sztem kcs az egyetlen, amiben jobb a kónuszos megoldás...
nekem eddig hibátlan.
fõleg amekkora rüszmeteg nagy golyók vannak benne...
hibátlan termék.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#5241
Posted 2005. June 23. - 22:44
#5242
Posted 2005. June 23. - 22:41
nemtom engem vhogy az iparis kcs nem is vonz fsa uf-em vanik es tokkkeletes
Mosolyogj a vilagra es a vilag visszamosolyog rad :w_morde:
#5243
Posted 2005. June 23. - 22:22
lol
bírom ezt
csak mert iparis semmivel nem jobb
nem acél, nem ilyen nagy golyók vannak benne, stb stb
bmx-es cuccmák.
nemértem az emberi logikát, miért kell ezért káromkodni is.
más kcs
bírom ezt
csak mert iparis semmivel nem jobb
nem acél, nem ilyen nagy golyók vannak benne, stb stb
bmx-es cuccmák.
nemértem az emberi logikát, miért kell ezért káromkodni is.
más kcs
#5244
Posted 2005. June 23. - 22:16
6.5?!?!?!?! elmennek (cenzúrázva thez által )... akkor már nem sokkal drágább ebike-on a Pig DH Pro... vagy bikediszkont The pig...
van a Bike+-nak valami jobb kcsapágya, ha jól tudom, az érdekelne... tudtok valamit róla?
ja, és azért írtam azt, hogy elsõ kerék, mert nem akartam célozgatni, hoyg teló mert fingom sincs (volt), hogy mi a gáz
Kössz.
van a Bike+-nak valami jobb kcsapágya, ha jól tudom, az érdekelne... tudtok valamit róla?
ja, és azért írtam azt, hogy elsõ kerék, mert nem akartam célozgatni, hoyg teló mert fingom sincs (volt), hogy mi a gáz
Kössz.
#5245
Posted 2005. June 23. - 22:06
#5246
Posted 2005. June 23. - 22:04
#5247
Posted 2005. June 23. - 22:01
1. Jol mondod, valszeg a bowdenhaz csere megoldja a dolgot. (gondolom nyulos is lett a fekerzes.)
2. ezt itt nem igazan ertem de gondolom, kotyog a telo/kormicsapi es nem az elso kerekrol van szo. Lehet, h csak be kell loni a kormicsapit. Az meg hogy Sherman a telo 1 jo firkalas utan semmit nem jelent szerintem. Amit irtal kormicsapit sztem min 7 rugesz korul van, de inkabb passzolom. Bemesz 1 botba es megkerded, hogy mennyiert hoznak.
2. ezt itt nem igazan ertem de gondolom, kotyog a telo/kormicsapi es nem az elso kerekrol van szo. Lehet, h csak be kell loni a kormicsapit. Az meg hogy Sherman a telo 1 jo firkalas utan semmit nem jelent szerintem. Amit irtal kormicsapit sztem min 7 rugesz korul van, de inkabb passzolom. Bemesz 1 botba es megkerded, hogy mennyiert hoznak.
Mosolyogj a vilagra es a vilag visszamosolyog rad :w_morde:
#5248
Posted 2005. June 23. - 21:54
Hello!
Légyszi segítsetek: 1 hete estem egy olyat, hogy az elsõ összevissza tekeredett. Átütõs Sherman-em van, Avid BB7 203-assal. Ma végre eltudtam menni tekerni egy, de annyira lehangolt, hogy inkább hazamentem... 3 pericg ha kinnt voltam... következõ a "diagnózis":
1., fék iszonyat szarul fog (az esés elõtt bármilyen sebességrõl blokkolt, most pedig 15-20-ról is van fékút, elõtte pedig rögtön megállás volt... észrevettem, hogy a bowdenház a fékkarnál kicsit begyûrõdött... MI EZZEL A BAJ? bowdenház csere megoldja a gondot
2., Kotyog az elsõ... eddig is kotyogott az igaz minimálisan, de zavar... Egy alap, szar Ritchey kcsapágy van, leszeretném cserélni egy FSA The Pig-re. MENNYIBE KERÜL, mert nem találtam árat sehol? A kotyogás nem hiszem, hogy a teló miatt van, mert Sherman. én a kormánycsapágy rossz összerakására tippelek, de most már egy újba beruházok, persze a pig árától függ.
