Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#4701
Posted 2006. April 29. - 19:01

jah, kezd azzal
ipari csapit én nem bontanék meg, mert utána ha viszarakod a tömítést, lehet hogy be fog ázni
szal csak ésszel, meg ugye elvileg az iparis csapit kenni sem szabad pont ezért
hogy ne szedd szét, mert elhajlik a porvédõ "lemez"
mondjuk nekem az e.13 az alsó görgõjénél beázott, beállt teljesen, szétszedtem, kiáztattam a rozsdából, kis zsír aztán porvédõk vissza, azóta is simán mûködik
ipari csapit én nem bontanék meg, mert utána ha viszarakod a tömítést, lehet hogy be fog ázni
szal csak ésszel, meg ugye elvileg az iparis csapit kenni sem szabad pont ezért
hogy ne szedd szét, mert elhajlik a porvédõ "lemez"
mondjuk nekem az e.13 az alsó görgõjénél beázott, beállt teljesen, szétszedtem, kiáztattam a rozsdából, kis zsír aztán porvédõk vissza, azóta is simán mûködik
Autist Team:)
#4702
Posted 2006. April 29. - 18:53

huhh köszi a gyors reakciókat
ggx: nem valószínû, mert ha oldalirányú terhelést kap, akkor nem recseg. de azért szétszedtem, kitisztítottam a kormány azon részét és raktam egy kis zsírt is, háhta...
conor: ez alul felül iparis (v anguláris nem tudom), ettõl persze még recseghet... akkor a köv. itthoni szabad félórámat erre szánom
alsó váll meg csapágy zsírozás
tamaska: érdekes, eddig mindenki pozitív véleményt mondott errõl a csapágyról... (ez itt: http://www.ne.jp/asa...set-fsa-xl2.jpg)
meg ha oldalra forgatom, akkor teljesen szépen fut, recsegés, szorulás és kotyogásmentesen.. csak fékezésnél jön elõ ez a recsegés...
remélem a vállnál megáll a dolog és nem a lényeg recseg...

ggx: nem valószínû, mert ha oldalirányú terhelést kap, akkor nem recseg. de azért szétszedtem, kitisztítottam a kormány azon részét és raktam egy kis zsírt is, háhta...
conor: ez alul felül iparis (v anguláris nem tudom), ettõl persze még recseghet... akkor a köv. itthoni szabad félórámat erre szánom
alsó váll meg csapágy zsírozás

tamaska: érdekes, eddig mindenki pozitív véleményt mondott errõl a csapágyról... (ez itt: http://www.ne.jp/asa...set-fsa-xl2.jpg)
meg ha oldalra forgatom, akkor teljesen szépen fut, recsegés, szorulás és kotyogásmentesen.. csak fékezésnél jön elõ ez a recsegés...
remélem a vállnál megáll a dolog és nem a lényeg recseg...
#4703
Posted 2006. April 29. - 18:45

olyan XL-t en mar hallottam irdatlanul recsegni.
mondjuk most en is ettem a kefet rendesen, mert beraktam egy uj kcs-t egy giant ocr-be [fel ora szenvedes utan] es megforgatva a kormanyt recsegett mint allat. aztan kiderult, hogy a bovdenhazak es a fejcso oldalan levo vezetoszemek kozott dzsuvas a szitu, es az a hangos. pedig mar kezdtem szentsegelni...
szal neha csak valami aprosag van a dologban
TF2-t mindennek
mondjuk most en is ettem a kefet rendesen, mert beraktam egy uj kcs-t egy giant ocr-be [fel ora szenvedes utan] es megforgatva a kormanyt recsegett mint allat. aztan kiderult, hogy a bovdenhazak es a fejcso oldalan levo vezetoszemek kozott dzsuvas a szitu, es az a hangos. pedig mar kezdtem szentsegelni...
szal neha csak valami aprosag van a dologban
TF2-t mindennek
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4704
Posted 2006. April 29. - 18:30

ha csak fékezésnél, akkor vagy a kormánycsapi vagy a villa
zsírozás nekem általában megoldotta a problémát, volt olyan hogy a golyókosár széttört, annak is furcsa hangja volt utána
vagy a másik variáció hogy a boxxi alsó vállához bement némi por a becsúszó és a váll közé és az pattog-kattog
zsírt mindennek!:-)
zsírozás nekem általában megoldotta a problémát, volt olyan hogy a golyókosár széttört, annak is furcsa hangja volt utána
vagy a másik variáció hogy a boxxi alsó vállához bement némi por a becsúszó és a váll közé és az pattog-kattog
zsírt mindennek!:-)
Autist Team:)
#4705
Posted 2006. April 29. - 17:57

#4706
Posted 2006. April 29. - 15:01

még cmen feltûnt, h irdatlanul recseg a bicóm... elõtte nem vettem észre, mert hegyig zene, ott meg fullface, nem ezzel voltam elfoglalva...
cm után monoblokk, rugóstag ki, alaposan letisztít, jól bezsíroz mindenhol
de elöl még mindig recseg, fékezésnél.. mitõl lehet?
thez írása alapján recseghet a kormánycsapágy is, ezért írtam ide..
de õszintén szólva nem szívesen cserélném le (orbit xl2), szóval lehet, h egy jó kis zsírozás rajta is segít? v ilyenkore a csapágy szokott recsegni?
cm után monoblokk, rugóstag ki, alaposan letisztít, jól bezsíroz mindenhol
de elöl még mindig recseg, fékezésnél.. mitõl lehet?
thez írása alapján recseghet a kormánycsapágy is, ezért írtam ide..
de õszintén szólva nem szívesen cserélném le (orbit xl2), szóval lehet, h egy jó kis zsírozás rajta is segít? v ilyenkore a csapágy szokott recsegni?
#4707
Posted 2006. April 29. - 13:55

Hi!
A hardy integrált fejcsapágya az milyen? Elfogadható minõség?
Esetleg valamilyen mód van a cserére, ha valami baja lene? (Mert láttam már olyat, h integrált-cucc csere, de az meg hogy van? Ha integrált, akkor mi a cserélhetõ rajta, meg mi nem?)
Na - kicsit zagyva volt, de aki vágja, az ígyis érti - remélem
van integralt csapagy, meg fel-integralt. Az integraltnal nincs csesze, hanem a vaz van ugy kikepezve, hogy fusson benne a csapagy kozvetlenul. abban nyilvan csak a csapagyat tudod cserelni, ha tonkremegy, de ha a vaz kopik ki, akkor cserelheted a csapagyat ahogy akarod, akkor is logni fog, ergo a vaz kuka. Ez ezert nemjo megoldas.
a felintegralt csapagy az vegulis ugyanugy muxik mint a hagyomanyos, csak annyi a kulonbseg, hogy a cseszek bele vannak sullyesztve a vazba. tehat kopas eseten a cseszeket is lehet cserelni nem csak a csapagyakat, tehat a vaznak semmi koze hozza. Na persze a vaz fejcsovet attol meg lehet szepen deformalni, de az masbol adodik altalaban.
szal nezd meg [vagy hivd fel a boltot es kerdezd meg, olvass utanna, stb] hogy melyik. ha az elso megoldas, akkor szerintem felejtos. foleg ha hosszu tavra tervezel vele.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4708
Posted 2006. April 28. - 22:44

probikeEzek az árak honnan vannak?
Eleve hol érdemes keresni pazzaz cuccokat, ahol nagyobb választék is van?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4709
Posted 2006. April 28. - 22:39

és ezekhez mit szólsz?
Pazzaz ATB908 2014 90-130 5 fok 25,4 137g, 3999 HUF. no comment
Pazzaz ATB27-DB7 7075 25,4 140g, 4500 HUF.
Ezek az árak honnan vannak?
Eleve hol érdemes keresni pazzaz cuccokat, ahol nagyobb választék is van?
#4710
Posted 2006. April 28. - 16:56

