Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#1801
Írta 2010. május 19. - 09:36
#1802
Írta 2010. május 19. - 09:26
amúgy szilvás közép -ha száraz- akkor mennyire tecnikás útvonal ?
köszi
Te nem nagyon fogsz a fékhez nyúlni, technika csak a hosszún van. (a.k.a "sziklakert")
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1803
Írta 2010. május 19. - 09:24
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1804
Írta 2010. május 19. - 09:22
köszi
csakhogy elkezdjem a gumitémát
most ilyesmim lesz (a 40-es hasonló csak még 42-es szal kb 1,6-os ) :
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=138
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1805
Írta 2010. május 19. - 09:10
#1806
Írta 2010. május 19. - 08:47
Nem a kidõlt fák miatt veszélyes, hanem azok miatt, amik a fellazult földbõl bármikor kidõlhetnek, mint a többi.
És ha az egyik eltalál, akkor tényleg fölösleges volt edzeni.
És ez a fellazulás örökké tart, innentõl fogva tilos bemenni a Bükke.
A sebesség mindent megold.
#1807
Írta 2010. május 19. - 08:19
És ha az egyik eltalál, akkor tényleg fölösleges volt edzeni.
#1808
Írta 2010. május 19. - 07:59
#1809
Írta 2010. május 19. - 07:44
Van esetleg valakineik eladó nevezése középre??Elõre is köszi, sürgõs lenne:)
Megi
#1811
Írta 2010. május 18. - 19:51
#1812
Írta 2010. május 18. - 19:13
pár éve nem pont a szilváson volt ahol a hosszú pálya egy részén az (aszfalt?)úton folyt a patak vagy combközépig érõ vizzel ?
De. Ezért nem értem a parát. 2006-ban volt. Utána rögtön jött egy saras Sopron, majd Crosskovi, majd Duna, jó kis év volt. Közöttük meg a saras OX-ek, pl. a képeken belinkelt Kisnána, ahol a csajok már úgy mentek, hogy volt, aki bedobta a bicajt a patakba, s a fákba kapaszkodva utánaúszott, míg a bicajt vitte a sodrás. Ejj azok a régi szép idõk.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1813
Írta 2010. május 18. - 18:00
#1814
Írta 2010. május 18. - 17:55
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1815
Írta 2010. május 18. - 17:31
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1816
Írta 2010. május 18. - 17:08
Azért 10 centi porhót és medrükbõl kilépõ patakokat talán nem kellene összehasonlítani.
Ezt nyilván nem mondod komolyan.
Amúgy 2006-ban is a derékig érõ patakban volt a verseny. Amúgy meg, saras-retkes-átemelõs versenyeken lehet, hogy több az esés, de sokkal kisebbek a sérülések is. Egy porszáraz verseny, ha úgy vesszük, veszélyesebb. Szerintem ez csak majré. Addig, amíg a víz nem lepi be a legkisebb indulót, nem fogják lefújni. Remélem kicsit megjavul az idõ, s elmúlik ez a para. Csak úgy a miheztartás végett, egyik cimborám az egész hétvégét kinti terep edzéssel töltötte, én az aszfaltozással teljesen papírkutyának is érzem magam, pedig az sem volt valami örömbringázás.
A gázlókon amúgy megoldás lett volna a KÖTELEZÕ LESZÁLLÁS az átjutásnál, X2S versenyeken is volt már ilyen. Hiába tudok letépni a betonlépcsõn, s beugrani a peremet, azért csak MINDENKIT leszállítottak. Gyalog max elesel, s vizes leszel, ha ledönt a sodrás...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1817
Írta 2010. május 18. - 16:29
De nem marad ilyen az idõjárás. EMS EWS - EUR
A Bakony lefújása korrekt és jogos döntés volt, mert a hétvégéig hiába javul az idõ, érdemben nem lehet sokat tenni a környékkel. A Szilvásig még azért van annyi hátra, hogy az idõ javulásával párhuzamosan a körülmények is elfogadhatóvá váljanak. Ha az idõ úgy alakul, ahogy jósolják, akkor nem lesz semmi gond a Szilvás indításával. Onnantól kezdve meg mindenki eldöntheti, hogy vállalja e terepet vagy sem. A rövid távval nem lehet semmi baj, a középpel csak egy kicsit több (Vadász-völgy, de az nem olyan hosszú rész). A hosszút nem ismerem, de a tavalyi képeket látva az már biztos gázosabb. Mivel szinte az egész Bükköt érinti, ott biztos lesz egy-két , akár rizikósnak nevezhetõ rész is. Majd kiderül.
Ezt magyarázom én is nekik, de értetlenek.
A Bakonnyal nem a kidõlt fák, mentõ stb volt a gond, hanem az, hogy az összes táv érinti a gázlókat és nem volt arra semmi biztosíték, hogy járhatóvá válik hétvégére.
A sebesség mindent megold.
#1818
Írta 2010. május 18. - 16:25
A Bakony lefújása korrekt és jogos döntés volt, mert a hétvégéig hiába javul az idõ, érdemben nem lehet sokat tenni a környékkel. A Szilvásig még azért van annyi hátra, hogy az idõ javulásával párhuzamosan a körülmények is elfogadhatóvá váljanak. Ha az idõ úgy alakul, ahogy jósolják, akkor nem lesz semmi gond a Szilvás indításával. Onnantól kezdve meg mindenki eldöntheti, hogy vállalja e terepet vagy sem. A rövid távval nem lehet semmi baj, a középpel csak egy kicsit több (Vadász-völgy, de az nem olyan hosszú rész). A hosszút nem ismerem, de a tavalyi képeket látva az már biztos gázosabb. Mivel szinte az egész Bükköt érinti, ott biztos lesz egy-két , akár rizikósnak nevezhetõ rész is. Majd kiderül.
#1819
Írta 2010. május 18. - 16:19
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1820
Írta 2010. május 18. - 15:12
Az meg hogy készültél a versenyszezonra... nos, gyanítom a szervezõk is. Az ilyen eseteket hívják úgy, hogy vis maior. Sajnos ez van. Még ne fújjuk le a Szilvást, de gyanítom ha ilyen marad az idõjárás, mint most, akkor inkább elnapolják.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"