Kössz.
Légyszi segítsetek: 1 hete estem egy olyat, hogy az elsõ összevissza tekeredett. Átütõs Sherman-em van, Avid BB7 203-assal. Ma végre eltudtam menni tekerni egy, de annyira lehangolt, hogy inkább hazamentem... 3 pericg ha kinnt voltam... következõ a "diagnózis":
1., fék iszonyat szarul fog (az esés elõtt bármilyen sebességrõl blokkolt, most pedig 15-20-ról is van fékút, elõtte pedig rögtön megállás volt... észrevettem, hogy a bowdenház a fékkarnál kicsit begyûrõdött... MI EZZEL A BAJ? bowdenház csere megoldja a gondot
2., Kotyog az elsõ... eddig is kotyogott az igaz minimálisan, de zavar... Egy alap, szar Ritchey kcsapágy van, leszeretném cserélni egy FSA The Pig-re. MENNYIBE KERÜL, mert nem találtam árat sehol? A kotyogás nem hiszem, hogy a teló miatt van, mert Sherman. én a kormánycsapágy rossz összerakására tippelek, de most már egy újba beruházok, persze a pig árától függ.
Kössz.
#5249
Posted 2005. June 23. - 13:38
kék szinû zsírt apám hozott anno a melóhelyérõl.
ott a kék zsírt buszok csapágyaiba pumpálták a kerékhez.
ott a kék zsírt buszok csapágyaiba pumpálták a kerékhez.
#5250
Posted 2005. June 23. - 13:22
ezért baromira nem fognak szeretni a kedves moderátorok
edit: módosítani, pedig nemér.. az súlyosbítást von maga után..
4 hét akasztás magánzárkában??
"Interperszonális relációban kollokválni" - Déri János
#5251
Posted 2005. June 23. - 13:10
nemtom, hoyg a kékszínû zsírok általában mire vannak, de erre az van írva, hogy fémnemesítõt tartalmaz... gondoltam jó lesz oda, amúgy nagyobb darab golyós csapágyokba is használtunk már ilyet a golyó már egy kicsi bekockúlt, alig forgott de ez megoldotta a problémát... suhant utána mint az állat, igaz, hogy fûtött, meg hangos volt
nekem csak jó tapasztalataim vannak ezzel a zsírral...
nekem csak jó tapasztalataim vannak ezzel a zsírral...
Mé há nem?
#5252
Posted 2005. June 22. - 12:55
izé...jajj....mán módosítottam, de hiába. mi is jár ezért? két hét akasztás, vagy ilyesmi?
"Interperszonális relációban kollokválni" - Déri János
#5253
Posted 2005. June 22. - 12:53
lusta voltam keresni....
ezért baromira nem fognak szeretni a kedves moderátorok
edit: módosítani, pedig nemér.. az súlyosbítást von maga után..
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#5254
Posted 2005. June 22. - 12:52
értem, köszi. elfelejtettem, hogy lehetne keresni....
"Interperszonális relációban kollokválni" - Déri János
#5255
Posted 2005. June 22. - 12:49
szerintem azok inkább ide.
http://forum.bikemag...
(milyen vicesek ezek a majdnem egyforma nevû topicok )
amúgy különbözõ emberek vagyunk, különbözõek az igényeink, "méreteink".
gondolom Spálya eazért mondta ezt a szubjektív véleményt, mert õ azt szokta meg, azt találja kényelmesebbnek.
elvileg az a jó kormány, amit ~vállszéles fogásban fogsz, szerintem.
http://forum.bikemag...
