Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#641
Írta 2012. május 29. - 19:36
#642
Írta 2012. május 29. - 19:10
#643
Írta 2012. május 29. - 17:42
Gyors volt az a pálya. Mi voltunk lassúk.
Amúgy nem is értem a sok szeleburdi fiatalt. Befizetik a napidíjat, és végigrohanják távtól függõen 2-3-4-5-6 óra alatt.
Mi legalább kihasználtuk az idõt. Ha már úgy is ki volt fizetve :-).
Sajnáltam, hogy a K--H szétválásnál kivágták a bozótost. Az a zöld alagút nagyon tetszett volna most is. A katonasírokhoz vezetõ felt elcseréltem volna a közép-rövid nagyon köves le-jével. A Szarvaskõ utáni emelkedõ nagyot dobott a hosszú élvezeti értékén. Nem hittem volna, hogy végig megtekerem. És még jól is esett!
Az "egykerekûeket" meg ki kellene zárni. Megalázó, ahogy eltekernek az ember mellett felfele. Egy falubájkkal. Szörnyû! :-)
Tényleg kicsit belassúltam a végére.Az utólsó 40 km már nem esett jól.De hát nem volt más hátra mint elõre!
Ez egy mûszak volt a gyárban felturbózva.
#644
Írta 2012. május 29. - 17:05
Nem csak ez a 4 perc a baj. Én 9:30-kor álltam be, ami már önmagában szívás, Valahol a közepén voltam, 1:30 van a nettó és bruttó idõm között. Ez nem túl sok, nálam még egy helyezést sem ért volna, de ezen túl a fölfelén végig keresni kellett az elõzési lehetõséget, ehhez néha némi szlalomozás is szükséges volt, és emiatt nem lehetett egy jó egyenletes tempóra sem beállni. Aztán meg az aszfaltról letérés után is muszáj volt leszállni a nyeregbõl a torlódás miatt. Ez együtt már simán kiad akár 10 percet is.a legutolsó rövidtávos is (aki direkt hátra áll, mert neki mindegy, csak kirándulni jött) a rajt után pontosan 4 perccel áthaladt a célkapun.
Még az elsõ gyors lefelén is néha kicsit sokan voltunk túl közel egymáshoz - itt már a balesetveszélyt is csökkentené egy szakaszos rajt.
#645
Írta 2012. május 29. - 16:51
Egyikrõl van infóm. Résztvevõje voltam :S Én és akivel összeakadtam, kiálltunk.
Az utóbbi két top maratonom baleset miatt kuka. Nem túl jó széria...
Ez az elsõ széles sodrós lefelén volt? Ott kicsivel elõttem eshette(te)k ketten, rosszul is éreztem magam, hogy nem álltam meg, mert még mind a ketten a földön volta(to)k de úgy láttam, van már valaki, aki megállt segíteni. Ott elég jó gyorsan lehetett menni, szar volt elképzelni, hogy azzal a sebességgel és azon a felületen milyen lehet egy esés. Nem lett nagy baj?
#646
Írta 2012. május 29. - 16:21
Tudom, hogy a tömegben egy örökkévalóságnak tûnik, én is türelmetlenkedtem elégszer, de a képeimen is látszik, hogy a legutolsó rövidtávos is (aki direkt hátra áll, mert neki mindegy, csak kirándulni jött) a rajt után pontosan 4 perccel áthaladt a célkapun. Sajnos ez egy ilyen célterület, ha számít az idõ, akkor vagy hosszún indulsz, vagy 9:20-kor beállsz a rajtba. Egy sorból rajtolást csak a Budamarcin lehet megoldani. Persze az ideális az a óránkénti rajtoltatás lenne, akkor a hosszúsok sem üres célterületre futnának be.Így jártunk mi is , kb. 5 perc volt kijutni , de ez még hagyján...
#647
Írta 2012. május 29. - 15:54
Egyikrõl van infóm. Résztvevõje voltam :S Én és akivel összeakadtam, kiálltunk.A balesetekrõl lehet tudni valamit, hány volt, melyik milyen súlyos?!
Az utóbbi két top maratonom baleset miatt kuka. Nem túl jó széria...
#648
Írta 2012. május 29. - 15:46
#649
Írta 2012. május 29. - 15:42
Kölcsön pumpákat visszaadnám !!! középtávon 9-10 km-el a cél elõtt elõtt feléltem a defekt javitó készletemet. Hálás köszönetem ezúton is a belsõkért (bár az egyik lyukas volt) és a kölcsön pumpákért. A verseny után nem sikerült megtalálni a tulajdonosokat (bár elég késõn értem a célba), kérem jelentkezzenek vagy írjanak priviben.
Privátban küldtem választ.
#650
Írta 2012. május 29. - 15:00
20 méterrel, úgy, hogy 140-es pulzussal dumálgattunk.
Amúgy elszúrtam, idõközben rájöttem, mit hibáztam, s mitõl jöttek a görcsök: mint kiderült, a Sponser Competition ital kissé alulméretezett elektrolitokban, konkrétan nem nagyon vannak benne, szóval egy kis sótablettát bele kellett volna keverni... Mekkora amatõr vagyok már, ilyen béna hibát.
NA én ezt küszöböltem ki! Óránként bedobtam egyet...
Amúgy az nem én voltam,hanem a Bihari Tibi...Aki mögöttem volt,de elõttetek... De nincs jelentõsége...
