
2. Galyatetõ 964 m magasan van. (ez a második csúcs)
3. Ez egy másik verseny, a miheztartás végett (dupla szinttel) - szóval a Mátra tényleg nem nehéz.

Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
hát catalakozok ahhoz amit mondtál. Néha tényleg lehetne várnia nnak aki elakar menni, mert tényleg kizökkent a koncentrálásbol.Én mindig elengedtem mindekit(és elis fogok) ha olyan helyen szolt ahol eltudtam., de azt nem nagyon szeretm mikor 1cm re egy nyomoson elsurrannak mellettem ...- Jövök balról!
- Gyere!
- Köszi! Hajrá!
- Hajrá!
Kb. ez a párbeszéd szokott lezajlani, amikor a hosszú eleje hátbaver. Dantenak igaza van, akik elöl végeznek azok tényleg udvariasak szoktak lenni. De én is nem egyszer ragadtam már lassabb ember mögé (pl. a bükkön hosszú kilómétereken át) és egyszerûen kivártam míg jött olyan szitu, hogy biztonságosan tudjam elõzni akárhonnan. Kár ordibálni hogy balrrójobbró, szegényre csak a frászt hozom és emiatt balesetezhet. Ezt is jó lenne megérteni a turbóhobbistáknak, hogy kizökkenti az embert, ha a nyakában lihegnek-ordibálnak egy gyengébb képességû versenytársnak. Egy ilyen kizökkentés meg nagyon balul is el tud sülni.
Meg a másik, hogy ha lehet, akkor a defektszerelést inkább a pályán kívül kellene megoldani. Pláne lejtõn és kanyarban. Láttam már ütközést ilyen miatt is sajnos.
... De! Amikor az elõttem lévõ srácnak már egyik lába sincs a medvetalp-pedálon ötvennél, az már gáz... És ez nem egyedi eset, sokan olyan szinten mennek nyélen lefelé, hogy az nem egyszerû, és ehhez 0 technikai tudás társul legtöbbször...
Nem jól mondod, U17-ig rövid, U19 közép, felette hosszú, U23 nincsen sajnos maratonon, egybe van nyitva az egészutána jöttek a három távra osztott maratonok. Az elit mindig az életkor szerinti kategóriában megy, ami 23 év felett hosszútáv, U23 közép, U19 rövid, ha jól mondom.
Epyc: Ott a pont. :clap: Nekem ez a hozzáállás tetszik - MINDENKI tartsa tiszteletben a másikat a pályán; az aki lassabb az tényleg ne furakodjon a rajtnál (a Bükkön ezért tetszett a távonkénti indítás), és lehetõségeihez mérten próbálja elengedni a gyorsabbat, de a ugyanez mûködjön fordítva is: a gyorsabb próbálja meg tisztelni azt is aki lassabb, túrázó, hobbista, gyengébb és megvárni a megfelelõ helyet és szitut ahol lehet elõzni és az ne legyen (legfõképpen nem rá, hanem az elõzöttre nézve) balesetveszélyes. Ha kölcsönös tisztelet megvan/meglenne, akkor sokkal lehetne csökkenteni a surlódási pontokat.
sztem a maratonon a rajtal van a legtöbb gond mikor a hobbista turista bemelegités nélkül beáll 30percel elötte a rajthoz és be nem engedne senkit pedig tisztába van vele hogy az elejetöl órákat fog kapni és utána felháborodva érkezik a célba hogy õt fellökték mert ugye annyira még nem tud bicajozni hogy a kormányok néha összeérnek ! most nem azért de a profik azért 10-20percel elötte érkeznek meg ,miért nem mennek akkor hátrébb azok az emberek akik hátrébb végeznek mert ugye mindenki tudja magárol azt hogy mire képes ,és ha ez megtörténne kevesebb k..va anyázás fellökés és ilyen dolog történne !
És nagyon sok ember csak azért jön el mert teccik neki az egész napos bringás hangulat és itt találkozik ismeröseivel ,ezeket tiszteletben kell tartani !
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."