(milyen vicesek ezek a majdnem egyforma nevû topicok )
amúgy különbözõ emberek vagyunk, különbözõek az igényeink, "méreteink".
gondolom Spálya eazért mondta ezt a szubjektív véleményt, mert õ azt szokta meg, azt találja kényelmesebbnek.
elvileg az a jó kormány, amit ~vállszéles fogásban fogsz, szerintem.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#5256
Posted 2005. June 22. - 09:44
kormánnyal kapcsolatos izék is jöhetnek ide? no mindegy, ha off, akkor bocs.
szal azt nem értettem sosem, amivel pl. az uccsó számban is találkoztam Spálya tollából, hogy a 68cm-es Truva Hussefelt kormánybõl õ levágna 1-1 cm a végébõl, mert úgy lenne igazán jó. na de kérdem én: miért is?
azt ugye mindenki tudja, hogy mi a széles és hosszú kormány elõny-hátrány, mikor mit célszerû beépíteni, de 1-1 cm-rel minek sz*rozni? nekem a 73,5cm-s RooX-om, van, és esküszöm néha keskenynek találom. jó, mondjuk magas hulaj nagy paraszt vagyok, aztán ha ezt megfogom rendesen, akkor nekem az a vállszélesség.
szóval azt az 1-1 cmes kurtítást nagyon nem értem, hiszen azon még "fogástartományon" belül van. vagy mi....
szal azt nem értettem sosem, amivel pl. az uccsó számban is találkoztam Spálya tollából, hogy a 68cm-es Truva Hussefelt kormánybõl õ levágna 1-1 cm a végébõl, mert úgy lenne igazán jó. na de kérdem én: miért is?
azt ugye mindenki tudja, hogy mi a széles és hosszú kormány elõny-hátrány, mikor mit célszerû beépíteni, de 1-1 cm-rel minek sz*rozni? nekem a 73,5cm-s RooX-om, van, és esküszöm néha keskenynek találom. jó, mondjuk magas hulaj nagy paraszt vagyok, aztán ha ezt megfogom rendesen, akkor nekem az a vállszélesség.
szóval azt az 1-1 cmes kurtítást nagyon nem értem, hiszen azon még "fogástartományon" belül van. vagy mi....
#5257
Posted 2005. June 22. - 09:11
A kék színû zsírok nem inkább fém mûanyag kapcsolathoz vannak?
Tegnap befizettem egy reinkarnációs tanfolyamra. Rohadt drága volt, dehát egyszer élünk.
"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...
"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...
#5258
Posted 2005. June 21. - 22:16
oksa... Én is kb erre gondoltam
Én metabondot szoktam használni (hightech zsír, kék szín), tapasztalatok?
Én metabondot szoktam használni (hightech zsír, kék szín), tapasztalatok?
Mé há nem?
#5259
Posted 2005. June 21. - 21:38
Berakás elõtt illik a csapágyat a csapágyházba/csészébe illesztés elõtt finom zsírral átkenni. Már a védelme miatt. Valami nagynyomásállóságú tápos zsírt, pl Sonax-ot. Magyarul kábé az egész ipari csapágygyûrût szépen megfogod a kezedben, s egy vékony filmmel bevonod. Ettõl nem fog finomabban futni, de jobban fog illeszkedni, s egy kis szennyezõdés/nedvesség elleni védelmet ad neki. Nem beszélve a fémek összesülésérõl és korróziójáról. (de lehetõleg a csapágyat ne pattintsd szét! )
#5260
Posted 2005. June 21. - 20:32
vettem 1 FSA Orbit XL II-t és az volna a kérdésem, hogy ezt be kell-e zsírozni, mert ugye ipari csapágyak vannak benne, de attól még lehet kell neki vhova... ha kell akkor mit zsírozzak?
Mé há nem?