fsa fr 200-at lehet kapni?
minek chris king?
olyan, mint a tobbi!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#6141
Írta 2003. december 03. - 16:50
#6142
Írta 2003. december 03. - 16:08
mit vegyek?
70-80-as stucni kellene, elöl 4 csavarral (lehetõleg), fekete (mindenképpen), és ne több, mint 6 fok emelés. az ára jó lenne, ha megállna 20.000 huf alatt... :
jelöltek: roox danny's frd, fsa fr 200, azonic shorty (használtan).
aki tud mást, ne kíméljen. köszike.
70-80-as stucni kellene, elöl 4 csavarral (lehetõleg), fekete (mindenképpen), és ne több, mint 6 fok emelés. az ára jó lenne, ha megállna 20.000 huf alatt... :
jelöltek: roox danny's frd, fsa fr 200, azonic shorty (használtan).
aki tud mást, ne kíméljen. köszike.
#6143
Írta 2003. december 03. - 16:02
#6144
Írta 2003. december 03. - 15:21
#6145
Írta 2003. november 26. - 13:42
mostmár értem, és kicsit logikusabbnak tûnik, hogy amikor belevertem öcsém vázába a kormánycsapágyat, akkor a felsõ csésze alig akart belemenni, az alsó meg halál egyszerûen belepattant.
(ZeroStack rendszer)
"but this system again relies on the frame builder to make that head tube perfectly. We manufacture our headset cups to within .0005" accuracy in order to correctly control the bearing's location and press fit. Frame builders typically hold about .005" accuracy at best. This is 10 times less accurate than a conventional headset cup and while it is perfectly fine for building a frame, it just is not close enough for holding a bearing in place properly. Result? The bearing could be held in the frame way too tightly, or much too loose. Either way, the headset will wear out faster and the frame will likely be damaged."
(ZeroStack rendszer)
"but this system again relies on the frame builder to make that head tube perfectly. We manufacture our headset cups to within .0005" accuracy in order to correctly control the bearing's location and press fit. Frame builders typically hold about .005" accuracy at best. This is 10 times less accurate than a conventional headset cup and while it is perfectly fine for building a frame, it just is not close enough for holding a bearing in place properly. Result? The bearing could be held in the frame way too tightly, or much too loose. Either way, the headset will wear out faster and the frame will likely be damaged."
#6146
Írta 2003. november 26. - 10:08
#6147
Írta 2003. november 26. - 09:11
Na igen, azt mondjuk én is gondoltam, hogy mivel a Kriszkirály irományán alapul a dolog, nem teljesen pártatlan...
Szvsz elég érdekes az ábra, ami az integrált fejcsapit ábrázolja. Arra gondolok, hogy ha tényleg így nézne ki a történet, akkor ha kiveszem a villát, kiesne a csapágy is. Pedig nem. Tehát valami csak támasztja még a 36/45°-os felfekvõ felületen kívül is. Vagy nem?
Ja, egyébként arra gondolok, hogy valaki, akinek hosszab ideig volt/van integrált fejcsapágyas (nem a félintegrált) váza, leírogathatná a tapasztalatait....
Szvsz elég érdekes az ábra, ami az integrált fejcsapit ábrázolja. Arra gondolok, hogy ha tényleg így nézne ki a történet, akkor ha kiveszem a villát, kiesne a csapágy is. Pedig nem. Tehát valami csak támasztja még a 36/45°-os felfekvõ felületen kívül is. Vagy nem?
Ja, egyébként arra gondolok, hogy valaki, akinek hosszab ideig volt/van integrált fejcsapágyas (nem a félintegrált) váza, leírogathatná a tapasztalatait....
#6148
Írta 2003. november 26. - 01:27
annyira nem veszes.
es mivel ez a cris king iromanya
ezert annyira nem kell felni tole.
a csapagy mindenkepp szar de ezt eddig is tudtuk.
a megoldas, hoyg besullyesztjuk a dolgot az nem halt meg.
egybkent kesobb meg mindig lehet lepni arrafele, hoyg beragasztassz egy perselyt abba pedig sima fejcsapagy.
es mivel ez a cris king iromanya
ezert annyira nem kell felni tole.
a csapagy mindenkepp szar de ezt eddig is tudtuk.
a megoldas, hoyg besullyesztjuk a dolgot az nem halt meg.
egybkent kesobb meg mindig lehet lepni arrafele, hoyg beragasztassz egy perselyt abba pedig sima fejcsapagy.
