Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#1801
Posted 2010. May 19. - 09:36
#1802
Posted 2010. May 19. - 09:26
amúgy szilvás közép -ha száraz- akkor mennyire tecnikás útvonal ?
köszi
Te nem nagyon fogsz a fékhez nyúlni, technika csak a hosszún van. (a.k.a "sziklakert")
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1803
Posted 2010. May 19. - 09:24
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1804
Posted 2010. May 19. - 09:22
köszi
csakhogy elkezdjem a gumitémát
most ilyesmim lesz (a 40-es hasonló csak még 42-es szal kb 1,6-os ) :
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=138
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1805
Posted 2010. May 19. - 09:10
#1806
Posted 2010. May 19. - 08:47
Nem a kidõlt fák miatt veszélyes, hanem azok miatt, amik a fellazult földbõl bármikor kidõlhetnek, mint a többi.
És ha az egyik eltalál, akkor tényleg fölösleges volt edzeni.
És ez a fellazulás örökké tart, innentõl fogva tilos bemenni a Bükke.
A sebesség mindent megold.
#1807
Posted 2010. May 19. - 08:19
És ha az egyik eltalál, akkor tényleg fölösleges volt edzeni.
#1808
Posted 2010. May 19. - 07:59
#1809
Posted 2010. May 19. - 07:44
Van esetleg valakineik eladó nevezése középre??Elõre is köszi, sürgõs lenne:)
Megi
#1811
Posted 2010. May 18. - 19:51
#1812
Posted 2010. May 18. - 19:13
pár éve nem pont a szilváson volt ahol a hosszú pálya egy részén az (aszfalt?)úton folyt a patak vagy combközépig érõ vizzel ?
De. Ezért nem értem a parát. 2006-ban volt. Utána rögtön jött egy saras Sopron, majd Crosskovi, majd Duna, jó kis év volt. Közöttük meg a saras OX-ek, pl. a képeken belinkelt Kisnána, ahol a csajok már úgy mentek, hogy volt, aki bedobta a bicajt a patakba, s a fákba kapaszkodva utánaúszott, míg a bicajt vitte a sodrás. Ejj azok a régi szép idõk.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1813
Posted 2010. May 18. - 18:00
#1814
Posted 2010. May 18. - 17:55
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1815
Posted 2010. May 18. - 17:31
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1816
Posted 2010. May 18. - 17:08
Azért 10 centi porhót és medrükbõl kilépõ patakokat talán nem kellene összehasonlítani.
Ezt nyilván nem mondod komolyan.
Amúgy 2006-ban is a derékig érõ patakban volt a verseny. Amúgy meg, saras-retkes-átemelõs versenyeken lehet, hogy több az esés, de sokkal kisebbek a sérülések is. Egy porszáraz verseny, ha úgy vesszük, veszélyesebb. Szerintem ez csak majré. Addig, amíg a víz nem lepi be a legkisebb indulót, nem fogják lefújni. Remélem kicsit megjavul az idõ, s elmúlik ez a para. Csak úgy a miheztartás végett, egyik cimborám az egész hétvégét kinti terep edzéssel töltötte, én az aszfaltozással teljesen papírkutyának is érzem magam, pedig az sem volt valami örömbringázás.
A gázlókon amúgy megoldás lett volna a KÖTELEZÕ LESZÁLLÁS az átjutásnál, X2S versenyeken is volt már ilyen. Hiába tudok letépni a betonlépcsõn, s beugrani a peremet, azért csak MINDENKIT leszállítottak. Gyalog max elesel, s vizes leszel, ha ledönt a sodrás...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1817
Posted 2010. May 18. - 16:29
De nem marad ilyen az idõjárás. EMS EWS - EUR
A Bakony lefújása korrekt és jogos döntés volt, mert a hétvégéig hiába javul az idõ, érdemben nem lehet sokat tenni a környékkel. A Szilvásig még azért van annyi hátra, hogy az idõ javulásával párhuzamosan a körülmények is elfogadhatóvá váljanak. Ha az idõ úgy alakul, ahogy jósolják, akkor nem lesz semmi gond a Szilvás indításával. Onnantól kezdve meg mindenki eldöntheti, hogy vállalja e terepet vagy sem. A rövid távval nem lehet semmi baj, a középpel csak egy kicsit több (Vadász-völgy, de az nem olyan hosszú rész). A hosszút nem ismerem, de a tavalyi képeket látva az már biztos gázosabb. Mivel szinte az egész Bükköt érinti, ott biztos lesz egy-két , akár rizikósnak nevezhetõ rész is. Majd kiderül.
Ezt magyarázom én is nekik, de értetlenek.
A Bakonnyal nem a kidõlt fák, mentõ stb volt a gond, hanem az, hogy az összes táv érinti a gázlókat és nem volt arra semmi biztosíték, hogy járhatóvá válik hétvégére.
A sebesség mindent megold.
#1818
Posted 2010. May 18. - 16:25
A Bakony lefújása korrekt és jogos döntés volt, mert a hétvégéig hiába javul az idõ, érdemben nem lehet sokat tenni a környékkel. A Szilvásig még azért van annyi hátra, hogy az idõ javulásával párhuzamosan a körülmények is elfogadhatóvá váljanak. Ha az idõ úgy alakul, ahogy jósolják, akkor nem lesz semmi gond a Szilvás indításával. Onnantól kezdve meg mindenki eldöntheti, hogy vállalja e terepet vagy sem. A rövid távval nem lehet semmi baj, a középpel csak egy kicsit több (Vadász-völgy, de az nem olyan hosszú rész). A hosszút nem ismerem, de a tavalyi képeket látva az már biztos gázosabb. Mivel szinte az egész Bükköt érinti, ott biztos lesz egy-két , akár rizikósnak nevezhetõ rész is. Majd kiderül.
#1819
Posted 2010. May 18. - 16:19
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1820
Posted 2010. May 18. - 15:12
Az meg hogy készültél a versenyszezonra... nos, gyanítom a szervezõk is. Az ilyen eseteket hívják úgy, hogy vis maior. Sajnos ez van. Még ne fújjuk le a Szilvást, de gyanítom ha ilyen marad az idõjárás, mint most, akkor inkább elnapolják.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"

Sign In
Create Account

Back to top





