Most nézem, hogy így nem egyértelmû hogy kinek szólt az elõzõ kérdésem, theznek szólt, gondolom csak holnap tudsz válaszolni.
VV, ha azt veszem, írok tapasztalatokat.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#3961
Posted 2007. March 22. - 00:18
#3962
Posted 2007. March 21. - 23:54
#3963
Posted 2007. March 21. - 23:52
Ha már súlyozunk, akkor szóba jöhet az FSA XC-190 is. Én is AM-re használtam. Viszont csak 630mm széles. "1 és "1,5 emelkedésû változatban létezik. 39,99£
Ha a Pro Taper-t választod, érdekelne majd a véleményed. Bár FSA párti vagyok, kíváncsi vagyok az egyéb márkákra is.
Ha a Pro Taper-t választod, érdekelne majd a véleményed. Bár FSA párti vagyok, kíváncsi vagyok az egyéb márkákra is.
#3964
Posted 2007. March 21. - 23:42
nekem egy ideig ugrálós bringában volt, majd nemes egyszerüséggel bekerült a stumpjumper fsr-be. igaz le is vágtam belõle kicsit, de igy legalább még könnyeb lett:)
(messze 180 alatt van úgyhiszem)
amugy a becses neve Pro Taper XC.
(messze 180 alatt van úgyhiszem)
amugy a becses neve Pro Taper XC.
#3965
Posted 2007. March 21. - 23:39
Köszi VV, még kondolkozom.
Thez, te mire használod a protapert (nekem am/enduro-ra kellene)?
Thez, te mire használod a protapert (nekem am/enduro-ra kellene)?
A sebesség mindent megold.
#3966
Posted 2007. March 21. - 23:26
#3967
Posted 2007. March 21. - 23:26
persze.
less rá pár forgalmazó lapjára, és válogass!
www.answerproducts.com - www.velotrade.hu
www.biker.hu - www.sram.com - www.fullspeedahead.com
www.shimano.com - PRO kormányok - www.paul-lange.hu
less rá pár forgalmazó lapjára, és válogass!
www.answerproducts.com - www.velotrade.hu
www.biker.hu - www.sram.com - www.fullspeedahead.com
www.shimano.com - PRO kormányok - www.paul-lange.hu
#3968
Posted 2007. March 21. - 23:24
#3969
Posted 2007. March 21. - 23:19
#3970
Posted 2007. March 21. - 23:19
#3971
Posted 2007. March 21. - 23:11
természetesen igen.
érzéssel kell meghúzni, ha nem húzod meg eléggé - lötyögni fog.
ha túlhúzod, akkor max annyit érzel hogy picit szorul - de idõvel teljesen kinyírja a csapágyat
érzéssel kell meghúzni, ha nem húzod meg eléggé - lötyögni fog.
ha túlhúzod, akkor max annyit érzel hogy picit szorul - de idõvel teljesen kinyírja a csapágyat
#3972
Posted 2007. March 21. - 23:10
Min. 640mm széles 25,4es befogójú 25-40mm emelkedésû 260-290g-os kormányt keresek 15e-ig. Van ötletetek (ritchey kizárva)?
A sebesség mindent megold.
#3973
Posted 2007. March 21. - 23:06
Csak még annyi, általános beszereléssel kapcsolatban, hogy ezeket az ipari csapágyasakat mennyire kell meghúzni a headlockkal, mielõtt a stucnin lévõ csavarokat meghúznám?
Eddig csak sima gólyóskosaras csapágyam volt és ott érezni lehetett a holtpontot, hogy ne is szoruljon de ne is lötyögjön. Itt nem nagyon van holtpont ha kicsit erõsebben meghúzom akkor is ugyan olyan szép simán fordul a villa... Szóval kárt tesz a csapágyban ha kicsit erõsebben van ráhúzva a headlock?
Eddig csak sima gólyóskosaras csapágyam volt és ott érezni lehetett a holtpontot, hogy ne is szoruljon de ne is lötyögjön. Itt nem nagyon van holtpont ha kicsit erõsebben meghúzom akkor is ugyan olyan szép simán fordul a villa... Szóval kárt tesz a csapágyban ha kicsit erõsebben van ráhúzva a headlock?
#3974
Posted 2007. March 21. - 22:52
random KCS. tapasztalatot nem nagyon várhatsz, mûködik ha "gondozod" jó ideig, ha nem akkor ugyanúgy meghal mint bármi más.
#3975
Posted 2007. March 21. - 17:36
#3976
Posted 2007. March 21. - 17:33
#3977
Posted 2007. March 21. - 17:28
TH Industries Cane Creek által gyártot "AHEADSET" nevû kormánycsapágyakról tud vki vmit? Most vettem egyet, streetgépbe, alul-fölül ipari csapágy,cro-mo csészék, az alsó különösképpen nagyon erõsnek tûnik. 6500 HUF. Szerintem korrekt. Van vkinek vmi tapaszalata?
#3978
Posted 2007. March 20. - 13:56
Ahogy elnézem, nem valami ergonómikus, de próbáltak rá törekedni.
Nekem is hasonló profilú szarvam van, csak az Acor.
Ez az Ike elég vastagnak tûnik, én ilyenekbe szeretek kapaszkodni, attól függ, neked mi jön be.
Ha pesti vagy és nem kell postaköltségelni, akkor jó árban van, de ha küldözgetni kell, akkor vegyél boltban hasonló profilút, vagy igazi ergonómikust, mert jobban megéri. Én az apróról hajigáltam össze a járgányomat, megtanultam, hogy számolni kell a pkg-el is
üdv!
Nekem is hasonló profilú szarvam van, csak az Acor.
Ez az Ike elég vastagnak tûnik, én ilyenekbe szeretek kapaszkodni, attól függ, neked mi jön be.
Ha pesti vagy és nem kell postaköltségelni, akkor jó árban van, de ha küldözgetni kell, akkor vegyél boltban hasonló profilút, vagy igazi ergonómikust, mert jobban megéri. Én az apróról hajigáltam össze a járgányomat, megtanultam, hogy számolni kell a pkg-el is
üdv!
"No pain - No gain"
#3979
Posted 2007. March 20. - 13:28
http://apro.bikemag....ct=59942&cat=17
ez a kormányszarv az az 5 szögletû, "ergonómikus" fajta?
a képbõl nem igazán tudtam rájönni, neten meg nem találtam sehol...
ez a kormányszarv az az 5 szögletû, "ergonómikus" fajta?
a képbõl nem igazán tudtam rájönni, neten meg nem találtam sehol...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3980
Posted 2007. March 20. - 07:48
erõ izom:)
szándékosan szélesedik ki, hogy megszoruljon az a gyürü rajta.
Kalapács, csavarhúzó, hidegvágó, pont akkora átmérõjü csõ, melyet ráhúzol, esetleg kormánycsapágybetevõ szerszám, rengeteg opcionális eszköz kerülhet a kezedbe, egyre vigyázz, hogy a felsõ részét ahol a csapágy van, ne üsd. alul a peremet nyugodtan.
szándékosan szélesedik ki, hogy megszoruljon az a gyürü rajta.
Kalapács, csavarhúzó, hidegvágó, pont akkora átmérõjü csõ, melyet ráhúzol, esetleg kormánycsapágybetevõ szerszám, rengeteg opcionális eszköz kerülhet a kezedbe, egyre vigyázz, hogy a felsõ részét ahol a csapágy van, ne üsd. alul a peremet nyugodtan.