Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Bianchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
43 hozzászólás a témában

#21
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás
Milyen pedál az?

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#22
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Még valami, kompletten, pedállal, menetkészen, 9,7kg lett.
;) breeze :mad:

#23
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Friss képek érkeznek:
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
;) breeze :mad:

#24
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Ma elkészült a csodaparipa. Sajnos üröm az örömben, hogy a nyeregcsõ nem érkezett még meg, pedig már vagy 1 hónapja meg lett rendelve, 2 hetes szállítási idõvel.
Az a szép, hogy az SL-K cumók kintrõl már beértek volna, olcsóbbak lettek volna, de én támogatván a hazai kereskedelmet várok...
Emiatt még nem töltök fel nektek képeket, és bicajozni sem tudok.
Remélem a héten vmelyik munkanap már összeáll minden.
Amúgy innen is nagy respect Vargánya úrnak, aki Shimano és Manitou gyári szerviz szaki, paul-lange kiemelt munkatárs, mert a gép a keze alatt lett járóképes, és nagyon finoman, 110%-osan mûködik.
Kicsit még frusztrál a dolog, sosem gondoltam hogy ennyit invesztálok bicajba, jó áron állt össze, de azért ezeknek a dolgoknak ára van. Majd odafigyeléssel használom, és óvni fogom. :-)
;) breeze :mad:

#25
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Bianchi JAB 7700 - alu MTB teszt
On test: Bianchi Jab 7700

Fotók, nagyon szép, minõségi kidolgozás benyomását kelti bennem:
Photo Gallery - Bianchi Jab 7700
;) breeze :mad:

#26
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Amúgy most egy ideig nem épül...
A levett alkatrészek már új gazdánál vannak, az új alkatrészek folyamatosan érkeznek.
Ami már meg van:
XT - váltókarok
XT - elsõ váltó
XTR - hátsó váltó
RaceFace Deus XC - hajtómû
Deore - fékrendszer (ez maradt, de lehet Formula lép a helyébe)
Selle Italia SL - nyereg
Ritchey WCS Ergo - markolat

Érkezik:
Manitou R7 Pro 2011 - teló
FSA SL-K - karbon kormány
FSA SL-K - karbon nyeregcsõ
FSA SL-K - 110mm stucni
Schwalbe Furious Fred - gumik
Schwalbe Extra Light - belsõk
Ritchey WCS - abroncs
Deore XT - agyak

Terveim szerint a gép február közepére elkészül.
;) breeze :mad:

#27
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Mértem ma egyet itthon.
A céltárgy egy 2010/11-es Bianchi Methanol SX mtb carbon váz volt.
19" - 48cm-es méretben.
Leszedtem a váltótartó hátsó konzolt, és a kulacstartó csavarokat is kihajtottam.
A mérleg 1310 gr-t mutatott.
Ugyan nem az induló legkisebb méret, én mégis picit kevesebbre gondoltam.
Azért nem volt csalódás. :-)
;) breeze :mad:

#28
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Van pár Bianchi MTB video a youtube-on. Nyálcsorgatónak beteszem ide õket.
YouTube - Bike Sport News Megatest 2010: Bianchi Methanol SL 9900
YouTube - Making of Bianchi Pulse
YouTube - Video new Bianchi Methanol SL 2011 Team Edition.flv
YouTube - Bianchi Pulse Carbon
;) breeze :mad:

#29
breeze

breeze

    vendég

  • fórumtag
  • 149 hozzászólás
Itt találtok elég sok és friss infot a márkáról.
Pár teszt, 2011-es infok.
Sõt a 2011-es és 2010-es árlistát is.
Bicycles
;) breeze :mad:

#30
asipos1

asipos1

    újonc

  • fórumtag
  • 5 hozzászólás
Igen, kintrõl hozták sógoroktól..

#31
Spriteboy

Spriteboy

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
Egy citromsárgában nekünk is van ilyen,ha még nem adták el... Nekem egy XC-251-sem van. Lomisoktól vetted?

#32
asipos1

asipos1

    újonc

  • fórumtag
  • 5 hozzászólás
Bianchi Theridion kerékpárt használok. Várom azok hozzászólásait, akik ilyet hajtanak.
http://btheridion.blogspot.com/

#33
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.011 hozzászólás
esetleg képet linkelhetnél róla!

