Jelentkezz be Regisztrálj

XV. Duna Maraton | Visegrád
#1141
Írta 2011. június 28. - 12:03

Ha van valakinek feleslegessé vált nõi (felnõtt) közép- vagy rövidtávos nevezése, megvenném. Akár kettõt is megvennék, a másodikat egy barátnõmnek.
köszi!
#1142
Írta 2011. június 28. - 09:25

A pálya végleges nyomvonalát (az engedélyezett verziók közül) a Harang dönti el, én csak javaslatot teszek. A kényszer, hogy nem készült el annak a földútnak a felújítása, amin szembejövés nélkül is meg lehetne rendezni a versenyt. Állítólag többeknek éppen a több terepezés tetszett, tehát Harangnál kell reklamálni.
Ez a Duna Maraton legnagyobb baja...
#1143
Írta 2011. június 28. - 08:10

Kedvezményesen eladó rövid távú nõi nevezés.
Privát ment...
#1144
Írta 2011. június 28. - 01:55

Szombaton mi is bejártuk a pályát (a régebbi útvonalat nagyrészt). 2009 óta nem voltam a hegyekben. Ami egybõl feltûnt, hogy nagyon köves.. régen ahol patakátkelések voltak most hatalmas kövek. Dobogókõre fel, majd Pilisszentlászlótól visszafele a mászások szinte csak köveken (régen is hasonló volt de most sokkal durvább).
Amire nagyon kíváncsi voltam az a P háromszög lefele Dobogókõrõl. Legutóbb mikor voltam használhatatlan volt, de most kifejezetten tetszett. Ha a megfelelõ nyomvonalat választja az ember sima ügy. Az utolsó részén valóban sok a kerülendõ fa, ezért talán én se engednék rá egyszerre sok száz embert.
Ami viszont számomra is kemény volt az a Király út(remélem jó helyet írok) alja. Nagyon nagy kövek végig, kerülni se nagyon lehet õket.
Igen tavalyi nagy esõk sokat rontottak a nyomvonalak állapotán és érdekes, hogy tényleg a mászások lettek sokkal keményebbek. Sajnos ezek többsége még terepjáróval járható és ennél fontosabb útvonalak felújítását végezték eddig el.
A Király út még ki lesz igazítva, az alsó 50 m tényleg kritikus állapotban van.
Remélem tudtam megnyugtató válaszokat adni, mi mindent megteszünk, hogy minél biztonságosabban lebonyolítsuk a versenyt, de a terep az terep, azzal nektek kell megküzdeni.
Mindenkinek jó versenyzést, vigyázzatok magatokra, ja és néha nézzetek egy kicsit körül is milyen szép kilátású helyeken vezettük a pályát, ez azért egy túraverseny is.
#1145
Írta 2011. június 28. - 01:43

Igaz. Addig is elég necces hely volt, többször kapartak össze versenyzõt a segítõk a piros háromszög aljában, és a favágók még rátettek egy lapáttal. Szerintem is jobb lenne a békesség a tavalyi kéken Kakashegyig aztán jobbra aszfalt.
Hétvégén bejártam Dobogókõtõl észara fekvõ hosszú távot is (beleértve a régi pályát). Továbbra sem tiszta, hogy a Hoffmann kunyhótól miért nem lehet lemenni 1 km-t aszfalton, és onnan rá a régi pályára - jól tekerhetõ - és nem lenne ennyire rövid a hosszú.
Annak azért örülök, hogy legalább az Égett hárs fölötti hurok visszakerült a pályába.
(Ha meg ötlet kell, akkor ismerek élvezetes körutat akár Esztergomig oda-vissza sok szinttel.)
Igen valóban a legjobb mászás került ki így a versenybõl Pilismarótról, de egyben a leg sárérzékenyebb is a cserkúti úttal együtt. Gondolj csak a tavaly elõtti versenyre, amikor csak a hosszú kör ázott be, és a külföldi profik sem tudtak ott tekerni. Ez pedig csak a verseny reggelére derült ki. Az alternatív útvonalak ötletében nincs hiány, bárcsak szabadon mehetnénk amerre akarnánk. Sajnos sok jó útvonal egyedi használatáért nem szólnak, de verseny rendezéshez már nem adnak a használatukhoz engedélyt. Csak 3 féllel kell egyeztetni és mindenhol mások a lezárási szempontok, de kérem akkor hol vannak a bringások szempontjai?
#1146
Írta 2011. június 28. - 01:26

