Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#1561
Posted 2010. May 30. - 12:38
#1562
Posted 2010. May 30. - 11:10
Neten megnéztem a rajtot, egész sokan elindultak, kíváncsi leszek az élménybeszámolókra. Úgy tûnik napsütésben indultak. Ez a kerekes band viszont elég gáz, nem hiszem hogy ez a verseny színvonalát emeli.
nem láttam a rajtot, de
érdekelne mi a gáz benne, nem illett oda vagy csak neked nem tetszett? Vagy csak nem ismered a zenéjüket és valami sehonnai bitangoknak nézted õket? Azért akik nem egyszer full házra megtöltik a Müpát meg az a38-at stb. nem tartoznak az ismeretlenek kategóriába, de mondom õszintén érdekelne a véleményed miért volt gáz?
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#1563
Posted 2010. May 30. - 10:55
Egyedül a 24h-ra vittem láncolajat. Mindig felkészítem a bringát rendesen a versenyek elõtt, sose volt még semmilyen technikai problémám, leszámítva egy felütéses defektet. Én az a véglet vagyok, aki kínosan ügyel erre
Hát ciki is lenne azokkal az alkatrészekkel ami neked van. :-) Nekem sem volt még ilyen gondom. De kifizettük az árát az összes csapágycserének elõre:-(
(Azé' nem mindegy az sem, hogy milyen távon indul az emberfia... )
#1564
Posted 2010. May 30. - 10:11
#1565
Posted 2010. May 30. - 10:04
Nekem még a fékpofán/fékbetéten kívül soha semmit sem kellett cserélni egy sáros verseny miatt. Teljesen érhetetlen ez a több tízezer forintos amortizáció szöveg.
Hát ciki is lenne azokkal az alkatrészekkel ami neked van. :-) Nekem sem volt még ilyen gondom. De kifizettük az árát az összes csapágycserének elõre:-(
#1566
Posted 2010. May 30. - 07:57
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1567
Posted 2010. May 30. - 03:07
Balesetmentes versenyzést mára minden indulónak!
"De én most megiszom a sörömet és vidám leszek!!"
/Fabian Cancellara/
#1568
Posted 2010. May 29. - 23:38
A sárhoz meg annyit, hogy laktat, szóval zseléket sem kell vinni.
Biking may be hard, but it's easier than growing up!
#1569
Posted 2010. May 29. - 23:02
Nagy retekre készülvén én pl a forgásponti csapágyakat is bekenem kívülrõl egy eléggé tapadós zsírral, ebbõl kapnak az agyak csapágyai is.Simán kibír egy merüléses patakban bicajozást, nem hiszem hogy gond lenne egy kis szilvás.A gps-re feltettem az útvonalat, konfiguráltam a kezelõszerveket, szisztematikusan újrakentem a láncot egy ipari latyakkal, ami sûrû mint a takony, hátha marad belõle valami.ehhez még installáltam a táskámba egy rohloffos tubust, és viszek némi páleszt.Nem félek a holnaptól....
Ha meg feladja, hát ez van.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1570
Posted 2010. May 29. - 22:37
Nekem még a fékpofán/fékbetéten kívül soha semmit sem kellett cserélni egy sáros verseny miatt. Teljesen érhetetlen ez a több tízezer forintos amortizáció szöveg.
hát tavaly Szilárdnak pl a hátsó agyban a kilincseknél is volt kosz, pedig dupla tömítésû az agy. A telóban is olajcsere, mert telement mocsokkal, bowdenek, fékbetétek ha ezt átlagkerékpáros beviszi a szervizbe h csinálják meg nem áll meg 10ezernél...
#1571
Posted 2010. May 29. - 22:35
A forgaspontokkal a vazban nem szokott gondod lenni? Arra sokan panaszkodnak mindig, hogy cserelniuk kell.
Face, koszi neked is. Most olvastam vissza.
#1572
Posted 2010. May 29. - 22:30
Ez termeszetes. De azt is irta, hogy pl. Gondoltam van tobb is.
Ha tudom, hogy nagy sarazás lesz, akkor a következõ óvintézkedéseket még megcsinálom:
- Szilikont kenek a váz alsócsövére, a támvillára, a középcsapágyházra, s szinte az egész biciklire, a kormány és a nyereg, nomeg a fékezõfelületek kivételével. Így nagyon gyorsan ledobja a sarat.
- Rugóstagot beburkolom, mert extra nagy sárgyûjtõhely.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1573
vendég_fac€_*
Posted 2010. May 29. - 22:21
és akkor a tekerés is könyebb meg kulacs víz is legyen, hogy beton elõtt a láncból moss ki kis sarat. Ez kb 3 perces mûvelet pakolással együtt.
Én legalább is így csináltam régen, most meg vizsgázok
Holnapra jó szórakozást mindenkinek!
#1574
Posted 2010. May 29. - 22:08
#1575
Posted 2010. May 29. - 22:06
szerel, olajoz, hajt
Ez termeszetes. De azt is irta, hogy pl. Gondoltam van tobb is.
Valamit mashogy csinal, ha masnak meghalnak az alkatreszek, neki meg nem.
#1576
Posted 2010. May 29. - 21:53
Még szerencse, hogy legalább a nyelvtanod erõs, ha már itt oltod a népet elsõ hozzászólással
Meg is buktam 1x éretségi elõtt Nade ezt nem oltásnak szántam csak amikor benézek a versenyek elõtt információt szerezni, mindig ez a rinya van hogy koszos leszek meg a biciglinek baja lessz.....
Én megértem mindenkinek szive joga eldönteni hogy hol húzza meg a vonalat ahol elindul vagy nem, csak kicsit mókás amikor valaki azért száll le a patak elõtt nehogy viz fröccsenjen a telóra vagy a csapágygolyókra me drága a szerviz
BH, fákk, véged! Szólok Nuninak és kinyír holnap.
Végem lessz szerintem anélkül is 70km útán, már ha el nem koptatja félúton a láncom a sár
#1577
Posted 2010. May 29. - 21:53
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1578
Posted 2010. May 29. - 21:51
A saras versenyeknek is megvan a saját szabálykönyve, pl visztek láncolajat? Mert alap lenne.
Ez erdekelne. Kifejtened bovebben? Mit viszel, mit csinalsz a geppel verseny kozben?
#1579
Posted 2010. May 29. - 21:49
Bár az elitrészerek nem használják, erõsen ajánlott a sárvédõ.
Nekem biztosan nem lesz váltógondom...
Sziszkó tavaly használt sárvédõt! Jó dolog az legalább elõre.
#1580
Posted 2010. May 29. - 21:28
Nekem biztosan nem lesz váltógondom...