki Shimano és Manitou gyári szerviz szaki, paul-lange kiemelt munkatárs, mert a gép a keze alatt lett járóképes, és nagyon finoman, 110%-osan mûködik.
Kicsit még frusztrál a dolog, sosem gondoltam hogy ennyit invesztálok bicajba, jó áron állt össze, de azért ezeknek a dolgoknak ára van. Majd odafigyeléssel használom, és óvni fogom. :-)
#25
Posted 2011. January 21. - 12:26
On test: Bianchi Jab 7700
Fotók, nagyon szép, minõségi kidolgozás benyomását kelti bennem:
Photo Gallery - Bianchi Jab 7700
#26
Posted 2011. January 10. - 15:57
A levett alkatrészek már új gazdánál vannak, az új alkatrészek folyamatosan érkeznek.
Ami már meg van:
XT - váltókarok
XT - elsõ váltó
XTR - hátsó váltó
RaceFace Deus XC - hajtómû
Deore - fékrendszer (ez maradt, de lehet Formula lép a helyébe)
Selle Italia SL - nyereg
Ritchey WCS Ergo - markolat
Érkezik:
Manitou R7 Pro 2011 - teló
FSA SL-K - karbon kormány
FSA SL-K - karbon nyeregcsõ
FSA SL-K - 110mm stucni
Schwalbe Furious Fred - gumik
Schwalbe Extra Light - belsõk
Ritchey WCS - abroncs
Deore XT - agyak
Terveim szerint a gép február közepére elkészül.
#27
Posted 2011. January 09. - 14:46
A céltárgy egy 2010/11-es Bianchi Methanol SX mtb carbon váz volt.
19" - 48cm-es méretben.
Leszedtem a váltótartó hátsó konzolt, és a kulacstartó csavarokat is kihajtottam.
A mérleg 1310 gr-t mutatott.
Ugyan nem az induló legkisebb méret, én mégis picit kevesebbre gondoltam.
Azért nem volt csalódás. :-)
#28
Posted 2010. December 29. - 15:33
YouTube - Bike Sport News Megatest 2010: Bianchi Methanol SL 9900
YouTube - Making of Bianchi Pulse
YouTube - Video new Bianchi Methanol SL 2011 Team Edition.flv
YouTube - Bianchi Pulse Carbon
#30
Posted 2010. September 26. - 07:17
#31
Posted 2010. September 15. - 13:17
#32
Posted 2010. August 28. - 22:24
http://btheridion.blogspot.com/
#33
Posted 2010. August 03. - 19:28
#34
Posted 2010. August 03. - 19:03
#35
Posted 2010. August 03. - 16:59
egy acél ötvözet
jó lenne tudni milyen felszereltsége van
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#36
Posted 2010. August 03. - 16:28
Van egy XC 251-es keróm, nagyon meg vagyok elégedve vele,igaz már nem mai darab,németbõl újjitottam, Az lenne a kérdésem,hogy pontosan mit takar a Cr-Mb váz anyagára tekintve? Egyébként mennyire jó bringa az enyém? Belépõszint? Válaszokat elõre is köszönöm!
#37
Posted 2010. July 06. - 20:22
Az lenne a kérdésem, ha esetleg valaki tud ebben segíteni, hogy a Bianchi Rekord 905-öt mettõl-meddig gyártották?
A neten nem találtam róla semmi infót, de tánha akad köztetek valami fanatikus, aki tájékozott ebben a témában.
#38
Posted 2008. May 31. - 18:57
pl: http://ebike.hu/term...szitok/vazvedo/
de szigetelõszalag is teljesen megfelel a célra...
#39
Posted 2008. May 31. - 15:43
a leírt dolgok nagyrésze nem probléma, hanem a hegyikerékpározás velejárója
mindenvázról lejön a festék a bóvdeneknél, vagy ha valami dörzsöli.
a villa ha rugós akkor általában normál rugóval szerelik gyárilag ami kb 60-70kilós emberhez van kalibrálva. venni kell keményebb rugót.
gumit az adott felhasználáshoz és talajhoz kell választani. nem találhatja el a gyár mindenki igényét...
a láncot kenni kell, ha elfogy róla a por, esõ stb hatására a kenõanyag. ez ilyen. pont.
a városi bicókon szokott lenni nadrágvédõ. a mtb-okon nem, mivel nem öltönyben teker az ember hanem kerékpárosruhában amiha nem feszülõs általában össze lehet huzni a gatya szárát pont emiatt. vagy rövidgatya..
minden bringát az elsõ hónap vagy X kilóméter után illik visszavinni a boltba hogy utánaállítsanak a bóvdeneknek, küllõknek stb. elsõ használatokkor ez még nincs mind "bekopva".
még lesz több nyolcasod is, mivel vannak gödrök a hegyen.
egyik váltó se szereti ha terhelés alatt váltanak vele, az XTR sem.
vázra vázvédõ matrica, neked megfelelõ gumi, esetleg ha a kerékkel továbbra is problémáid vannak akkor valami masszivabb kerékszett. a villába meg vegyél keményebb rugót.
off: ilyen vázvédõ matrica milyen méretben kapható? s hol érdemes venni?
#40
Posted 2008. May 31. - 12:45
mindenvázról lejön a festék a bóvdeneknél, vagy ha valami dörzsöli.
a villa ha rugós akkor általában normál rugóval szerelik gyárilag ami kb 60-70kilós emberhez van kalibrálva. venni kell keményebb rugót.
gumit az adott felhasználáshoz és talajhoz kell választani. nem találhatja el a gyár mindenki igényét...
a láncot kenni kell, ha elfogy róla a por, esõ stb hatására a kenõanyag. ez ilyen. pont.
a városi bicókon szokott lenni nadrágvédõ. a mtb-okon nem, mivel nem öltönyben teker az ember hanem kerékpárosruhában amiha nem feszülõs általában össze lehet huzni a gatya szárát pont emiatt. vagy rövidgatya..
minden bringát az elsõ hónap vagy X kilóméter után illik visszavinni a boltba hogy utánaállítsanak a bóvdeneknek, küllõknek stb. elsõ használatokkor ez még nincs mind "bekopva".
még lesz több nyolcasod is, mivel vannak gödrök a hegyen.
egyik váltó se szereti ha terhelés alatt váltanak vele, az XTR sem.
vázra vázvédõ matrica, neked megfelelõ gumi, esetleg ha a kerékkel továbbra is problémáid vannak akkor valami masszivabb kerékszett. a villába meg vegyél keményebb rugót.