Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#1661
Posted 2010. May 28. - 08:12
#1662
Posted 2010. May 27. - 20:56
pl mint amit te is írtál, 0,7.igaz,ez csak legvégsõ esetben.szerencsétlenségemre mágnesként vonzom a defekteket bármilyen külsõvel,ezért mindent számításba veszek:)
Legvégsõ esetben hazagurulásra aszfalton,terepen nem igazán próbálnám ki mert egy öklömnyi kõ is gallyra vághatja a felnit.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1663
Posted 2010. May 27. - 20:40
Sziasztok!
Rajtszámot átvennék, ha valakinek van eladó.
Kor, nem nem számít, rövidtáv vagy középtávosat.
Érdeklõdni itt:-)
Köszi,
BögreVirág
Természetesen neked üzentem az elõbb.tel:209818938
#1664
Posted 2010. May 27. - 20:34
#1665
Posted 2010. May 27. - 20:31
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1666
Posted 2010. May 27. - 20:23
most fogok elõször latex belsõt használni,azt lehet ilyen nagyon alacsony nyomással is használni?
Én 2 barnál lejebb még nem engedtem használat közben. (60 kg vagyok)
#1667
Posted 2010. May 27. - 20:18
most fogok elõször latex belsõt használni,azt lehet ilyen nagyon alacsony nyomással is használni?
#1668
Posted 2010. May 27. - 20:10
Rajtszámot átvennék, ha valakinek van eladó.
Kor, nem nem számít, rövidtáv vagy középtávosat.
Érdeklõdni itt:-)
Köszi,
BögreVirág
#1669
Posted 2010. May 27. - 20:05
#1670
Posted 2010. May 27. - 19:13
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1671
Posted 2010. May 27. - 17:13
szerintem inkább a nagykerekûvel menj! maratonozni jobb, mint az a merevvázas...Na B+, pedig már kezdtem afelé hajlani, hogy a nagykerekû-váltósgéppel indulok. Lehet, hogy a "kiskerekû"-fullrigid-singlespeed lesz mégiscsak a tuti?
devianton is szerintem ezt fogják javasolni!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1672
Posted 2010. May 27. - 17:01
2008-hoz viszonyítva mennyivel sarasabb a hosszútáv onnantól, hogy leborít (ha jól emlékszem) jobbra a középrõl? Abban az évben voltam csak, más viszonyítási alapom nincs. Emlékeim szerint akkor is volt sár nem kevés, de a 2,2es gumi egy mászás kivételével nem tömte el a villákat sárral, talán épp Szarvaskõ után volt az a tapadós-tolós dagonya.
Sokkal sarasabb!!! Ott voltam én is 2008-ban, de akkor egész jól járható volt.
Jobbra leborítunk a középrõl, jön egy egyébként élvezetes gömbölyû köves lefelé, de most ez is vicces a vizes felületek miatt, aztán sáros-köves rövid mászás, majd keskeny meredek ösvény lefelé a fiataloson (durván adrenalinos).
Ezután viszonylag jó dózerutak jönnek, közben vízmosásos meredek részekkel, pocsolyákkal, de elég jól járható. A legnagyobb gond Szarvaskõ környéke. A szarvaskõi itató elõtti meredek lejtõ olyan mintha ázott szappanon csúsznál lefelé. Az itató után pedig egészen a bélapátfalvai tóig, meg aztán a Katona sírokig sárban való kapaszkodás várható.
Szerencsére a sár nem annyira kötött, hogy a villában is megragadna, pedig nekem kb. kisujjnyi rés van csak a gumi és a villa között. A Dunán viszont megéltem tavaly, hogy úgy beállt a sár, hogy tolni sem tudtam, nemhogy tekerni. Ezt eddig itt nem tapasztaltam. :cool2:
#1673
Posted 2010. May 27. - 16:58
Na B+, pedig már kezdtem afelé hajlani, hogy a nagykerekû-váltósgéppel indulok. Lehet, hogy a "kiskerekû"-fullrigid-singlespeed lesz mégiscsak a tuti?
Az ss sohasem tuti szilváson.
A sebesség mindent megold.
#1674
Posted 2010. May 27. - 16:06
2008-hoz viszonyítva mennyivel sarasabb a hosszútáv onnantól, hogy leborít (ha jól emlékszem) jobbra a középrõl? Abban az évben voltam csak, más viszonyítási alapom nincs. Emlékeim szerint akkor is volt sár nem kevés, de a 2,2es gumi egy mászás kivételével nem tömte el a villákat sárral, talán épp Szarvaskõ után volt az a tapadós-tolós dagonya.Mellesleg: Egerben most volt egy fél órás durva zápor (még most is tart), szerintem a Bükköt is érintette.
De ahogy említettem, szerintem a pályánkon már nem ront és nem javít semmi. Gyere a kiskereküvel, arról könnyû leugrani, meg a zakózás se fáj annyira.
#1675
Posted 2010. May 27. - 15:53
Na B+, pedig már kezdtem afelé hajlani, hogy a nagykerekû-váltósgéppel indulok. Lehet, hogy a "kiskerekû"-fullrigid-singlespeed lesz mégiscsak a tuti?
Mellesleg: Egerben most volt egy fél órás durva zápor (még most is tart), szerintem a Bükköt is érintette.
De ahogy említettem, szerintem a pályánkon már nem ront és nem javít semmi. Gyere a kiskereküvel, arról könnyû leugrani, meg a zakózás se fáj annyira.
#1676
Posted 2010. May 27. - 15:38
A hosszú távnak vannak iszonyatosan sáros részei, ennek meg már úgy is mindegy. Itt pl. szerintem nem a gumi lesz a legnagyobb gond, hanem az, hogy az óriási sár minden hajtást és féket szétgyötör. (Ez fõleg Szarvaskõ környékére jellemzõ.)
Na B+, pedig már kezdtem afelé hajlani, hogy a nagykerekû-váltósgéppel indulok. Lehet, hogy a "kiskerekû"-fullrigid-singlespeed lesz mégiscsak a tuti?
#1678
Posted 2010. May 27. - 13:12
üdv: Dávid
#1679
Posted 2010. May 27. - 13:00
Akkor mázlista. Én tegnap is a menetrendszerû munka utáni felhõszakadásban nyomtam.
Végülis igaz!
Te munka mellett nyomod..tiszteletre méltó!
Szerencsére én tudtam a múlt hosszú hétvégén teljesíteni egy 400-as 4 napos penzumot...sajnos többet nem tudok kipihenni.. : ( és! Nem esett szögedében!
Távot átíratni full felesleges. Tavaly én is lefordultam a Szilváson a rövidre, majd célban kihúzatni az eredményt és jónapot. Az eredménylistán úgyis ott lesz az idõd, így tudod hasonlítgatni az elõzõ évihez/cimboráéhoz/stb.
Talán annyit számít,hogy a rövidet jobban "megrakod" az elején!
#1680
Posted 2010. May 27. - 12:59
Én sem áztam meg az elmúlt 7 napban, pedig csak egy pihenõnapom volt. Jókor járok edzeni.Akkor mázlista. Én tegnap is a menetrendszerû munka utáni felhõszakadásban nyomtam.
A sebesség mindent megold.