#651
Írta 2012. május 29. - 14:52
azt az egy órát a versenyen is lefaraghatnád
Ja, bár ahogy a szénám áll, lesz idõm edzeni. Nyáron bezárunk, úgy tûnik.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#652
Írta 2012. május 29. - 14:05
azt az egy órát a versenyen is lefaraghatnádPersze, tök jó lenne, ha 5 helyett már 4-kor pakolnánk a kocsiba a szajrét...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#653
Írta 2012. május 29. - 13:59
92. km: 4:44:50-4:46:10: állás 1:20 mp. Frissítõ,
5:41:10-5:41:25 Frissítõ Szomjas Csuka
6:10:38 cél
Köszi, ahogy sejtettem, Szarvaskõn még csak kb. 10 perces hátrányom volt, az utolsó 20km-en összeszedtem még kétszer annyit. Én nem szereltem, viszont mindegyik frissítõnél elég sokat álltam, ezen is lehet spórolni (bár ki tudja, érdemes-e).
#654
Írta 2012. május 29. - 13:49
Ja, azért már korábban kimazsoláztam a frissítés idõk miatt.Pinyo, elárulod a bánkúti részidõdet? És a szarvaskõit? Én azt hiszem, a végére nagyon belassultam, de viszonyítási alap nélkül nehéz megmondani...
Szerk: bocs, közben rájöttem, hogy a GPS-track-en látszik az idõ is...
32,3 km 1:50:58-1:52:38: állás 1:40 Bánkút frissítés
49,8 km 2:43:00-2:44:20: állás 1:20 Nagymezõ
3:05:28-3:14:08 állás 8:40 defekt
65,3 km 3:27:30-3:29:07: állás 1:40 mp Frissítõ Vasút után jobbra aszfalt láncolajozás, pumpálás
70. km: 3:32:20-3:33:40 1:20 mp pössentés
Frissítõ 3:58:18-3:59:14 0:55 állás
92. km: 4:44:50-4:46:10: állás 1:20 mp. Frissítõ,
5:41:10-5:41:25 Frissítõ Szomjas Csuka
6:10:38 cél
#655
Írta 2012. május 29. - 13:36
Szerk: bocs, közben rájöttem, hogy a GPS-track-en látszik az idõ is...
#656
Írta 2012. május 29. - 13:35
Egyszer még az is elõfordulhat, hogy a távok külön lesznek indítva...
Persze értem én, hogy a tömegrajt így szép (kívülrõl...)
#657
Írta 2012. május 29. - 13:21
KERÉKPÁROS TOPIK 2.0 - Index Fórum
kasza: a zöld alagút nekem is nagyon hiányzott. Pedig az is ki volt fizetve
#658
Írta 2012. május 29. - 13:10
Köszönet a szervezõknek,és a fotósoknak a képekért.
Második Szilvásom és az elsõ hosszútávom volt.Az utolsók között értem be.Nagyon elkészültem a végére.
Én lemaradtam az EH-ról és a kajáról is,de nem is ezért mentem.Hanem azért,hogy lenyomjam ezt a "laza" kis 117 km-t.Sikerült.
A pályakijelölés szuper volt a frissítõpontokon is minden és mindenki elsõosztályú volt.Én nem mondanám,hogy gyors pálya volt,ellenben kemény.
Nagyot szenvedtem,de megérte.Jövõre megint hosszútáv lesz.
Gyors volt az a pálya. Mi voltunk lassúk.
Amúgy nem is értem a sok szeleburdi fiatalt. Befizetik a napidíjat, és végigrohanják távtól függõen 2-3-4-5-6 óra alatt.
Mi legalább kihasználtuk az idõt. Ha már úgy is ki volt fizetve :-).
Sajnáltam, hogy a K--H szétválásnál kivágták a bozótost. Az a zöld alagút nagyon tetszett volna most is. A katonasírokhoz vezetõ felt elcseréltem volna a közép-rövid nagyon köves le-jével. A Szarvaskõ utáni emelkedõ nagyot dobott a hosszú élvezeti értékén. Nem hittem volna, hogy végig megtekerem. És még jól is esett!
Az "egykerekûeket" meg ki kellene zárni. Megalázó, ahogy eltekernek az ember mellett felfele. Egy falubájkkal. Szörnyû! :-)
#659
Írta 2012. május 29. - 12:44
Második Szilvásom és az elsõ hosszútávom volt.Az utolsók között értem be.Nagyon elkészültem a végére.
Én lemaradtam az EH-ról és a kajáról is,de nem is ezért mentem.Hanem azért,hogy lenyomjam ezt a "laza" kis 117 km-t.Sikerült.
A pályakijelölés szuper volt a frissítõpontokon is minden és mindenki elsõosztályú volt.Én nem mondanám,hogy gyors pálya volt,ellenben kemény.
Nagyot szenvedtem,de megérte.Jövõre megint hosszútáv lesz.
#660
Írta 2012. május 29. - 12:39
Tényt írtál!
Valóban elõttetek voltam..
20 méterrel, úgy, hogy 140-es pulzussal dumálgattunk.
Amúgy elszúrtam, idõközben rájöttem, mit hibáztam, s mitõl jöttek a görcsök: mint kiderült, a Sponser Competition ital kissé alulméretezett elektrolitokban, konkrétan nem nagyon vannak benne, szóval egy kis sótablettát bele kellett volna keverni... Mekkora amatõr vagyok már, ilyen béna hibát.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás