Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#4241
Posted 2006. November 25. - 19:32
az ár nagyon nem érdekel , csak megbízható legyen , és könnyü
#4242
Posted 2006. November 25. - 00:25
Hello!
Szerintetek az Altrix Basic 3119701 kormányszár 100 mm- es kivitelben és az Altrix HB131- es 25, 4- es, 580mm- es koemány jó párosítás lenne?
Ugyanez megvan B+ logó alatt. Nem csodálkoznék, ha Ike, X-Mission, stb. néven is meg tudnád venni. Nekem B+ van, árához képest teljesen jó, meg vagyok vele elégedve.
Race, no Rest!
#4243
Posted 2006. November 25. - 00:04
mit lehet érdemes figyelni;
minél kevesebb hajlítás van benne, annál erõsebb
az alapméretes könnyebb
(az elsõ kettõ alapján bizony a riser SC-nél is van jobb )
és persze; alapanyag (6061-es pl. jócska) és falvastagság (és, hogy ez a falvastagsg mennyire egyenletesen változik, ha változik, bár azt úgysem látod )
szal húzz meg egy minimum elvárást a súllyal és árral kapcs, aztán az így kiválasztott darabokat próbáld végig, h melyik hogy áll kézre
#4244
Posted 2006. November 25. - 00:03
én sem akartam b+-t venni , de semmi normális nem volt , és ez nézett ki a legstrapabíróbbnak
én a kona kormányon gondolkoztam , szerintetek az mennyit bír ?
én arról még semmit nem hallottam
#4245
Posted 2006. November 24. - 23:59
B+ okat meg messze kerüld el
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4246
Posted 2006. November 24. - 23:44
nem tud valaki valami strapabíró kormányt , mert nekem eltört a dh-s bike pos kormányom fél év után
valami könnyû , de jó kormány kéne
ha valakinek van valami jó tapasztalata , azt várom , mert ezek után nem nagyon bízok meg semmiben
köszi elõre is
#4247
Posted 2006. November 22. - 16:56
Szerintetek az Altrix Basic 3119701 kormányszár 100 mm- es kivitelben és az Altrix HB131- es 25, 4- es, 580mm- es koemány jó párosítás lenne?
#4248
Posted 2006. November 21. - 14:31
#4249
Posted 2006. November 21. - 14:22
Azt mondják az okos emberek, hogy ha könnyû cuccokat veszek, akkor gyakran kell cserélni.
Szóval most hogy könnyítsek a bringámon az egységesség kedvéért Ritchey WCS cuccokkal szeretném felszerelni.
( Nyereg / nyeregcsõ / kormány / kormányszár / kormányvég)
Nos ha mindezt egy könnyû össztelós gépbe raknám be szerintetek mennyire lennne tartós? Vagy az én 80 kilómhoz erõsebb kell?
Maratonra használnám lájtos stílusban....
Nekem 1 bike-on van WCS kormányszár - kormány - kormányvég egy másikon csak kormányszár. Én 81-82kg vagyok és fenntartás nélkül tudom ezeket ajánlani. A karbon WCS kormány azonban egy aktuális tartóssági tesztben utolsó lett.
#4250
Posted 2006. November 21. - 00:32
ez most egyenesre vagy hajlitottra?rob: karbonos FSA-k dizajnja mennyire nem tetszik? mondjuk nem is olcsok, de eszmeletlen jo sulyban vannak. en gondolkodok egyen. vagy persze monkey cnt
egyenesben 25.4 befogóval 600-as kellene, de már megvan rendelve a syntace
hajlitottban nincs még alternativa, olcsón kellene valami jó tõlem akár karbon is lehet, csak passzoljon a thomsonba, és legalább 630-as legyen, max 1"-1.5" emeléssel
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4251
Posted 2006. November 21. - 00:07
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4252
Posted 2006. November 20. - 23:28
Szóval most hogy könnyítsek a bringámon az egységesség kedvéért Ritchey WCS cuccokkal szeretném felszerelni.
( Nyereg / nyeregcsõ / kormány / kormányszár / kormányvég)
Nos ha mindezt egy könnyû össztelós gépbe raknám be szerintetek mennyire lennne tartós? Vagy az én 80 kilómhoz erõsebb kell?
Maratonra használnám lájtos stílusban....
#4253
Posted 2006. November 16. - 23:34
Például:
1., A Devinci, aki 2006-ig minden modell esetében félintegrált csapágyakat használ (még FR és DH kategóriában is), 2007-ben az új fejlesztéseknél, valamint a "kemény" kategóriáknál visszatér a hagyományos megoldáshoz.
2., az Iron Horse a 2007-s modellévben mind a három megoldást elkezdi használni. Furcsa, hogy például a négy Sunday közül háromban már félintegrált van.
A hosszú utas trail kategóriában használ félintegráltat és hagyományost is.
Ez csak néhány kiragadott példa, de biztos találnánk furcsaságokat más, neves gyártóknál is.
#4254
Posted 2006. November 14. - 21:15
ötlet helyette más? 600-as, egyenes, erõsen hátrahajló modell érdekel.
természetesen nagyjából 150 gramm környékén.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4255
Posted 2006. November 14. - 17:25
jól.....nekem tavaly a coilerben volt, pike fölött, most a merevfarúban....mondjuk nem ugrálok, viszont ütöm a mázsát...Az evolve xc mennyire bírná alattam (170g)?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4256
Posted 2006. November 14. - 17:17
#4257
Posted 2006. November 14. - 17:02
az a deus xc, én a deusról beszéltem.....Akkor tényleg nem olyan könnyû, a RF honlapon 125g-t írnak rá.
http://www.raceface....deusxc-stem.htm
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4258
Posted 2006. November 14. - 16:56
#4259
Posted 2006. November 14. - 16:53
Akkor tényleg nem olyan könnyû, a RF honlapon 125g-t írnak rá.elvileg lehet, probike-ban láttam, igaz mostanság nem néztem
a deus 186 gramm, és brutál egy darab, szal nem hiszem hogy túl könnyû lenne, csak mivel már nem gyártják, igy nehéz szerezni....
http://www.raceface....deusxc-stem.htm
A sebesség mindent megold.
#4260
Posted 2006. November 14. - 16:45
elvileg lehet, probike-ban láttam, igaz mostanság nem néztemAz fsa fr200 tetszik (nagyon hasonlít a specialized stucnijára csak más elõlappal), itthon lehet valahol ilyet kapni? A deus már túl könnyû lenne meg nagyon drága, de a legszebb stucni, amit életemben láttam.
a deus 186 gramm, és brutál egy darab, szal nem hiszem hogy túl könnyû lenne, csak mivel már nem gyártják, igy nehéz szerezni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való