Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#3701
Posted 2007. June 12. - 20:38

#3702
Posted 2007. June 12. - 20:12

akkor nem álmodtam hogy volt....Köszi, voltam a Probike-ban és el is hoztam ezt:
[! :-)

úgy emléxem az enyém 17x g volt, de lehet már keverem valamivel, annyi szarságokat mértem már...
off
fék milyen ? -mármint tapasztalatilag-
féktopikba nyugodtan ha van kedved-kösz
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3703
Posted 2007. June 12. - 20:06

FSA XC-180 /600mm/
Köszi, voltam a Probike-ban és el is hoztam ezt:

.. és ezt mutatta a mérleg (dugó nélkül):

.... és így mutat a bringán:

Köszi a tippeket! :-)
#3704
Posted 2007. June 12. - 19:07

de nekem amugy is oversize kell.
a syntace nekiállt, egyenesbõl már van nekik duraflite karbon OS
na majd azt megveszem 640-esben 1" emeléssel ha megjelenik

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3705
Posted 2007. June 12. - 18:10

egy ilyen teged is elbirna. sztem engem is el fognálam 180g / 620 mm a kormány minimuma.
25.4-es 660mm lowriser

150g
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3706
Posted 2007. June 12. - 17:14

Villanyak tetejére rá kell tenni vmit, aztán kalapáccsal párat ráütni, ki fog jönni.
#3707
Posted 2007. June 12. - 17:03

Olvasgattam a topicot, de nem találtam benne hasonlót.
Szóval félintegrált kormánycsapágyról volna szó (legalábbis a fejcsõben beépített csésze van, arra kell a golyókoszorú, meg miegymás). Azt írták rá (a mûanyag gyûrûre a tetején): "Aheadset Pat 5095770 Mfg. by TH INDUSTRIES for Cane Creek". Kicsavartam az imbuszt, lekaptam a kupakot, lehúztam a kormányfejet. Ezután már csak a villanyak és a belsejében az a csillag formájú izé volt látható, ami befeszül oda és tartja a teleszkópot. Van ötletetek, hogy mi tartja még helyén a teleszkópot, nem akart kijönni?
#3708
Posted 2007. June 12. - 14:13

vagy az rövid neked?
nekem 75ös van, lehet h van hoszabb is
súly passz, emelkedés kb 5 fok, OS ugyan, de 800 ft egy átalakító és még így is kb 4200 ftnál jársz, minõségre meg korrekt
#3709
Posted 2007. June 12. - 13:35

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3710
Posted 2007. June 12. - 09:27

A sebesség mindent megold.
#3711
Posted 2007. June 12. - 08:52

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3712
Posted 2007. June 12. - 08:31


A sebesség mindent megold.
#3713
Posted 2007. June 12. - 07:16

szeretek menni lefelé is, és a kormánytöréstõl nagyon félek
#3714
Posted 2007. June 11. - 23:39

használtam pazzaz xc ligt-ot sokáig , (140 g a kormány is a stucni is) semmi baj nem volt vele, csak ilyen "létfontosságú szerveknél" inkább elmebeteg módón túlépítek...Egy jobb 140g-os egyenes kormány téged is elbírna simán, sõt még engem is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3715
Posted 2007. June 11. - 23:31

A sebesség mindent megold.
#3716
Posted 2007. June 11. - 22:54

az jó. kormánynál nálam alap hogy legalább 170 g legyen....És ha nem elég a 600, Titec-nek van 630-s, de az csak külhonból:)
Itt figyel egy a sifonérban. Két Ritchey mûa. végdugóval pont 190gr.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3717
Posted 2007. June 11. - 22:48

probike-ban mintha láttam volna egy fsa-t, még gondolkodtam is meg kéne venni tarcsiba......de lehet csak álmodtam...
Itt figyel egy a sifonérban. Két Ritchey mûa. végdugóval pont 190gr.

#3718
Posted 2007. June 11. - 22:47

probike-ban mintha láttam volna egy fsa-t, még gondolkodtam is meg kéne venni tarcsiba......de lehet csak álmodtam...Köfike, úgy látom, nem kerestem eléggé... :wallbange

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3719
Posted 2007. June 11. - 22:44

#3720
Posted 2007. June 11. - 22:30
