Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#4181
Írta 2007. január 12. - 00:40

Légyszi segítsetek nekem 1 picit. Elösször is azt kéne megtudni, hogy Crux vázba milyen Fejcsapágy kell?
Én szintén Bike Positive -ra gondoltam (nyeregcsõ), de lehet más is akár, bár jobban örûlnék annak. Távtartónál gondolom nem nagyon van választék, Kormánytávnál viszont megintcsak gondok vannak. Jólenne, ha ebbõl fölépített kormányom könnyedén forogna illetve, bírná a rázkódást.Amit rárakok az legyen használható, és bírja legalább 2 évig). + 1 jó kormányfej rá, minõségi termékre gondolok olcsón, 60 ezret nem fogok kiadni 1 kormányért pl.
Ja meg még kéne rá 1 jó merev villa elõre .
Ti milyet ajánlotok? Légyszi segítsetek.
#4182
Írta 2007. január 08. - 14:28

lecserélném régi kormány stuccni markolat kombómat.
szóval kérném a véleményeteket, tapasztalatokat, ötleteket mit vegyek és mit ne. 75 kg vagyok, és egyre kevesebbet esek, és nem döntögetem már a fákat.
A markolat 150g/pár szeretnék megválni tõle, de ötletem sincs milyenre cseréljem.
a kormányom ami: 2004-es Truva Hussefeld OS 334g
Az új darabbal szembeni követelmény: könnyebb legyen, maradjon az OS, és a szélességbõl sem engedek 680mm. egy böszme DH gépre kell Versenyfelhasználásra.

(a carbontól félek, nemtudom belevágjak-e.)
amit találtam:
06' hussefeld Team 260g
holzfeller 299g
06! Huss. Team carbon 170g
FSA GRAVITY LIGHT 270g
FSA GRAVITY CARBON 230g
Syncros BULK 7075 265g
Syncros BULK CARBON 190g
Answer ProTaper OS 270g
Pro Carbon Rizer 220g
Stuccni: 2004-es husefeld kb 300g.
köv. 40-60 mm OS
holzfeller 190g
hussefeld 203g
FSA GRAVITY LIGHT 195 gram 90-es hosznál
Syncros FR STEM 240g
ui.: nem vagyon márkabuzi, nem a neve miatt veszem meg a holmikat. az a lényeg mit tud és mennyiért. ár érték arány a menõ nálam nem a mályerfaktor

#4183
Írta 2007. január 08. - 12:35

#4184
Írta 2007. január 07. - 23:39

szerintem meg igen. amikor még 1" kormcsapágyam volt aversenygépemben és ugye bedugós kormányszáram állandóan kotyogott, meg a villa menetét is darálta (amikor ugye zúztam neki és közben kotyogós volt)
legalábbis montinál...
pedig aszem egy stx-rc volt meg egy ritchey..és mindkettõ felejtõs.
Országutinál viszont nincs gond vele, ott énis ilyet használok több biciklin.
Hát, kinek hogy...
És menetes 1 1/8" csapágyban nálad mi a befutó (emberi áron persze)?
#4185
Írta 2007. január 07. - 18:25

#4186
Írta 2007. január 07. - 17:54

Kérdeznék egy balgát!
Az új bringámon meglazult az FSA integrált kormánycsapágyam, picit kotyog!
Azt hogyan kell belõni, hogy elmúljon a tünet? A tetején lévõ imbusszal?
Nem röhög!
eloszor a stucni ket rogzitocsavarjat megoldod. azokat, amikkel odaszorul a villanyakhoz. aztan a felso kupakban levot megszoritod. annyira, hogy mar ne kotyogjonm, de a kormanyt meg tudjad forgatni ellenallas erzes nelkul. aztan a stucnit belovod egyenesre, es visszaszoritod a csavarokat.
ha nincs ilyen koztes allas [gyk vagy szorul, vagy kotyog] akkor baj van.
amugy nem lehet rosszul csinalni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4187
Írta 2007. január 07. - 17:27

Nincs semmi baj a cartridge rendszerrel... hagyományos felhasználási körülmények között ha jó sztem teljesen jó. Nekem 1992(!) DX van és tavaj cseréltem golyókat benne és kész. Könnyû beállítani is. meg van tarcsiba STX is.
Az se rossz... olyan létezik 1" is, ha ráakadsz valahol...
szerintem meg igen. amikor még 1" kormcsapágyam volt aversenygépemben és ugye bedugós kormányszáram állandóan kotyogott, meg a villa menetét is darálta (amikor ugye zúztam neki és közben kotyogós volt)
legalábbis montinál...
pedig aszem egy stx-rc volt meg egy ritchey..és mindkettõ felejtõs.
Országutinál viszont nincs gond vele, ott énis ilyet használok több biciklin.
#4188
Írta 2007. január 07. - 14:38

Az új bringámon meglazult az FSA integrált kormánycsapágyam, picit kotyog!
Azt hogyan kell belõni, hogy elmúljon a tünet? A tetején lévõ imbusszal?
Nem röhög!
#4189
Írta 2007. január 06. - 19:58

Az se rossz... olyan létezik 1" is, ha ráakadsz valahol...
#4190
Írta 2007. január 06. - 18:37

Ma láttam egy ilyen zárt csapágyas darabot, 650 Ft-ért egy helyi üzletben...schwinn-csepel csinál (feliratoz) 1790huf-ért rendes csapágyas 1" menetes kormánycsapágyat.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4191
Írta 2006. december 25. - 23:04

Hivatalosan mélyhornyú csapágy, bár ez sem hangzik szebben. Az ipari csapágy kifejezés a németeknél is használatos.akkor mi a rendes magyar neve azoknak a csapágyaknak, amik a CK-ben vannak?
(még mielõtt félreértenél semmi offense, csak kiváncsi vagyok hogyan hívják)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4192
Írta 2006. december 25. - 22:29

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4193
Írta 2006. december 25. - 20:50

a CK egyáltalán nem gyárt "iparicsapágyas" kormánycsapágyat.
akkor mi a rendes magyar neve azoknak a csapágyaknak, amik a CK-ben vannak?
(még mielõtt félreértenél semmi offense, csak kiváncsi vagyok hogyan hívják)
#4194
Írta 2006. december 25. - 00:13

szóval igen, van olyan, ami nem golyóskosaras, hanem zárt csapágyas.
sõt, régen 990-ért fsa is volt, de a biker abbahagyta az árusitást.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4195
Írta 2006. december 24. - 23:59

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4196
Írta 2006. december 24. - 23:16

#4197
Írta 2006. december 24. - 23:12

#4198
Írta 2006. december 24. - 23:02

#4199
Írta 2006. december 24. - 21:57

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4200
Írta 2006. december 24. - 21:49
