Meg iparis ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#5941
Posted 2004. February 24. - 10:42
#5942
Posted 2004. February 23. - 19:06
5/32"
azt jelenti, hogy 3.8mm
vagyis valoszinuleg golyo merete
es igen golyos es igen tomitett.
...
nem baj az csak jo legyen!
azt jelenti, hogy 3.8mm
vagyis valoszinuleg golyo merete
es igen golyos es igen tomitett.
...
nem baj az csak jo legyen!
#5943
Posted 2004. February 23. - 18:05
nekem orbit dl-em van, és a hagyományos kónuszos megoldás, bár szépen kidolgozott, és tömített...
#5944
Posted 2004. February 23. - 17:37
#5945
Posted 2004. February 23. - 17:31
#5946
Posted 2004. February 23. - 15:25
Zúzásra szerintem:
-FSA the pig~6-7
-FSA The pig dh pro~10
-FSA Orbit xl2~10
Nekem orbit xl2-van és teljesen meg vagyok vele elégedve!Ezt is véletlenül fogtam ki mert nem volt más és találtam egy pesti boltba!
Piget azért mert olcsóbb a többihez képest és az is bírja a kiképzést
-FSA the pig~6-7
-FSA The pig dh pro~10
-FSA Orbit xl2~10
Nekem orbit xl2-van és teljesen meg vagyok vele elégedve!Ezt is véletlenül fogtam ki mert nem volt más és találtam egy pesti boltba!
Piget azért mert olcsóbb a többihez képest és az is bírja a kiképzést
#5947
Posted 2004. February 23. - 15:18
#5948
Posted 2004. February 23. - 15:03
irhatjak!
nem ertem.
es epp emiatt az iparis dolog miatt esel bele a marketing csapdaba.
...
nem ertem.
es epp emiatt az iparis dolog miatt esel bele a marketing csapdaba.
...
#5949
Posted 2004. February 23. - 14:49
vegyél fsa orbit xl-2!Nagyon jó!Piget akartam ezt vagy pig dh-prot ezek amik királyak és viszonylag olcsó is!
#5950
Posted 2004. February 23. - 14:43
Ezt írják a holnapon:
Forged and CNC machined 6061/T6 aluminum cups Patented alignment tip for increased durability and performance Sealed 5/32" caged ball bearings Upper and lower water seals Laser etched aluminum top cap 1” or 1 1/8" size Stack Height* - 17+12=29mm Black or Silver anodized finish Weight - 106 grams (1"), 112 grams (1 1/8")
Forged and CNC machined 6061/T6 aluminum cups Patented alignment tip for increased durability and performance Sealed 5/32" caged ball bearings Upper and lower water seals Laser etched aluminum top cap 1” or 1 1/8" size Stack Height* - 17+12=29mm Black or Silver anodized finish Weight - 106 grams (1"), 112 grams (1 1/8")
#5951
Posted 2004. February 23. - 14:15
#5952
Posted 2004. February 23. - 14:04
Úgy értettem, hogy tömített, mélyhornyú g.csapi van benne, de valószínûleg nem szabvány méret, kvázi ha beszarik nem kapok bele újat...
Jobban járnék a Pig-gel?
Jobban járnék a Pig-gel?
#5953
Posted 2004. February 23. - 13:58
nem belemenven melyen a temaba.
tudvan, hogy te mit gondolsz iparisnak,
az a dl nem az.
.
.
.
ezert kell roox-ot venni
tudvan, hogy te mit gondolsz iparisnak,
az a dl nem az.
.
.
.
ezert kell roox-ot venni
#5955
Posted 2004. February 23. - 11:41
kormánycsapágy: nagyon jó a pig. nekem dh pro van, embertelen. soha nem lesz vele gond. volt orbit xlII is, az is frenetikus. 2 év után úgy adtam el, mintha új lett volna.
deore agy: lx-ben nincs tárcsás, az xt meg már bordás rögzítésû. marad a deore. (amúgy is a hülye átlagjuzer azt nézi, milyen a villa, meg a fék, esetleg a hátsóváltó, az agyig ritkán jut el.... - ergo sok pénzt lehet spórolni rajta.)
deore agy: lx-ben nincs tárcsás, az xt meg már bordás rögzítésû. marad a deore. (amúgy is a hülye átlagjuzer azt nézi, milyen a villa, meg a fék, esetleg a hátsóváltó, az agyig ritkán jut el.... - ergo sok pénzt lehet spórolni rajta.)
#5956
Posted 2004. February 23. - 11:12
Lenne itt egy dolog, amin nagyon hezitálok. Szerintetek (tapasztalatok alapján!!!) eléggé kiforrott dolog már az "iparis" technológia, vagy még mindig jobb a kónuszos/golyós/golyóskosaras megoldás? Azért kérdem, mert:
1. Agyalok egy jobb kormánycsapin a mostani rozsdás noname helyett. FSA-ból van ugye a Pig, amirõl csak jókat hallottam, meg az Orbit DL (többek között). Az utóbbi "iparis", tömített, stb., a kettõ kb. ugyanabban az árban van. Volt nemrég egy First címû ún. "iparis" csapim, ami 2-3 hónap alatt telement kosszal, berozsdált, szal tönkrement. A DL-tõl se várjak sokkal többet, vagy az már egy más kategória?
2. Fura kicsit, hogy 300-400 ezres bicókat (Kona, Merida) tárcsás Deore aggyal szerelnek, ami ugye kónuszos, és még NEM Borozon eljárással készült csészéket tartalmaz (ha jól emléxem).
1. Agyalok egy jobb kormánycsapin a mostani rozsdás noname helyett. FSA-ból van ugye a Pig, amirõl csak jókat hallottam, meg az Orbit DL (többek között). Az utóbbi "iparis", tömített, stb., a kettõ kb. ugyanabban az árban van. Volt nemrég egy First címû ún. "iparis" csapim, ami 2-3 hónap alatt telement kosszal, berozsdált, szal tönkrement. A DL-tõl se várjak sokkal többet, vagy az már egy más kategória?
2. Fura kicsit, hogy 300-400 ezres bicókat (Kona, Merida) tárcsás Deore aggyal szerelnek, ami ugye kónuszos, és még NEM Borozon eljárással készült csészéket tartalmaz (ha jól emléxem).
#5957
Posted 2004. February 23. - 10:34
32.000-ért ami volt, az most 28.000, és azonic shorty deluxe a rendes neve.
nem ér annyit. :-X
nem ér annyit. :-X
#5958
Posted 2004. February 21. - 22:02
ugyan!
a 32eft-os stucni pedig haverom azonicja volt anno ket harom eve.
most nemtom miylen aron kaphatoak ezek
a 32eft-os stucni pedig haverom azonicja volt anno ket harom eve.
most nemtom miylen aron kaphatoak ezek
#5959
Posted 2004. February 21. - 21:58
#5960
Posted 2004. February 21. - 21:58
Pont az járt az "eszemben" hogy mingyá jön lor és megmondja a frankót... : Így legyen ötösöm a lottón, mellesleg akkor mindenki kaphat egy új biciklit. ;D