Ma letekertem Pszent+-tõl Dobogókõ-piros háromszög-Dömör-kapui útig a pályát.Érdekelne hogy a piros háromszögön kell lemenni egész az aszfaltig vagy a széles úton végig (amirõl letér a jelzés).Csak azért kérdezem mert valahol a 3 nyíl jelzés is kevés lenne...
Sokkal rosszabb lett az állapota mint volt elõtte,több kidõl fát kell kerülgetni.
Kíváncsiságból megnéztem még a Tetves árkot is.Hát tényleg ráfér egy alapos takarítás.
Jó felé mentél, az a pálya régi nyomvonala. Tavaly ott a fél erdõ kidõlt, de a felsõ szakaszon. Alul valóban vannak még kidõlt fák, de a legveszélyesebbet (fej magasságban volt keresztben) elvágtuk, a többi az erdészet dolga lenne. Valóban technikásabb, de szerintem nem veszélyesebb mint korábban.
Egyébként az aszfalt verzió sem veszélytelen, mert iszonyatos tempót lehet lefelé jönni és sajnos nem kapunk egyik évben sem teljes útzárásra engedélyt, a figyelmeztetés hatására igaz lassan, de megjelenhet bármelyik kanyarban egy autó a száguldó mezõnnyel szemben.
#1147
Írta 2011. június 28. - 01:12

azt lehet tudni, hogy miért nem megy el a mezõny aszfalton Pap-rétig, tapasztalatom szerint az utat rendbehozták...
Rövid távon a tavalyi szembejövõs megoldás elég béna volt, oké tavaly kényszerbõl, de idén már járható a Pap-rét...
Milyen kényszerbõl maradt benne, mi az oka??
A pálya végleges nyomvonalát (az engedélyezett verziók közül) a Harang dönti el, én csak javaslatot teszek. A kényszer, hogy nem készült el annak a földútnak a felújítása, amin szembejövés nélkül is meg lehetne rendezni a versenyt. Állítólag többeknek éppen a több terepezés tetszett, tehát Harangnál kell reklamálni.
#1148
Írta 2011. június 28. - 00:53

A jelenlegi kiírás szerint igen. Kb. 200 szint.Akkor kb 15-20perc plusz?
(Én sose értettem a régi pályában a Fûrész rét felé a kitérõt. Vannak sokkal élvezetesebb utak is.)
#1149
Írta 2011. június 28. - 00:38

Amire nagyon kíváncsi voltam az a P háromszög lefele Dobogókõrõl. Legutóbb mikor voltam használhatatlan volt, de most kifejezetten tetszett. Ha a megfelelõ nyomvonalat választja az ember sima ügy. Az utolsó részén valóban sok a kerülendõ fa, ezért talán én se engednék rá egyszerre sok száz embert.
Ami viszont számomra is kemény volt az a Király út(remélem jó helyet írok) alja. Nagyon nagy kövek végig, kerülni se nagyon lehet õket.
#1150
Írta 2011. június 28. - 00:19

Amit írtak +5 km a tavalyihoz képest annyi, hogy benne van a az a sziklás siratófal Pilisszentkereszt fölött, de nem megy le a Fûrész rétre, hanem a térkép szerinti zöld négyszögön a tavalyi útvonalon lemegy a Hoffmann házhoz. A siratófal utáni részen vasárnap félredobáltam egy csomó fát, amit a favágók hagytak ott, de nem volt türelmem mindhez, szóval lesz mit kerülgetni.
Szóval nem sokkal több. Az Ecset hegy utáni visszafordítótól viszont baromi köves - kb. mint a Mátra.
Akkor kb 15-20perc plusz?
A sebesség mindent megold.
#1151
Írta 2011. június 28. - 00:12

Vasárnap reggelre talán kiderül, hogy mi lesz a pálya.
Csak szóljanak idõben, hogy tudjam mennyi kaját vigyek.
Amit írtak +5 km a tavalyihoz képest annyi, hogy benne van a az a sziklás siratófal Pilisszentkereszt fölött, de nem megy le a Fûrész rétre, hanem a térkép szerinti zöld négyszögön a tavalyi útvonalon lemegy a Hoffmann házhoz. A siratófal utáni részen vasárnap félredobáltam egy csomó fát, amit a favágók hagytak ott, de nem volt türelmem mindhez, szóval lesz mit kerülgetni.
Szóval nem sokkal több. Az Ecset hegy utáni visszafordítótól viszont baromi köves - kb. mint a Mátra.
#1152
Írta 2011. június 27. - 23:58

Igaz. Addig is elég necces hely volt, többször kapartak össze versenyzõt a segítõk a piros háromszög aljában, és a favágók még rátettek egy lapáttal. Szerintem is jobb lenne a békesség a tavalyi kéken Kakashegyig aztán jobbra aszfalt.
Hétvégén bejártam Dobogókõtõl észara fekvõ hosszú távot is (beleértve a régi pályát). Továbbra sem tiszta, hogy a Hoffmann kunyhótól miért nem lehet lemenni 1 km-t aszfalton, és onnan rá a régi pályára - jól tekerhetõ - és nem lenne ennyire rövid a hosszú.
Annak azért örülök, hogy legalább az Égett hárs fölötti hurok visszakerült a pályába.
(Ha meg ötlet kell, akkor ismerek élvezetes körutat akár Esztergomig oda-vissza sok szinttel.)
Vasárnap reggelre talán kiderül, hogy mi lesz a pálya.