#6149
Írta 2003. november 26. - 00:14
nem hinném, hogy sokkal többet hozzá lehetne tenni ahhoz, ami a bikkmakkban van vagy 8 oldalon keresztül... ott szerepel minden elõny és hátrány...
meg szerintem ez tipikusan nem olyan dolog, ami kipróbálás után eldönthetõ, hiszen itt az idõ dönt, hogy meddig bírja...
meg szerintem ez tipikusan nem olyan dolog, ami kipróbálás után eldönthetõ, hiszen itt az idõ dönt, hogy meddig bírja...
#6150
Írta 2003. november 25. - 23:52
Hali!
Olvastam a Bikkmakk fejcsapágy cikkét és kivert a víz! Én reagálom túl, vagy tényleg ekkora bukta az integrált fejcsapágy?! Már csak azért is nagyon érdekelne a dolog, mivel két hónapja vettem egy Merida Matts vázat, ami ugye integrált fejcsapággyal rendelkezik... -szóval akinek van már tapasztalata, plíz, ossza meg velem! Tudomásom szerint tavaly is integrált fejcsapágya volt már a merevfarú alu Meridáknak, így biztos vannak tapasztalatok!
Olvastam a Bikkmakk fejcsapágy cikkét és kivert a víz! Én reagálom túl, vagy tényleg ekkora bukta az integrált fejcsapágy?! Már csak azért is nagyon érdekelne a dolog, mivel két hónapja vettem egy Merida Matts vázat, ami ugye integrált fejcsapággyal rendelkezik... -szóval akinek van már tapasztalata, plíz, ossza meg velem! Tudomásom szerint tavaly is integrált fejcsapágya volt már a merevfarú alu Meridáknak, így biztos vannak tapasztalatok!
#6151
Írta 2003. november 25. - 13:33
fsa pig dh pro, kb 6.500 huf.
hova jobbat?
az orbit extreme is csak 12.000 huf. és örök élet meg két nap.
hova jobbat?
az orbit extreme is csak 12.000 huf. és örök élet meg két nap.
#6152
Írta 2003. november 25. - 09:50
A mostani bikmakk cikk szerint viszont iparis kácsapágyat csak 15 FELETT érdemes venni. Legalábbis amelyikeket említik.link=board=5;threadid=3934;start=225#msg141857 date=1068709686]
15.000-nél egy kormánycsapágy sem ér többet, mikor ugyanaz a csapágy van benne....
Kérdés. Gondolkodtam( ;D), nem lehet, hogy a hidroforming, meg fluidform vázkialakítás hatására jó alternatíva lesz az integrált kormcsapirendszer? Mertugye asszongyák, hogy így nem sérül a váz szerkezete és pontosabban lehet gyártani.
#6153
Írta 2003. november 25. - 01:08
vagy pedig behozatod kinn élõ haverokkal 8)
és akkor minden költség meg van úszva
és akkor minden költség meg van úszva
#6154
Írta 2003. november 24. - 21:21
Egen,angoloknál péel 100 és 115 font között mozog,de erre még rájön a pízátutalás+a postázás költsége,ami nem 10 fillér
(talán) OFF
okosnak kell lenni :
az átutalásnál alig vonnak pár száz forinnál többet, és állt. a postaköltség sem rug 5e fölé....+mellékelsz a megrendeléshez egy kedves e-mailt, hogy legyenek jók nem a teljes összeget feltüntetni....kb. ennyi.... nekem nem egy "dolog" érkezett meg igy minden gond nélkül
ON
#6155
Írta 2003. november 24. - 16:14
100 dolcsiért láttam sima king no threadset-et. (az acélnak steelset a neve)
#6156
Írta 2003. november 23. - 23:29
Egen,angoloknál péel 100 és 115 font között mozog,de erre még rájön a pízátutalás+a postázás költsége,ami nem 10 fillér
#6157
Írta 2003. november 23. - 21:54
#6158
Írta 2003. november 23. - 21:43
#6159
Írta 2003. november 17. - 07:34
RcF real seal DH vagy egy chris king-et?
Mindkettõt megtudom szerezni akciósan
Chris Kinget honnan szereztek,és mennyiért?Tudtommal az acél változata kb 50ezer ft---odaát,mert nálunk nem lehet nagyon kapniking foreva
#6160
Írta 2003. november 17. - 00:07
üdv!
truvativ stucnikkal ill. kormányokkal van valakinek tapasztalata? a husselfelt érdekelne. érdemes ilyet venni?
thx
truvativ stucnikkal ill. kormányokkal van valakinek tapasztalata? a husselfelt érdekelne. érdemes ilyet venni?
thx