Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#3941
Posted 2007. March 26. - 13:32
#3942
Posted 2007. March 26. - 12:06
ez alapján megtudod tanulni a váltó beállításást. (nekem is így sikerült)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3943
Posted 2007. March 26. - 00:01
amit leírtál, az rendben van, de a villanyakra elõbb húzd rá a központosítógyûrûket (márha vannak), aztán csak a hézagolókat és a stucnit.
A stucnit -miután megfelelõen kihézagoltad- ráhúzod a villanyakra, majd egy picit meghúzod, de még tudjon simán forogni a villanyakon. Ezután a zárósapkát meghúzod annyira, hogy összefogja az egészet, majd beállítod a stucnit, hogy "egyenesen" álljon (tehát ha pont párhuzamosan áll a vázzal, akkor a villaszárak is párhuzamosak legyenek), és ezután beállítod a zárósapkát úgy, hogy ne kotyogjon és ne is szoruljon a rendszer (megnézed, hol kezd el kotyogni, majd egy negyed-harmad fordulatot még ráhúzol...). Legalábbis én így szoktam csinálni, ha nagygenerálozom a biciklit...
De igazából a sorrend teljesen mindegy, a lényeg, hogy a csapágycsészék és a villanyakkónusz a helyükön legyenek (az ábrán jól látszik..), akár csak a csapágyak és a központosítógyûrûk. Ezután a hézagolókat és a stucnit egyéni ízlésnek megfelelelõen berendezed, és ezután a lényeg, hogy mind a stucni, mind a zárókupak csavarjai megfelelõen meg legyenek húzva...ha ideáig el tudsz jutni, akkor már nehéz elrontani:) Sok sikert!
off: a váltókkal mi a gond? abban is tudunk segíteni...
#3944
Posted 2007. March 25. - 22:51
Most fogok áttérni cr-mo vázról alura, és úgy gondoltam hogy én szerelem össze az egész bringát, kivéve a váltót mert ahhoz nem értek. Viszont ebben a kormányos dologban nem vagyok egészen biztos, szóval leírnám hogy én hogy csinálnám, javítsatok ki ha rosszul mondom. THX,
Tehát elõször is az alsó- és a felsõ csapágycsészét belenyomom a homlokcsõbe, ezután a villanyakra ráhúzom az alsócsapágyhoz tartozó villanyakkónuszt erre ráteszem a csapágyat (nekem iparis lesz). Ezt az egészet beledugom a homlokcsõbe, majd a felsõ csp. csészébe is beleteszem a csapágyat és a tetejére a kónuszt. A maradék villanyakra ráhúzom a házagológyûrû(ke)t és a stucnit és tetjébe beleteszem a zárósapkát.
Nos eddig jutottam el, mert innentõl nemtom hogy mit csináljak, hogy a beállítócsavarral mit kell kezdeni, és mikor kell meghúzni a stucni csavarjait?
Köszi.
#3945
Posted 2007. March 25. - 16:07
egy os hussefeltet, meg egy modolo és egy azonic simát.
mostmár csak egy könyûre kellene elcserélnem õket
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3946
Posted 2007. March 24. - 13:41
tökéletes!ráadásul 120 as, az jó lesz neked ?
a 8°os emeléssel (ami lefordítva lenne használva) még jobb lenne, mint a mostani Ritchey a maga 6°ával...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3947
Posted 2007. March 24. - 12:57
ahhoz képest hogy mennyire nincs benne anyag, sok a 130 gramm...megvettem. azaz megvetettem. aznap este ment ismerõs Pestre, aztán nyélbeütötték az üzletet...
szuper cucc! kicsit nehéz. majd lehet nekiesek smirglivel, utána meg ha találok betekerem ilyen leukloplast szerû fekete szigszalaggal...
más:
errõl mi a vélemény?
- 120 mm/8°
- ~130 grammot mondanak rá
- új
mennyit érdemes adni érte max?
kicsit soknak érzem azt a 130grammot. nem találtam róla sehol infót. a tavalyi/régebbi modellek elég nehezek, 160 gramm körülre írta weightweenies...
:confused:
inkább syntace legyen?
ráadásul 120 as, az jó lesz neked ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3948
Posted 2007. March 24. - 12:05
Ahogy elnézem, nem valami ergonómikus, de próbáltak rá törekedni.
...
Ez az Ike elég vastagnak tûnik, én ilyenekbe szeretek kapaszkodni, attól függ, neked mi jön be.
megvettem. azaz megvetettem. aznap este ment ismerõs Pestre, aztán nyélbeütötték az üzletet...
szuper cucc! kicsit nehéz. majd lehet nekiesek smirglivel, utána meg ha találok betekerem ilyen leukloplast szerû fekete szigszalaggal...
más:
errõl mi a vélemény?
- 120 mm/8°
- ~130 grammot mondanak rá
- új
mennyit érdemes adni érte max?
kicsit soknak érzem azt a 130grammot. nem találtam róla sehol infót. a tavalyi/régebbi modellek elég nehezek, 160 gramm körülre írta weightweenies...
:confused:
inkább syntace legyen?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3949
Posted 2007. March 23. - 15:13
#3950
Posted 2007. March 23. - 13:15
csak gyárilag jár pl a manitou integrált stucnihoz(marzóhoz is), ehhez ahhoz, esztergályos is 2 perc alatt elkészíti(fémmegmunkáló szakember, nem esztergályolással)
#3951
Posted 2007. March 23. - 13:13
#3952
Posted 2007. March 23. - 10:40
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3953
Posted 2007. March 22. - 18:31
#3954
Posted 2007. March 22. - 18:28
#3955
Posted 2007. March 22. - 18:27
#3956
Posted 2007. March 22. - 14:19
olcsó legyen de inkább könnyû.
vagy vegyek egy sima befogósat és adaptereztessem ki?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3957
Posted 2007. March 22. - 01:05
A sebesség mindent megold.