Hi!
A hardy integrált fejcsapágya az milyen? Elfogadható minõség?
Esetleg valamilyen mód van a cserére, ha valami baja lene? (Mert láttam már olyat, h integrált-cucc csere, de az meg hogy van? Ha integrált, akkor mi a cserélhetõ rajta, meg mi nem?)
Na - kicsit zagyva volt, de aki vágja, az ígyis érti - remélem
A hardy integrált fejcsapágya az milyen? Elfogadható minõség?
Esetleg valamilyen mód van a cserére, ha valami baja lene? (Mert láttam már olyat, h integrált-cucc csere, de az meg hogy van? Ha integrált, akkor mi a cserélhetõ rajta, meg mi nem?)
Na - kicsit zagyva volt, de aki vágja, az ígyis érti - remélem

"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4711
Posted 2006. April 23. - 16:57

#4712
Posted 2006. April 23. - 16:54

draga? miota ujjaeledt, es kitelepitettek valahova tavolkeletre elvileg olcsobbak a syncros cumok, mint anno a hoskorban, amikor a mindent vivo slager kategoriaba tartozott.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4713
Posted 2006. April 22. - 22:40

egyébként sem egy kommersz márka.
ezért is mertem beruházni rá, hisz nem épp egy olcsó alkatrész. sõt, kifejezetten nem. de nagyon treszik. hatalmas felfekvõfelület(amivel amugy semmire sem megyek, köszi könnyítés:D) alul hatalmas golyóskosár, felül iparis(nak tünõ), meg a LOOK UP,EH?! felirat ami még etalon:) meg a CK lila központosítógyûrû ver mindent, kár hogy nem látszik ki:)
#4714
Posted 2006. April 22. - 22:37

No csak kiváncsiságból kérdeztem, meg az e-bike is tele van a cuccaikkal, és egyébként sem egy kommersz márka.
#4715
Posted 2006. April 22. - 22:20

Húha. Talán az authorosok nyomják, valahogy ez rémlik.
Nem forgalmazótól érkezett, így konkrétat nem tudok sajnos mondani.
Nem forgalmazótól érkezett, így konkrétat nem tudok sajnos mondani.
#4716
Posted 2006. April 22. - 22:17

#4717
Posted 2006. April 22. - 22:11



#4718
Posted 2006. April 22. - 15:26

azok a scuzzyk sztem a legjobb csapagyak a foldon. volt olyan pro-m is, meg wcs-em is, es imadtam oket. zero suly, gyonyoruen fut, es nem hal be fel ev alatt. soha jobbat. ja, es az a vicc, hogy emelle meg nem is eszelos draga, mint a RF-ek speciel, amik a kalap kaki szinten vannak.
jo, tudom a CK az etalon, de annak az ara is olyan.
jo, tudom a CK az etalon, de annak az ara is olyan.

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4719
Posted 2006. April 21. - 22:23

sikerült végre lecserélnem a kormánycsapágyam, fura mód már nem recseg.
az új áldozat egy SYNCROS FR1.
nagyon bejövõs eddig, és szép is:)
a régi áldozat egy Scuzzy Logic Pro volt, meglepõdtem mikor megmértem a csészéit...
12 gramm a felsõ, az alsó is max 15 gramm. morbid:) etalon CC cuccos, de duplavállas villához újra nem eröltetném.
az új áldozat egy SYNCROS FR1.
nagyon bejövõs eddig, és szép is:)
a régi áldozat egy Scuzzy Logic Pro volt, meglepõdtem mikor megmértem a csészéit...
12 gramm a felsõ, az alsó is max 15 gramm. morbid:) etalon CC cuccos, de duplavállas villához újra nem eröltetném.
#4720
Posted 2006. April 21. - 14:05

Sziasztok!
Maratonra melyiket leginkább ezek közül: Ritchey Comp 5 fokos, Truva XR egyenes, Altrix egyenes
(Tartósság szempontjából.)
Maratonra melyiket leginkább ezek közül: Ritchey Comp 5 fokos, Truva XR egyenes, Altrix egyenes
(Tartósság szempontjából.)