Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#3721
Írta 2007. június 11. - 22:30

#3722
Írta 2007. június 11. - 22:29

fsa-nak van 60 centis, azt kapni is lehet itthonHello!
Nézegettem, keresgéltem, de nem leltem... Létezik olyan egyenes kormány, ami 58cm-nél széleseb?? A SC Bone Xc-t néztem (KÓD : K040) oldal:http://www.ftwbikes.com/index2.htm ,de ez egyrészt "picit" sokba kerül, másrészt az igazi kb 62 cm volna. Szal valaki?
syntace-nak 63 ha jól emléxem
salsa karbont láttam 60-ast
más nem jut eszembe
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3723
Írta 2007. június 11. - 22:24

Hello!
Nézegettem, keresgéltem, de nem leltem... Létezik olyan egyenes kormány, ami 58cm-nél széleseb?? A SC Bone Xc-t néztem (KÓD : K040) oldal:http://www.ftwbikes.com/index2.htm ,de ez egyrészt "picit" sokba kerül, másrészt az igazi kb 62 cm volna. Szal valaki?
Nézegettem, keresgéltem, de nem leltem... Létezik olyan egyenes kormány, ami 58cm-nél széleseb?? A SC Bone Xc-t néztem (KÓD : K040) oldal:http://www.ftwbikes.com/index2.htm ,de ez egyrészt "picit" sokba kerül, másrészt az igazi kb 62 cm volna. Szal valaki?
#3724
Írta 2007. június 10. - 14:41

#3725
Írta 2007. június 10. - 13:58

Akkor miért kerül többe az xl-II, ha az nem tûgörgõs és "nehezebb" is?
raadasul egy 120g-os fejcsapagy ennyi penzert minden, csak nem nehez...

vedd meg nyugodtan, nem fogod megbanni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3726
Írta 2007. június 10. - 13:55

#3727
Írta 2007. június 10. - 13:48

nem vagyok fizikus, de azt azert nem jelentenem ki egyertelmuen, hogy a tugorgos csapagy jobb, mint a sima zart golyoscsapagy. A Chris Kingben se az van, a Hope-ban se, a jobb FSA-kban se, es ezek a legjobb fejcsapagyak a piacon.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3728
Írta 2007. június 10. - 10:50

Akkor az FSA-UF az könyebb is, a csapágya is jobb és olcsóbb is.
Akkor miért kerül többe az xl-II, ha az nem tûgörgõs és "nehezebb" is?
Bocs, hogy ennyit feszegetem, csak kíváncsi vagyok:)
Akkor miért kerül többe az xl-II, ha az nem tûgörgõs és "nehezebb" is?
Bocs, hogy ennyit feszegetem, csak kíváncsi vagyok:)
#3729
Írta 2007. június 10. - 10:42

igen.
nagyobb felületen adódik át a terhelés
nagyobb felületen adódik át a terhelés
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3730
Írta 2007. június 10. - 10:35

Miért találták ki a tûgörgõs csapágyat?
Gondolom nagyobb teherbírású, ezálltal nem kopik annyira, ezállatal nagyobb az élettartama, nem?
Gondolom nagyobb teherbírású, ezálltal nem kopik annyira, ezállatal nagyobb az élettartama, nem?
#3731
Írta 2007. június 09. - 21:29

ha mélyebben építem...
nem, nem úgy. a beépítési magasság az, ami a vázon kívüli része
#3732
Írta 2007. június 09. - 20:19

ha mélyebben építem be akkor nem "stabilabb" lessz a csapágy a vázban?
nem vagyok grammániás, szal a 2g ide-vagy oda nem számít....kivéve ha 4rugorol van szó
bááár én 2rugó különbséget látok a kettõ között, de ez bolt kérdése.
nem vagyok grammániás, szal a 2g ide-vagy oda nem számít....kivéve ha 4rugorol van szó

#3733
Írta 2007. június 09. - 18:26

ha alul-felül anguláris csapi, akkor Orbit XL-II; ha számít a tömeg, akkor Orbit UF alul hengergörgõvel (kemény 2 g-mal könnyebb
).
de inkább a beépítési magasság számítson cc-re, mert az XLII 5,5mm-rel alacsonyabb, így rövidebbre vághatod a villanyakat, tehát az UF 2grammos elõnyét itt behozhatod.
mûszakilag mindkettõ tökéletes megoldás, de az UF 4 rugóval olcsóbb.

de inkább a beépítési magasság számítson cc-re, mert az XLII 5,5mm-rel alacsonyabb, így rövidebbre vághatod a villanyakat, tehát az UF 2grammos elõnyét itt behozhatod.
mûszakilag mindkettõ tökéletes megoldás, de az UF 4 rugóval olcsóbb.
#3734
Írta 2007. június 09. - 18:10

akkor ezekszerint a kettõ nem ugyanaz...
én xc-re használnám, gondolom akkor még túlózva is lenne...
én xc-re használnám, gondolom akkor még túlózva is lenne...
#3735
Írta 2007. június 09. - 18:06

Az iparis a király, bár függ a gyártótól. Én már legalább negyedik éve használom (de lehet, hogy régebb óta) elsõsorban dh vonalon, és semmi baja.
#3736
Írta 2007. június 09. - 18:02

És mennyire érdemes tûgörgõs csapágyassat venni?Tartósabb, vagy elég ez a csapágy is?
#3737
Írta 2007. június 09. - 17:29

#3738
Írta 2007. június 09. - 17:20

#3739
Írta 2007. június 09. - 17:14

ez az fsa a képen az
létezik persze normál, de ez teljesen integrált a képen;)
köszi mindenkinek

A Paripa (Magellan Serpens): Blau - http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3077
#3740
Írta 2007. június 09. - 13:41

ez az fsa a képen az 
létezik persze normál, de ez teljesen integrált a képen;)

létezik persze normál, de ez teljesen integrált a képen;)