#34
Spriteboy

Spriteboy

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
Igen az lesz az :) Elég könnyûnek érzem,sõt túl könnyûnek :D Legelsõnek szoknom kellet,kicsit nehezebb bringám volt elötte. A felszereltség a meghajtás egy Shimano XTR (ha van ilyen) nagyon pöpec, élmény hajtani :) Elsõ hátsó váltó Shimano Acera ( találtam egy másik bianchin hátsó XTR sztem azt átrakom rá) A váltókarok is Shimano Grip Shift, összeségében ennyi a fékrõn nincs mit beszélni, sima egyszerû. Egyedül Richey fékpofákat raktam bele. Amiért szeretem,h nagyon meg lehet hajtnai, nagyon könnyû, és szép is :)

#35
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.036 hozzászólás
  • LocationStäfa, Svájc
Cro-Mo lesz az
egy acél ötvözet


jó lenne tudni milyen felszereltsége van
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

#36
Spriteboy

Spriteboy

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
Sziasztok!


Van egy XC 251-es keróm, nagyon meg vagyok elégedve vele,igaz már nem mai darab,németbõl újjitottam, Az lenne a kérdésem,hogy pontosan mit takar a Cr-Mb váz anyagára tekintve? Egyébként mennyire jó bringa az enyém? Belépõszint? Válaszokat elõre is köszönöm!

#37
Dave1989

Dave1989

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás
Üdv,

Az lenne a kérdésem, ha esetleg valaki tud ebben segíteni, hogy a Bianchi Rekord 905-öt mettõl-meddig gyártották?
A neten nem találtam róla semmi infót, de tánha akad köztetek valami fanatikus, aki tájékozott ebben a témában.

#38
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
bármelyik kerékpáros boltban, többféle méretben.
pl: http://ebike.hu/term...szitok/vazvedo/

de szigetelõszalag is teljesen megfelel a célra...

#39
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

a leírt dolgok nagyrésze nem probléma, hanem a hegyikerékpározás velejárója ;)

mindenvázról lejön a festék a bóvdeneknél, vagy ha valami dörzsöli.
a villa ha rugós akkor általában normál rugóval szerelik gyárilag ami kb 60-70kilós emberhez van kalibrálva. venni kell keményebb rugót.
gumit az adott felhasználáshoz és talajhoz kell választani. nem találhatja el a gyár mindenki igényét...
a láncot kenni kell, ha elfogy róla a por, esõ stb hatására a kenõanyag. ez ilyen. pont.
a városi bicókon szokott lenni nadrágvédõ. a mtb-okon nem, mivel nem öltönyben teker az ember hanem kerékpárosruhában amiha nem feszülõs általában össze lehet huzni a gatya szárát pont emiatt. vagy rövidgatya..
minden bringát az elsõ hónap vagy X kilóméter után illik visszavinni a boltba hogy utánaállítsanak a bóvdeneknek, küllõknek stb. elsõ használatokkor ez még nincs mind "bekopva".
még lesz több nyolcasod is, mivel vannak gödrök a hegyen.
egyik váltó se szereti ha terhelés alatt váltanak vele, az XTR sem.

vázra vázvédõ matrica, neked megfelelõ gumi, esetleg ha a kerékkel továbbra is problémáid vannak akkor valami masszivabb kerékszett. a villába meg vegyél keményebb rugót.


off: ilyen vázvédõ matrica milyen méretben kapható? s hol érdemes venni?

#40
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
a leírt dolgok nagyrésze nem probléma, hanem a hegyikerékpározás velejárója ;)

mindenvázról lejön a festék a bóvdeneknél, vagy ha valami dörzsöli.
a villa ha rugós akkor általában normál rugóval szerelik gyárilag ami kb 60-70kilós emberhez van kalibrálva. venni kell keményebb rugót.
gumit az adott felhasználáshoz és talajhoz kell választani. nem találhatja el a gyár mindenki igényét...
a láncot kenni kell, ha elfogy róla a por, esõ stb hatására a kenõanyag. ez ilyen. pont.
a városi bicókon szokott lenni nadrágvédõ. a mtb-okon nem, mivel nem öltönyben teker az ember hanem kerékpárosruhában amiha nem feszülõs általában össze lehet huzni a gatya szárát pont emiatt. vagy rövidgatya..
minden bringát az elsõ hónap vagy X kilóméter után illik visszavinni a boltba hogy utánaállítsanak a bóvdeneknek, küllõknek stb. elsõ használatokkor ez még nincs mind "bekopva".
még lesz több nyolcasod is, mivel vannak gödrök a hegyen.
egyik váltó se szereti ha terhelés alatt váltanak vele, az XTR sem.

vázra vázvédõ matrica, neked megfelelõ gumi, esetleg ha a kerékkel továbbra is problémáid vannak akkor valami masszivabb kerékszett. a villába meg vegyél keményebb rugót.