Jelentkezz be Regisztrálj

XV. Duna Maraton | Visegrád
#1781
Posted 2010. June 30. - 06:02

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1782
Posted 2010. June 30. - 01:00

#1783
Posted 2010. June 30. - 00:44

vagy szentkeresztre lefelé.
még abban a köves vízmosásban megy le a pálya ? (S+ asszem)
Igen ott. Tetves út - ilyen szép neve van, a S-ról ágazik le, nincs jelzése. Vasárnap teszteltük, hogyismondjam, kalandos lesz. Sárgadinnye nagyságú kövek, kisebb farönkök - viszont nem sáros! Sûrû tolórideres forgalom várható ott. (Van képem is róla, csak még nem tudom feltenni).
Kezdjem az elején:
Paprétrõl kezdve próbáltuk meg a középtáv pályabejárását vasárnap, szóval az új felfelét nem láttuk. Sok újat nem mondok azzal, hogy mindenhol nagyon köves az összes út. Sár kis foltokban van, épp annyi, hogy ne maradjon tiszta a bringa, ez lesz a legkevesebb gond.
Paprétrõl a Szt László hegyre fel toronyiránt jelöli a térkép, mi a túristajelzésen mentünk be, mert legutóbb arra ment a pálya.
A rétrõl (Szarvas szérû) le Szentlászlóra a P jelzésû ösvényen kezdõdik az elsõ technikai tréning (és az elsõ lefele tolások). Most hétvégén még egy kicsit rosszabb lett, mint 2 hete volt. Ami szerintem fontos, hogy éppen mielõtt Szentlászlóra begurulnánk egy jobbos visszafordító után van egy kis lejtõs árok, amiben már 2 hete is igen mély volt az anyag, az alján nagy kövekkel, utána kevésbé mély lesz, de nagy kövek vannak, tehát nem biztos hogy az árokba lendülettel kell bemenni.
Kisrigó után állítólag nem megyünk be az erdõbe a térképpel ellentétben, hanem a tábor bejáratáig aszfalt. Ezen a részen mindenki élvezze a sima gurulást. Az ifi tábor végében a patak szépen szétterült, nem mély, átgázolható (ha szerencsésen választod a nyomvonalat). Utána az emelkedõn felküzdjük magunkat a S jelzésig.
Tölgyikreknél a keresztezõdésben tengelyig érõ dagonya van, de a bokrok között ki lehet kerülni.
Tovább a S-n kb 5-6 tölgyfa keresztben, már 3 hete is ott voltak. Egyre rutinosabban gyömöszöljük át a bringákat az ágak között. Eleinte anyáztunk, most már inkább sportnak tekintjük. Ezután jön az említett Tetves út.
Felfele P-n Dobkõre a szokásos. Dobkõrõl le ne menjen senki a régi P háromszögön, mert csak cipelni fogja a bringát. Az új pályaszakasz egyenesen lemegy K+-on az aszfaltig - itt semmi extra, a telók dolgoznak, a bringás pihen.
Aztán gyõzött a lustaság, innen hazagurultunk.
Kb 20 éve járom bringával a Pilist, de ilyennek még nem láttam, most tényleg vigyázzunk egymásra a pályán!
#1784
Posted 2010. June 30. - 00:10

#1785
Posted 2010. June 29. - 23:20

Most kaptam az emailt:
"Friss hírek a pályáról!
Egyre jobb a helyzet! A sáros részek gyakorlatilag felszáradtak, az erdészet
folyamatosan tisztítja a pályát.
Kiváló pályakörülmények között, napos idõben várjuk a versenyzõket július 4-én!
Üdvözlettel,
Sportaktiv SE"
Persze, úgy mint tavaly.
Jó duma !! nem a tavalyit másolták be ? Lehet nem is kell bicómosó ? Mert ezek szerint porlik a pálya



#1786
Posted 2010. June 29. - 22:18

van egy középtávos (férfi) nevezésem eladó.
gabor[pont]soltesz[kukac]gmail-com
#1787
Posted 2010. June 29. - 22:13

#1788
Posted 2010. June 29. - 20:51

Majd meglátjuk...Jajj gyerekek, azért ne vegyetek erre mérget, a legtöbb profi országútis a mezõny 95 %-át elkeni lejtmenetben...

A sebesség mindent megold.
#1789
Posted 2010. June 29. - 20:28

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1790
Posted 2010. June 29. - 20:09

#1791
Posted 2010. June 29. - 19:19

Nem tudom mit fog szólni a P+ -hez Dobogókõ felé?
vagy szentkeresztre lefelé.
még abban a köves vízmosásban megy le a pálya ? (S+ asszem)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1792
Posted 2010. June 29. - 18:27

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1793
Posted 2010. June 29. - 18:22

Szegény, rossz versenyt választott kezdésnek.

A sebesség mindent megold.
#1794
Posted 2010. June 29. - 18:06

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1795
Posted 2010. June 29. - 17:49

"Friss hírek a pályáról!
Egyre jobb a helyzet! A sáros részek gyakorlatilag felszáradtak, az erdészet
folyamatosan tisztítja a pályát.
Kiváló pályakörülmények között, napos idõben várjuk a versenyzõket július 4-én!
Üdvözlettel,
Sportaktiv SE"
Persze, úgy mint tavaly.

A sebesség mindent megold.
#1796
Posted 2010. June 29. - 17:15

Csak én látom úgy, hogy -legalábbis pár oldal óta már- nem téma a külsõválasztás?
Hát akkor: még várom, hogy alakul az idõjárás, de ha ilyen marad végig, akkor RR-NN, ha esik kicsit, akkor IRC Mudmad-NN, ha sok esik, akkor Mudmad-Mudmad. Az elsõ párosítás a Balatonon bevált, míg az utóbbi párosítás Crosskovácsin szuperált.
Ez annyira kellett...Már épp örültem, hogy megtudok valamit a pályáról, erre...

#1797
Posted 2010. June 29. - 16:40


Hát akkor: még várom, hogy alakul az idõjárás, de ha ilyen marad végig, akkor RR-NN, ha esik kicsit, akkor IRC Mudmad-NN, ha sok esik, akkor Mudmad-Mudmad. Az elsõ párosítás a Balatonon bevált, míg az utóbbi párosítás Crosskovácsin szuperált.
#1798
Posted 2010. June 29. - 15:57

A sebesség mindent megold.
#1799
Posted 2010. June 29. - 15:45

alap!
mindezt a rajtszám hátuljára biggyesztve, de inkább külön kis kormányra felapplikálható szinttérképként
Szerintem arra nem sok esély van, hogy a rajtszám hátulján, a módosított térkép legyen, mert gondolom azt már régebben legyártották,
de a weboldalukra legalább feltehetnének egy olvasható szintrajzot, hogy kinyomtatva rá tudjuk tenni a kormányra
#1800
Posted 2010. June 29. - 15:23

A szinttérkép már aktuális csak a számokkal van baj(otok)?
Amúgy ha a rendezõk olvassák megköszönnénk egy-egy külön szinttérképet amin látjuk a távot (akár szintet is) és jelölve vannak a frissítõk is esetleg.
alap!
mindezt a rajtszám hátuljára biggyesztve, de inkább külön kis kormányra felapplikálható szinttérképként