A sebesség mindent megold.
#1153
Írta 2011. június 27. - 23:51

Igaz. Addig is elég necces hely volt, többször kapartak össze versenyzõt a segítõk a piros háromszög aljában, és a favágók még rátettek egy lapáttal. Szerintem is jobb lenne a békesség a tavalyi kéken Kakashegyig aztán jobbra aszfalt.Csak azért kérdezem mert valahol a 3 nyíl jelzés is kevés lenne... Sokkal rosszabb lett az állapota mint volt elõtte,több kidõl fát kell kerülgetni.
Hétvégén bejártam Dobogókõtõl észara fekvõ hosszú távot is (beleértve a régi pályát). Továbbra sem tiszta, hogy a Hoffmann kunyhótól miért nem lehet lemenni 1 km-t aszfalton, és onnan rá a régi pályára - jól tekerhetõ - és nem lenne ennyire rövid a hosszú.
Annak azért örülök, hogy legalább az Égett hárs fölötti hurok visszakerült a pályába.
(Ha meg ötlet kell, akkor ismerek élvezetes körutat akár Esztergomig oda-vissza sok szinttel.)
#1154
Írta 2011. június 27. - 21:43

Ma letekertem Pszent+-tõl Dobogókõ-piros háromszög-Dömör-kapui útig a pályát.Érdekelne hogy a piros háromszögön kell lemenni egész az aszfaltig vagy a széles úton végig (amirõl letér a jelzés).Csak azért kérdezem mert valahol a 3 nyíl jelzés is kevés lenne...Psztkereszt beérkezõ (Tetves árok) még pucolva lesz. Dkõ után nem megy ki végig a K jelzésen, tehát nem a tavalyi, hanem a régi a P háromszögön lefelé.
Sokkal rosszabb lett az állapota mint volt elõtte,több kidõl fát kell kerülgetni.
Kíváncsiságból megnéztem még a Tetves árkot is.Hát tényleg ráfér egy alapos takarítás.
#1155
Írta 2011. június 27. - 21:39

#1156
Írta 2011. június 27. - 18:08

Sziasztok!
Köszönöm a jó hangulatú mai napot nektek. Matyi, Köszi a vezetést.
Remélem lesz még alkalom arra, hogy szervezõdjön ilyen tekerés. Nagyon jól éreztem magamat. Mondjuk ott majd én diktálom a tempót.
Köszi még egyszer, sok sikert nektek a versenyen!
Üdv.: Dualita
Szia!
Én csak sajnálom , hogy nem maradtál , ne félj a végén már lesült a bõr a képemrõl , de a srácok nagyon jó fejek voltak , mindig megvártak.Ennek ellenére másnap megismételtük a párommal és a haverommal , aki megtalálta a csigát ami kicsúszott a kezed közül.:)A versenyen találkozunk.(ha nem , tudom a számod , egy sört minimum meg kell innunk utána.)
#1157
Írta 2011. június 27. - 17:57

Szia Matyi!
Köszi a hétvégi mókázást. Remélem a hétvégén kamatozik majd:cool2:.
Jó csapatást, aztán el ne szabd az a kanyart a versenyen.
Üdv, Manó
Szia!
Másnap mentem még egyet a párommal és a haverommal , õ konkrétan belezuhant abba a bokorba . én meg tanultam a múltkoriból.:)Ha átlagba nem is legalább lefelé megdöntöttem a maxot.Én is remélem , hogy jó eredménnyel zártok , de vigyázat sok "vetélytársszerû egyént" láttam , õk is ismerik a pályát.

#1158
Írta 2011. június 27. - 14:23

#1159
Írta 2011. június 27. - 11:21


érdeklõdni:
sylverdevil [kukac] gmail [pont] com
#1160
Írta 2011. június 26. - 21:57

Rövid távon a tavalyi szembejövõs megoldás elég béna volt, oké tavaly kényszerbõl, de idén már járható a Pap-rét...
Milyen kényszerbõl maradt benne, mi az oka??
Sziasztok!
Friss infó a pályáról!
Tegnap elhárítottuk a nagyobb akadályokat, ha láttok még a hét végi pályabejáráson valamit kérem jelezzétek km, vagy egyéb megjelöléssel.
Rövid táv terepen megy, tavalyi pálya változatlan (kényszerbõl benne maradt a szembejövõs szakasz Mester-réttõl a Sóstói rétig)
Közép táv Psztlótól aszfalton megy le végig, a Bükkös patak átjáró fölött jön be a köves lehajtón (ez már tavaly is így volt). Psztkereszt beérkezõ (Tetves árok) még pucolva lesz. Dkõ után nem megy ki végig a K jelzésen, tehát nem a tavalyi, hanem a régi a P háromszögön lefelé. További szakasz változatlan.
Hosszú táv hurok hosszabb lesz a tavalyinál kb 5 km-rel, mert a Psztlélek fölött az Égett-hársnál ismét felmászik a Z turista úton Esztergom irányába, majd vissza a murvás úton. Többi a tavalyi. A patak átjáró után az emelkedõs turistaút (Z négyzet) még ki lesz pucolva a Hofmann fölött.
Üdv, mindenkinek jó pályabejárást!